Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten luokka- ja päiväkotikavereiden vanhemmat uraihmisiä -itse työtön gradua vaille maisteri... jee!

Vierailija
14.11.2018 |

Kivaa asua alueella, jossa kaikki jotain yritysten johtajia, lääkäreitä, arkkitehteja jne. Ja mä työtön, joka ei tiedä mitä tekis ja minne menis ja ikää jo 37v. No, onneksi en ole noiden kanssa pahemmin tekemisissä, kun hävettäis oma asema, jos ja kun tulisi ilmi. Yrittäisin kai keksiä jonkun hätävalheen :P Haluaisin muuttaa pois tältä alueelta, jonnekin missä on vähän heterogeenisempää porukkaa. Joo, oma syy kun muutettiin tänne ja onhan tää kiva alue ja edullinen vuokra. Omaa tosin ei ole varaa ostaa täältä, eli ennenpitkää sitten muualle. Kunhan piti avautua tänne, ei mulla muuten sen kummempaa :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule, tämä ongelma ratkeaa pitkällä tähtöimellä parhaiten, kun teet sen gradun pois kummittelemasta! Ja nythän sulla on siihen aikaakin, kun olet työtön. Gradu kasaan, sit joku parin kuukauden pikapesti siivoojana tai kassalla jotta saat sen jätettyä ja tutkintotodistuksen ulos! Ja sit oikeaan työnhakuun!

Vierailija
2/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee gradu loppuun. Itse asuin lapsena tuollaisella alueella ja kadehdin kerrostaloissa asuvia kavereita, omat vanhemmat oli hyvintoimeentulevia viikonloppujuoppoja ja ajattelin että kerrostalossa joku kuulisi vanhempien riidat ja huudot ja tulisi pelastamaan minut. Lapsills ei automaattisesti mene hyvin vaikka vanhemmilla menisikin, vaikka niin uskotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vähän juttua et sil lääkärillä on aika tynkä kalu.

Vierailija
4/4 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradua en tule koskaan enää tekemään ja tuskin ns.omalle alalle työllistyn. En ole edes enää kirjoilla yliopistolla, gradun aloittamisesta jo aikaa kohta 10v. Kandinpaperit kyllä on ja muuten maisterinopinnot paitsi gradu. Päivääkään en ole oman alan hommia tehnyt, joten työllistyminen ei hyvä. Tähtäimessä aikuiskoulutuksen kautta suorittaa joku ammattitutkinto, kun vaan keksis mistä alasta tykkään tarpeeksi niin että viihtyisinkin töissä. Mä oon jotenkin ihan eri maailmasta kuin kaikki muut ikäiseni muutenkin ja varsinkin täällä missä asutaan. Noh, oma syy. Enkä siis välttämättä haluakaan olla mikään uraihminen, mutta häiritsee asua alueella, jossa suurin osa on.. huono itsetunto vissiin ja onkin.