Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa ammattisaikuttajat!

Vierailija
14.11.2018 |

Samperi kun noilla on virat, ei saa poiskaan potkittua niin helposti.
Ollaan viikko töissä ja kaksi saikutetaan, milloin mistäkin syystä.
Lapsia tehtaillaan ja saikutus alkaa hyvissä ajoin raskauden edetessä. Palataan hoitovapaalta pariksi viikoksi ja taas saikkua saikkua saikkua.
On ollut hyviä sijaisia, jotka joutuvat lähtemään kun saikkumaikut palaavat, sitten kun taas jäävät pois niin nämä tavoille opetetut sijaiset on jo kiinnitetty muihin hommiin. Taas uusia opastamaan, heti kun hommat alkaa olla hallussa, palaa saikuttaja voivottelemaan ja välttelemään töitään. Kestämätöntä! Toki joskus sairastavat oikeasti ja lapsensa, mutta on myös nähty kaupungin yössä heilumassa kun paukkunutta selkää piti olla parantelemassa. Aaaargh!
Piti saada vähän avautua... tuskin tulee tilanne muuttumaan ennen kuin ymmärtävät irtisanoutua, ja miksi niin tekisivät? Liksa juoksee vaikka kotona makaisi puolet vuodesta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itte ylpeä että oon ollut 3v työelämässä valmistumisen jälkeen ja en ole saikuttanut kertaakaan. Saikuttaminen kertoo paljon asenteesta.

Saat pikkujouluissa varmasti jonkun palkinnon, kun olet noin erinomainen ihminen.

Itse taidan mennä seuraavassa oksennustaudissa töihin, että minäkin saan jonkun tarran vihkoon ja voin olla itsestäni ylpeä.

No anteeksi kauheasti! En minäkään menisi oksennustaudissa töihin. Tarkoitin lähinnä näitä jokavtunasiasta saikuttajia.

Vierailija
22/25 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkää vttu päähän alapeukuttajat ja saikuttakaa SAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SAIKKUU SAIKKUU ZAIKKUUU PHERSESSÄ ON FINNI SAIKKUUAIKKUUAIKKUUAIKKUUAIKKUUAIKKUUAIKKUUAIKKUUSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SSAIKUTTAAKAA KOKO AIKA VAAN!!!!! SMUSTASININENORNANSSSIII!!!!! mustam ustamusta AINIBSJSIUSUISSUIAFFIOUSDGIOUDASFPIOUAFflkljsfakdk

4N44LI VETÄKÄÄ 4N44LIP4S/A PÄÄHÄN KAIKKI ALAOPEUKKUH1N____UR1T

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on hankala migreeni, joka saattaisi oikeasti tarvita pitkiä saikkuja. Sisältää halvauttavia oireita..

kävä kyllä helposti käy näin, että epäillään minun käyttävän hyväksi järjestelmää kun voin parikin viikkoa olla pois. Pelkään töitä tosi paljon, sillä en kestä stressiä. Toivoisin enemmän ymmärrystä ihmisiltä.

Tuollaiselle tilalle löytyy ymmärrystä, etkö pysty puhumaan oireistasi töissä jos pelkäät ymmärtämättömyyttä? Esimerkkitapauksiani ei vaivaa mikään tällainen, kertovat nääs hyvinkin laveasti elämästään "työnteon ohessa"...

Jos nyt puhutaan jostain yksityisestä, ne ottaa ensisijaisesti hakijoita, joilla ei ole kroonisia sairauksia. Yritykset eivät oikeasti ole kauhean ymmärtäväisiä. Miksi olisivat? Jos jo julkisilla duuneilla suhtaudutaan "krooniseen saikutteluun" kriittisesti..

Jaa, ymmärsin että kirjoittaja olisi jo töissä ja pelkää työyhteisön supattelua...pahoittelut erheestä.

Vierailija
24/25 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan saikuttajia. He yrittävät omalla esimerkillään osoittaa, että systeemissä on jotakin vikaa kun sairaslomalla saa saman rahan kuin kävisi töissä. Suomi on sairaiden paratiisi.

Sun kannattaa hankkia joku vakava sairaus.

Pääset sitten sinäkin sinne paratiisiin.

Pidän peukkuja sun puolesta.

Eikö hävetä toivoa toisen sairastumista?

Vierailija
25/25 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairaanhoitaja-serkku, joka ensin oli määräaikaisella sopparilla 3 vuotta samalla työnantajalla. Tänä aikana hänellä oli usein sairaslomia. Sitten työnantaja vakinaisti hänen toimensa. Ja saikutus jatkui, pisimpään hän on ollut 13kk putkeen sairaslomalla masennuksen takia. Ihmettelen vaan, miksi hänet vakinaistettiin vaikka hän saikutti jatkuvasti jo määräaikaisena työskennellessään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä