Nainen häipyy tänään asunnostani- tässä syyt..
Olin seurustellut naisystävän kanssa pari vuotta. Nainen esitti aluksi mukavaa, mutta lopulta hänestä paljastui kunnon nokkiva kana. Hän riiteli paljon kavereidensa kanssa, oli minusta mustasukkainen ja puhui rumasti minusta ystävilleen.
Eilen sitten hän kehuskeli itseään, että kuinka kaunis uhkea nainen hän on. En puuttunut asiaan mitenkään, ajattelin vain, että siinäpä luulee itekseen.
Toissa päivänä, kun olimme yhdessä lenkillä, niin vastaan tuli vaaleahiuksinen hoikka nainen. Naisystävä mulkaisi häntä rumasti ja tuo vaalea nainen katsoi minua oudosti. Hermostuin ja sanoin tuolle naisystävälle, että ei taida olla kaikki muumit laaksossa, kun pitää käyttäytyä noin. Naisystävä rupesi inttämään, että hän on uhkeana ja tummana paljon kauniimpi. En taaskaan vastannut mitään ja tähän hän hermostui ja tönäisi minua niin, että kaaduin.
Tänään sitten päätin, että kasaan hänet tavarat ja hän saa ne hakea, kun tulee töistä. Hän saa mennä omaan asuntoonsa riitelemään ja huutamaan ihan yksin.
Kysynkin, että onko parempi, että jättää vain kylmästi ilman sen kummempia selityksiä vai sanonko suoraa hänelle, että hän on hirveän ilkeä?
Kommentit (22)
Kerro syy naiselle mutta pysy rauhallisena ja asiallisena. Huutokilpailuun ei naisen kanssa kannata alkaa. Ero onnistunee suht kivuttomasti sinun osaltasi, koska asutte erillään joka tapauksessa. Minusta syy eroon on kuitenkin hyvä kertoa, jotta toinen voi yrittää ottaa opikseen jos haluaa. Kaikki eivät toki halua, mutta se ei ole sinun murheesi enää.
Tai sitten tämä ”uhkea” nainen on perus-palstamamman kaltainen 130-kiloinen sotanorsu.