Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viimeisin parisuhteesi alkoi? Usein kuulee että tutustuttiin ja sitten kävi vain naps ja oltiin parisuhteessa - mikä tuo naps teillä oli?

Vierailija
14.11.2018 |

Harvoin avataan kunnolla mitä tapahtui.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ollut kiire pois seurastani. Hän hakeutui seuraani.

Vierailija
2/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahtava mies baaritiskillä. Menin viereen ja tilasin paukun. Katsoin häntä ja NAPS, se oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään napsua.

Kummallakaan ei kai ollut parempaakaan ajanvietettä ja tähän jäätiin.

Vierailija
4/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin edes avataan sitä missä koko tapaaminenkaan tapahtui. Kovin on mystisyyden verhoamaa nuo parisuhteilut... :o

Aina kaikilla vain naps - ja sit me vaa oltii yhes.

Vierailija
5/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsättiin tinderissä, käytiin treffeillä ja se oli rakkautta ensilmäyksellä, samantien alettiin seukkaa, pari kuukautta niin mentiin kihloihin ja nyt parisen vuotta ollaan oltu naimissa.

Vierailija
6/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin baarissa. Joku humalainen tönäisi minua baarin tanssilattialla niin, että kaaduin ja löin pääni. Luultavasti sain pienen aivotärähdyksen. Vähän sen jälkeen tapasin mieheni.

Vierailija
7/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun armaani p*ahoinpiteli mut b*aarissa ja sit mä olin in love ❤💋 Tavattiin uudestaan samaisessa b*aarissa ja taas se veti mua t*urpaan. Keräsin mun hampaat lattialta ja menin kysyyn et haluisko se alkaa seurustella mun kaa.. Se h*akkas mun päätä lattiaan myöntymisen merkitsi 💗 Jo 5 vuotta yhdessä 💋

Vierailija
8/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme kadulla, miehen hyvässä tuiskeessa ollut kaveri aloitti ensin jututtamaan. Ei ollut ehkä rakkautta ensisilmäyksellä, mutta hyvin nopealla vauhdilla oltiin kuin paita ja peppu. :)

Vierailija
9/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin baarissa. Joku humalainen tönäisi minua baarin tanssilattialla niin, että kaaduin ja löin pääni. Luultavasti sain pienen aivotärähdyksen. Vähän sen jälkeen tapasin mieheni.

Mun mies sanoi, että näytä se tyyppi, joka tönäisi mua, ja hän menee ”keskustelemaan”. Olin otettu, mutta en näyttänyt, kun en jaksa draamaa.

Vierailija
10/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli naps, kun ensimmäisen kerran tavattiin. Minulla veri pysähtyi suonissa, ja mies on sanonut, että tässä se nyt on.

Olen toista kertaa naimisissa. Ensimmäisen kanssa ei tullut napsua, mutta avioliitto oli hyvä 20 vuotta.

Vierailija
11/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi, että näytä se tyyppi, joka tönäisi mua, ja hän menee ”keskustelemaan”. Olin otettu, mutta en näyttänyt, kun en jaksa draamaa.

Siitä se sitten lähti, rakkaustarina. Soittelinkin heti aamulla sille, ensimmäinen mies, jolle soitin itse. Kävi ilmi, että se ei ollut yhtä ihastunut minuun kuin minä siihen, mutta kyllä juttu jatkui vain - kolme vuotta.

Vierailija
12/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli naps, kun ensimmäisen kerran tavattiin. Minulla veri pysähtyi suonissa, ja mies on sanonut, että tässä se nyt on.

Olen toista kertaa naimisissa. Ensimmäisen kanssa ei tullut napsua, mutta avioliitto oli hyvä 20 vuotta.

Salamarakastumiset harvemmin johtaa mihinkään pysyvään.

Vierailija
13/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki pihalla suhisten kakan päin koivua

Vierailija
14/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli kaverin kaveri, nähtiin parkkipaikalla 7.6.2000 ja naps. Pari päivää myöhemmin pyysin kaverilta miehen puhelinnumeroa, laitoin viestin että olisi kiva nähdä ja sillä tiellä ollaan.

Vierailija
15/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä se sitten lähti, rakkaustarina. Soittelinkin heti aamulla sille, ensimmäinen mies, jolle soitin itse. Kävi ilmi, että se ei ollut yhtä ihastunut minuun kuin minä siihen, mutta kyllä juttu jatkui vain - kolme vuotta.

Ehkä just se, että se ei ollut heti ihastunut, oli jopa ajatellut ettei soita mulle. Sillä oli muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
16/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli match tinderissä, laitoin viestiä, juteltiin monta tuntia seuraavat päivät, viikon päästä käytiin ekoilla treffeillä ja siitä puolitoista kuukautta oltiin joka päivä yhdessä. Sitten päätetettiin, että seurustellaan. Nyt viisi vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
17/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salamarakastumiset harvemmin johtaa mihinkään pysyvään.

No, naimisiin menimme parin vuoden tuntemisen jälkeen. Ja vielä olemme, viiden vuoden jälkeen. Ei tuo mies enää veriä seisauta, mutta vahvasti tiedän, että hän on mun mies.

Vierailija
18/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensorakkauden kanssa tuli molemminpuolinen naps, kun nähtiin ensi kertaa. Molemmat vain ihastui heti ja tiesi että tässä se on. Ihanaa oli aikansa, mutta parisuhde ei pidemmän päälle kuitenkaan toiminut ja tuli ero.

Nykyisen miehen kanssa ei tullut napsia vaan pitkä varovainen tutustuminen yhteisten tuttujen kautta ja hyvä lämmin olo kun oltiin yhdessä.

Tiedä sitten, kuinka tärkeä tuo naps on. Tämä ilman napsia alkanut suhde on kestänyt 12 vuotta ja edelleen hyvä.

Vierailija
19/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nettitreffeille ilman mitään ennakko-odotuksia, mies katsoi minua syvään ihanilla silmillään kuin olisi halunnut syödä mut suihinsa. Sitten vähän tapailtiin ja oli ujoa ja jäykkää, sitten se pani minua, ja suunnilleen kuolin onnesta. Olin aivan tajuttomassa puutteessa ollut ja muutenkin yksinäinen, joten munan voimalla mies sai syömään kädestään. Mies sanoi että ihastui siihen millainen persoona minä olin, seksiseuraa kun oli muutenkin vissiin tarjolla aina paljon. Mutta sitten aloin siinä kiimassani ja tunnekuohuissani seurustella tämän miehen kanssa ja ollaan edelleen onnelliset yhdessä ja alkukiimat ovat muuttuneet enemmän sellaiseksi normaalimmaksi yhdessäoloksi. Nolottaa kyllä vähän. En alkuun välittänyt miehen persoonasta yhtään, halusin vain sitä ihanaa seksiä. En ole kehdannut ihan sitä suoraan kertoakaan sille.

Vierailija
20/24 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se naps oli se kun näin miehen ilmoituksen maikkarin chatissa ja sen huumori oli mun makuun ja vastasin hänelle samalla mitalla. Ensin meitä yhdisti huumorintaju ja sitten juteltiin enemmän puhelimessa niin myös elämäntilanteet ja elämänarvot kävi yksiin. Meni yli 3kk ennenkuin nähtiin toisemme livenä, silloin vasta tiesi että aletaanko seurustelemaan, ja silloin sen kai molemmat päätti että joo, kokeillaan seurustella. Ei se ollut mitään rakkautta ensisilmäyksellä, kyllä toista pitää tuntea ennenkuin voi rakastua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi