Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinun PAKKO päästä marraskuuta pakoon ulkomaille?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Vain masokisti nauttii tästä karmeasta vuodenajasta.

Vierailija
2/26 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Vain masokisti nauttii tästä karmeasta vuodenajasta.

Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä, onko ihan pakko, mutta täällä minä nyt kuitenkin olen auringon alla koko marraskuun. Ja nautin!

Vierailija
4/26 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta mun on pakko saada sellaisia vauefektejä tähän ankeimpaan aikaan ja onneksi niitä on eämässäni. Muuten kyllä olisi varmasti pakko paeta tätä harmautta.

Vierailija
5/26 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on jotenkin lapsellinen kirjoitus. Oikeasti, miksi ei osata tyytyä siihen mitä on? Liikaa varaa toteuttaa oikut ja unelmat?

Miksi ei voi ostaa vaikka vain kirkasvalolamppua jos pimeys ahdistaa? Tai eikö pelkkä unelmointi enää riitä? 

Jossain lehdessä oli juttua vammaisesta miehestä, joka teki netin kautta pitkiä matkoja ympäri maailmaa. Erittäin hyvä idea, sateelliittikameralla pääsee lähes joka paikkaan edullisesti ja ekologisesti.

Jos ei pääse matkailu-riippuvuudesta kokonaan eroon, niin entäs jos edes toteuttaisi vain joka toisen matkan?

Vierailija
6/26 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää

Vierailija
7/26 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
8/26 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen ihan melko normaali marraskuun sää ja nyt vain upeaa ettei kovia pakkasia vielä ollut kun on ulkonakin työskentelyä.Varmaankin millenium sukupolville pitää jo kohta valonheittimet viritellä kun normaali vuodenajan jakso jotakin muka aivan niin kamalaa?

Vierailija
9/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa marraskuussa on?

Jos joskus pitäisi välttämättä päästä pois, niin mieluiten silloin kun on se liukas keli eikä mihinkään tahdo päästä kulkemaan. Nyt en todellakaan valita.

Vierailija
10/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää piiperöt on kyllä "parhaita".Armoton lässytys ja "huolestuneisuus"maailman tilasta mutta ovat itse suurimpia syyllisiä sen pilaamiseen.

Vierailija
11/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on jotenkin lapsellinen kirjoitus. Oikeasti, miksi ei osata tyytyä siihen mitä on? Liikaa varaa toteuttaa oikut ja unelmat?

Miksi ei voi ostaa vaikka vain kirkasvalolamppua jos pimeys ahdistaa? Tai eikö pelkkä unelmointi enää riitä? 

Jossain lehdessä oli juttua vammaisesta miehestä, joka teki netin kautta pitkiä matkoja ympäri maailmaa. Erittäin hyvä idea, sateelliittikameralla pääsee lähes joka paikkaan edullisesti ja ekologisesti.

Jos ei pääse matkailu-riippuvuudesta kokonaan eroon, niin entäs jos edes toteuttaisi vain joka toisen matkan?

Hänellä on rahaa nämä toteuttaa, joten kuski ei? Hyvin on hoitanut asiansa.

Kateus on ikävä tauti ystäväiseni.

Vierailija
12/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on niin suhteellista. Mutta kyllä, pimeys, märkyys, kylmyys, luonnon kuolema ympärillä jne tuntuvat joka vuosi pahemmalta. Tänä vuonna ollaan kotona kyllä. Mutta monesti on marraskuussa reissattu.

Haaveena on viettää talvet kokonaan muualla.

Vierailija
13/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää piiperöt on kyllä "parhaita".Armoton lässytys ja "huolestuneisuus"maailman tilasta mutta ovat itse suurimpia syyllisiä sen pilaamiseen.

Suurin on kyllä vahvaa liioittelua. Ei muutaman kerran vuodessa matkaileva todellakaan ole suurin saastuttaja.

Vierailija
14/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko vain ikäerosta? Hän on sitä ikäpolvea joka on tottunut saamaan paljon, minä taas -70 -luvun lapsena olen tottunut siihen, että läheskään kaikkea ei saa.

Suomessa on harmaata marraskuussa ja sen kanssa koitetaan elää. Minulle helppoa, toki ymmärrän että osa kärsii oikeasti kaamoksesta.

Mutta että monta reissua kaudessa, menee jo kohtuuttomaksi minusta!

Vierailija
15/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei mitään muutakaan kuukautta tai asiaa.

Vierailija
16/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi vaan pikemmin säälin. Jos et osaa tyytyä, niin olet tyytymätön, melko säälittävää.

Minä itse olen oikein tyytyväinen elämääni ja jopa harmaaseen marraskuuhun, ei mun tarvitse kadehtia muita :)

Vierailija
17/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko päästä. Tänä vuonna on hyvin trendikästä olla kaamoksesta ja pimeydestä aivan sekaisin, allapäin, masentunut, puutunut ja maatunut. Siis huomattavasti enemmän kuin muutamana edellisenä vuonna. 

Vierailija
18/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on saada snobailla kaukomatkoilla vs ilmastonmuutos.

Vierailija
19/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I<3 autocorrect

Vierailija
20/26 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten ihmiset nyt lähtee kaukomatkoille, koska viime kesä oli Suomessa niin polttavan kuuma, luulisi että siitä lämmöstä riittäisi vuoden tarpeiksi! Ite ainakin osaan nyt arvostaa sitä että saa hengittää. Ja sitten toiseksi saastuttaminen lentämällä, halutaan väen vängällä kiihdyttää ilmaston lämpenemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä