Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka vielä ostaa noita kätilöidenpalomiestenhoitsujenkokkienluisteijoidenmarttojenkissakerholaisten kalentereita?

Vierailija
14.11.2018 |

Kun eka palomiesten kuvaama kalenteri tuli joskus 20 vuotta sitten niin se oli hauska idea, mutta nyt joka vuosi oman kalenterinsa tekee niin kätilöt, kandit, opettajat, päiväkotitädit, martat, hirvenmetsästäjät, kivikerholaiset, kissafanit kuin kaikenmaailman dosentitkin. Kuka noita vielä jaksaa ostaa? Ja katsoa seinällään koko vuoden?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me niin halutaan ettei meitä kohdella seksiobjekteina ... mutta aina kun me halutaan vähän kerätä rahaa me vähennetään vaatetta ja keikistellään julkisesti."

Vierailija
2/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Me niin halutaan ettei meitä kohdella seksiobjekteina ... mutta aina kun me halutaan vähän kerätä rahaa me vähennetään vaatetta ja keikistellään julkisesti."

Totta. Unohdin laittaa aloitukseeni tuon, että asiaan kuuluu vielä aina se, että kalenteri tehdään puolialastomana. Virkistävää vaihtelua voisi olla, että palomiehet pukeutuisi mahdollisimman paksuihin ja peittäviin vaatteisiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, lähinnä noloja ovat :D .

Vierailija
4/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset.

Vierailija
5/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Ostin joskus vuosia sitten teininä jonkun mieskalenterin ja jotenkin sekin oli jo niin nolo, että en voinut sitä seinällä pitää, vaikka se periaatteessa ihan tyylikäs olikin mustavalkoisine kuvineen. En todellakaan katselisi jotakin kissakerholaismammojen kuvia, enkä edes ajattelisi ostamista.

Vierailija
6/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset.

Pakotettuna.

Vierailija
7/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet paljastavat näissä kalentereissa nänninsä mutta naiset eivät?

Vierailija
8/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jokainen itse päättää mihin rahansa laittaa.

Ja vielä jos se on tekijöiden mielestä hauskaa ja kivaa, niin mikäs siinä... antaa mennä vaan. Ei se keltään pois ole.

Keksisit itsellesi jotain tähdellisempää pohdittavaa kuin noin turha aihe. *huokaus*

Vierailija
9/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ostan joka vuosi kissakalenterin kodittomien kissojen hyväksi. On aina tullut tarpeeseen, ja samalla auttaa pieniä kodittomia.

Vierailija
10/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ostaisi marttakalenteria. Yleensä minulla on kissakalenteri. Kerran teetin oman kissan kuvista kalenterin. En kuulu mihinkään fanikerhoon.

Vierailija
11/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset.

Tätä minäkin ajattelin. Sukulaiset, ja työkaverit.

Söpön kodittomien kissojen hyväksi tehdyn kissakalenterin menekkiä en ihmettele, mutta sitä kyllä ihmettelen, kuka tosissaan haluaa seinälleen kuvan työpaikan Petestä tai Irma-tädistä nakuna.

Vierailija
12/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ostan joka vuosi kissakalenterin kodittomien kissojen hyväksi. On aina tullut tarpeeseen, ja samalla auttaa pieniä kodittomia.

Kissakalenterit ja muutkin eläinkalenterit ymmärrän hyvin. Mutta aloitukseni koski niitä kalentereita, joissa esim. kissakerholaiset ovat itse kuvattavina, vieläpä vähissä vaatteissa, ei ne kissat :) . Ap

Vierailija
13/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut perustaa meidän läskien alkoholisoituneiden ja kaljuuntuvien luuserien poikakalenterin. Ostatteko?

Vierailija
14/14 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissakalenterit ja muutkin eläinkalenterit ymmärrän hyvin. Mutta aloitukseni koski niitä kalentereita, joissa esim. kissakerholaiset ovat itse kuvattavina, vieläpä vähissä vaatteissa, ei ne kissat :) . Ap

Ahaa, ok. Ehkä en siinä tapauksessa ostaisi:D