Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viimeisin parisuhteesi alkoi? Usein kuulee että tutustuttiin ja sitten kävi vain naps ja oltiin parisuhteessa - mikä tuo naps teillä oli?

Vierailija
14.11.2018 |

Harvoin avataan kunnolla mitä tapahtui.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tutustuttiin netissä ja juteltiin kuukausi ennen kuin tavattiin. Olin avoeronnut pari kuukautta sitten ja vähän jarruttelin etten heti aloittaisi uutta suhdetta, kunhan heitin läppää. Ei uutta suhdetta aloiteta heti toisen perään minä "tiesin". Mutta mies vei hyvin.

Pidin hänestä ennen kuin nähtiin. Ja kun nähtiin pimeässä talviyössä, lumisateessa, katselin kadun toiselta puolelta kun hän käveli kohti treffipaikkaa et hyvä, kyllä minä tuon miehen kanssa voisin olla. Mistä minä edes tiesin, että hän oli nettimieheni ja erotin vain lumisateessa ja pimeydessä jonkun hahmon mutta silti tunsin niin. Ja kun nähtiin siinä treffipaikan edessä ja katsottiin toisiamme niin minä tiesin, tuo on minun mies. Ei ollut naps vaan vahva tunne, rentouduin, käännyin joka solullani miehen puoleen.

Olemme olleet naimisissa jo yli kymmenen vuotta, onko siitä jo niin kauan? Olen ollut onnellinen joka päivä. Se sama tunne kun kohtasimme on pysynyt samana, kuin olisin tullut pitkältä matkalta kotiin.

Vierailija
22/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki pihalla suhisten kakan päin koivua

Suhisten, mielenkiintoista, kerro lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahtava mies baaritiskillä. Menin viereen ja tilasin paukun. Katsoin häntä ja NAPS, se oli siinä.

Ja sama napsaus kestänyt lähes 30 vuotta. Ehkä ennen nämä napsut oli helpompia.

Vierailija
24/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli pidempi prosessi. Oltiin molemmat Tampereella opiskelemassa ja mies oli sanavalmis ja huumorintajuinen tyyppi. Mun ystäväni alkoi seurustella hänen parhaan kaverinsa kanssa ja hengailtiin neljästään, kunnes yhden baari-illan jälkeen päädyttiin yhteen. Lähti liikkeelle aika kasuaalisti, meni kuukausia ennen kuin ajateltiin seurustelevamme.

Ei siinä missään vaiheessa ollut mitään rajua rakastumista, vaan kumppaniutta ja yhteen kasvamista ja yhdessä viihtymistä, samanlaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet.

Vielä ollaan yhdessä, 32 vuotta, kaksi lasta ja miehen voitettu syöpä myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän