Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on koko ajan kiukkuinen

Vierailija
15.11.2018 |

Ei suostu menemään minnekään keskustelemaan uupumuksestaan, vaan tiuskii muille kotona koko ajan. Pitäisikö vain laittaa lusikat jakoon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä.

Vierailija
2/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötä- ja vastamäessä, kun tulee niitä vastamäkiä ero auttamatta vaan hakuun, kun elämä ei olekaan sitä ikuista sunnuntaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tätä.

Elämä on. Olen tilanteesta huolissani, koska aiempi suhteeni päättyi todella huonoissa merkeissä, kun silloinen puoliso ei myöskään suostunut hoitamaan mielenterveyttään asianmukaisesti.

Vierailija
4/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötä- ja vastamäessä, kun tulee niitä vastamäkiä ero auttamatta vaan hakuun, kun elämä ei olekaan sitä ikuista sunnuntaita.

Kyse ei ole siitä, että elämän pitäisi olla ikuista sunnuntaita, vaan siitä, ettei mies suostu ottamaan vastuuta itsensä hoitamisesta kuntoon. Puoliso ei ole mikään oman pahan olon oksennusämpäri.

Vierailija
5/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä asiasta? Olen itse alkanut väsyä. Ei tunnu mukavalta kuunnella, kun puoliso päivästä toiseen vain hokee elämän olevan täyttä paskaa ja haukkuu muita. Tämä käytös vaikuttaa myös minuun. Tuntuu huolestuttavalta, jos tällaista on edessä vuodesta toiseen.

Vierailija
6/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä asiasta? Olen itse alkanut väsyä. Ei tunnu mukavalta kuunnella, kun puoliso päivästä toiseen vain hokee elämän olevan täyttä paskaa ja haukkuu muita. Tämä käytös vaikuttaa myös minuun. Tuntuu huolestuttavalta, jos tällaista on edessä vuodesta toiseen.

Kauanko tuota on jatkunut?

Vierailija
7/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden verran. Neuvolastakin ehdotettiin miehelle keskusteluapua, mutta mies tyrmäsi ehdotuksen.

Vierailija
8/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota, ei se myötä ja vastamäessä tarkoita että toinen ei suostu edes selvittämään sitä ongelmaa mikä on perheissä ja toinen yksin kestää kaikki sen haitat, itse uskon että suhteessa molempien vastuulla on yrittää saada se toimimaan.

Vierailija
9/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden verran. Neuvolastakin ehdotettiin miehelle keskusteluapua, mutta mies tyrmäsi ehdotuksen.

Okei, vuosi on kyllä todella pitkä aika sietää tiuskimista ja kiukkuilua. Todella vaikeaa jos mies ei ketään kuuntele eikä halua tehdä mitään asialle (masennus?). Eihän se ole kiva ajatella eroamista, mutta eipä tuossa muutakaan oikein keksi. Kohta sairastut itse johonkin masennukseen ja tällä hetkellä olet varmaan todella stressaantuneessa tilassa.

Ehkä sun pitäisi vain sanoa miehelle, että jos ei rupea ottamaan ongelmaa tosissaan, sun terveys ei enää kestä ja ero on väistämätön. Jos ei sittenkään kuuntele niin muutto erilleen aluksi tai ihan oikeasti eroatte.

Vierailija
10/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota, ei se myötä ja vastamäessä tarkoita että toinen ei suostu edes selvittämään sitä ongelmaa mikä on perheissä ja toinen yksin kestää kaikki sen haitat, itse uskon että suhteessa molempien vastuulla on yrittää saada se toimimaan.

Pitää varmaan alkaa puhua siitä, etten näe suhteella tulevaisuutta jos mikään ei muutu. Olen yrittänyt sanoa, että joku ulkopuolinen taho voisi antaa uusia näkökulmia, mutta mies vain hokee ettei mikään keskusteleminen häntä auta. Olo on todella neuvoton. Vaikea itsekin jaksaa jatkuvasti kuunnella toisen kiukuttelua ja moitteita.

Vierailija
11/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työstressiä tai jotain muuta ehkä meneillään? Ettekö enää ole läheisiä? Joko on ohimenevää tai sitten joku on pielessä..kyllä se keskusteluyhteys olis ensimmäinen juttu minusta ainakin kahden aikuisen ihmisen välillä. En ainakaan itse jaksais tiuskimista katsella arjessa kovin pitkään. Kannattanee miettiä mihin tätä kallisarvoista aikaa täällä tuhlaa. Mutta on niitä konflikteja muillakin, että siitä vaan ratkomaan, jos pystytte..vaikea sanoa mistä johtuu kun ei tiedä koko ihmistä ja teidän tilannettanne. 

Vierailija
12/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko työstressiä tai jotain muuta ehkä meneillään? Ettekö enää ole läheisiä? Joko on ohimenevää tai sitten joku on pielessä..kyllä se keskusteluyhteys olis ensimmäinen juttu minusta ainakin kahden aikuisen ihmisen välillä. En ainakaan itse jaksais tiuskimista katsella arjessa kovin pitkään. Kannattanee miettiä mihin tätä kallisarvoista aikaa täällä tuhlaa. Mutta on niitä konflikteja muillakin, että siitä vaan ratkomaan, jos pystytte..vaikea sanoa mistä johtuu kun ei tiedä koko ihmistä ja teidän tilannettanne. 

Olemme läheisiä, mutta mies on uupunut. Asiasta on keskusteltu kotona, mutta se ei johda mihinkään. Tiuskimisen jälkeen mies pyytää aina käytöstään anteeksi - ja pian tiuskii taas uudelleen.

Vierailija
13/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on tilanne se, että on luonteeltaan valmiiksi pessimistinen, pahimmillaan jopa nihilistinen (onneksi usein ilmenee vaan huumorina, mitä ymmärrän) ja valtavan stressaantunut töistä, talosta ja vissiin elämästä.

Ruvettiin tekemään elämää helpottavia ratkaisuja, arkena puolivalmisteita meillä on kaapit täynnä jtn helppoa ja valmissalaatteja kylkeen, siivotaan kerran viikossa yhdessä matalalla kynnyksellä, iltaisin luetaan kirjaa ei kännyä ja telkasta katsotaan silloin tällöin toistopalvelusta thtä sarjaa kerralla, tehdään pihahommat yhdessä viikonloppuisin.

Myös sitä kuuluisaa alkoa vähennettiin.

Seksiä meillä on aina ollut kummankin haluun, ollaan vaan toetoisesti lisätty suukkoja ja haleja.

Meillä tilanne siis ei kärjistynyt pitkälle ennen kuin yhdessä sovittiin uusista tavoista.

Ja kyllä on stressaavaa olla luonteeltaan erillaiset kumppanin kanssa, miehen alakulo alkoi taittamaan omaa aurinkoista luonnettani.

Vierailija
14/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehellä on tilanne se, että on luonteeltaan valmiiksi pessimistinen, pahimmillaan jopa nihilistinen (onneksi usein ilmenee vaan huumorina, mitä ymmärrän) ja valtavan stressaantunut töistä, talosta ja vissiin elämästä.

Ruvettiin tekemään elämää helpottavia ratkaisuja, arkena puolivalmisteita meillä on kaapit täynnä jtn helppoa ja valmissalaatteja kylkeen, siivotaan kerran viikossa yhdessä matalalla kynnyksellä, iltaisin luetaan kirjaa ei kännyä ja telkasta katsotaan silloin tällöin toistopalvelusta thtä sarjaa kerralla, tehdään pihahommat yhdessä viikonloppuisin.

Myös sitä kuuluisaa alkoa vähennettiin.

Seksiä meillä on aina ollut kummankin haluun, ollaan vaan toetoisesti lisätty suukkoja ja haleja.

Meillä tilanne siis ei kärjistynyt pitkälle ennen kuin yhdessä sovittiin uusista tavoista.

Ja kyllä on stressaavaa olla luonteeltaan erillaiset kumppanin kanssa, miehen alakulo alkoi taittamaan omaa aurinkoista luonnettani.

Meillä mies on luonteeltaan hyvin perfektionistinen ja taipuvainen käyttäytymään marttyyrin lailla. Kun miestä esimerkiksi kotona kehottaa pitämään puuhailustaan taukoa tai vaikka lähtemään elokuviin rentoutumaan, niin aina löytyy syitä miksei näin voi toimia, kun jotain on vielä kesken. Sitten vasta voi kuulemma levätä, kun aivan kaikki on valmista, mutta ainahan on sitten tullut jotain uutta tehtävää. En todellakaan tiedä mitä tässä tilanteessa voisin tehdä.

Vierailija
15/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs parisuhde? Onko seksielämä ok?

Vierailija
16/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs parisuhde? Onko seksielämä ok?

Kyllä on. Mielestäni se ei kuitenkaan liity tähän asiaan.

Vierailija
17/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/21 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies torppaa muiden puheet, sille jää velvollisuus kertoa, mikä sitten auttaisi. Ja mitä hän voisi tehdä jotta tilanne muuttuisi. Laita rajoja kiukun purkamiselle kotona.

Vierailija
20/21 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, luit oikein. Paras ystäväni pääsee nauttimaan täydellisestä webkameratyttökokoelmastani ilmaiseksi. Ei tilausmaksuja, ei piilokustannuksia, vain puhdasta nautintoa. Loppujen lopuksi, mitä varten parhaat ystävät ovat?

Lisäsin sivustolle myös joitakin interaktiivisia ominaisuuksia, kuten chat-vaihtoehdon, jossa ystäväni voi kommunikoida suoraan webkameratyttöjen kanssa ja pyytää tiettyjä esityksiä. Tämä tuo kokemukseen aivan uuden jännityksen tason, ja olen varma, että paras ystäväni kiittää minua siitä.

https://striphub.cc/Idaly_Johnson

https://stripcafe.org/girls/squirt

https://livesexcams9.cc/-BalanCe-

Mutta anteliaisuuteni ei lopu tähän. Lisäsin myös osion, jossa ystäväni voi jättää arvosanoja ja arvosteluja jokaisesta webkameratytöstä, jotta voin jatkossakin kuratoida hänelle parhaista parhaita. Ja jos hän joskus törmää webkameratyttöön, jota ei ole sivustolla, hän voi yksinkertaisesti lähettää minulle linkin, ja minä lisään hänet kokoelmaan.

En malta odottaa, että saan nähdä parhaan ystäväni ilmeen, kun annan hänelle tämän äärimmäisen lahjan. Se saattaa vaikuttaa yksinkertaiselta eleeltä, mutta minulle merkitsee paljon se, että voin jakaa jotain näin henkilökohtaista jonkun kanssa, joka merkitsee minulle niin paljon. Ja olen varma, että paras ystäväni arvostaa ja nauttii siitä yhtä paljon.

Yhteenvetona voidaan todeta, että webkameratyttökokoelmani ei ole vain kokoelma, vaan se on ilolahja parhaalle ystävälleni. Se on tapa kiittää sinua siitä, että olet aina ollut läsnä, että olet rikoskumppanini ja että olet äärimmäinen kumppani villeimpien fantasioidemme toteuttamisessa. Malja vielä monille ystävyysvuosille ja yhteisille kokemuksille. Kippis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi