Miten määritellään hyvä mies?
Miten määritellään " hyvä mies" noin yleisesti. Millä parantaisin mahdollisuuksiani löytää se oma rakas? Perusluonteeltani olen rauhalli en ja puhelias. En minään komea mutta en rumakaan. Mulle tärkeää on toisten hyvinvointi ja ilo. Itselle se vaikeaa, ja yritän peittää pahan olon. Mitä voisin enää tehdä, kun ei tunnu että ketään tyttö/ nainen kiinostuisi minusta? Alan olla ahdistunut sisäisesti, ja pariskuntien näkeminen tuottaa pahaa oloa.... ps. Vaikuttaa juuri niin epätoivoiselta kuin onkin.
Kiitos vastaajille.
Kommentit (26)
Itse pidän siitä, että mies hallitsee käytöstavat.
Pidän myös sellaisista kurinalaisen oloisista miehistä. Ei tarvitse harrastaa mitään taistelulajia, mutta monesti noiden harrastajilla on sellainen äärettömän miehekäs aura ja kaunis tapa kantaa itsensä. Heistä tulee vahva fiilis, mutta ei kuitenkaan aggressiivinen tai väkivaltainen. Hyvä mies myös kuuntelee ja on huomiova. Pitää lupauksensa. Eikä draamaile. Hyvä mies ei vilkuile kaikkia naisia tai harrasta ihmissuhdepelaamista.
Ulkoisesti pidän sellaisista kivasti pukeutuneista. Ei liian muodikkaasti, muttei epämuodikkaastikkaan. Hyvä mies hoitaa hygieniansa kunnolla sekö kotinsa.
Mielenkiintoista seurata mihin suuntaan tämä ketju kehittyy. Täällä oli kuukausia sitten pitkä ketju aiheesta minkälainen nainen on "vaimomateriaalia". Ketju täyttyi mammojen protestoinneista, että kyllä kuka tahansa lunttu nyt vaimomateriaaliksi pitää kelvata. Saas nähdä onko hyvälla miehellä yhtä alhaalla kriteeristö.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma hyvä mies. Itse en ymmärrä miksi. Näin ovat sanoneet miehet sekä naiset. Olen mielestäni tavallinen. Huomioin muut ensin, jos nämä ilmaisevat tarpeensa. Muuten yritän vain elää tavallani muille vahinkoa tuottamatta.
"huomioit muut ensin"
siinä syy, harvinainen ja häviävä ominaisuus sekä miehillä että naisilla.
Jos tuo tulee vielä pyytteettömästi ja aidosti, se on siinä olet hyvä ihminen, mies tai nainen.
Näitä ei ihan oikeasti montaa ole.
Nykyään narsismi on uusi normaali, oma etu ensin, muut perässä.
Huonostippa olet lukenut palstaa. Tietenkin siten, että käy töissä tienaamassa rahaa ja ostaa niillä rahoilla naisen.