Lapseni vittuilivat joten he eivät saa lahjoja
Oli sovittu että ollaan heinäkuusta asti kilttejä, tontut näkee ja pukki ei tuo tuhmille lahjoja
No eilen lapset sitten ottivat ilman lupaa äidin herkkukaapista karkit, siinäpähän rikkoivat sääntöä
Paketoin heille kävyt ja odotan jo innolla niitä ilmeitä kun tajuaavat että olisi pitänyt olla kiltti
Kommentit (9)
Palkita ne pitää. Osoittivat omatoimisuutta ja kyseenalaistivat olemattoman auktoriteettisi. Fiksuja muksuja.
Mun lapseni molemmat potkivat kohdussa ollessaan virtsarakkoani, ja sen takia jouduin laukkaamaan kusella yöt pitkät. Tämän takia en koskaan anna lapsilleni lahjoja.
No olipa tosi 'heko-heko-hauska' vitsi nyt esiteini- Jonnelta.
Palkkionaurua siitä: Ehe, ehe, ehe, hee he, eh. öh......
Olen ihan tosissani
Omat vanhempanikin ottivat aina lahjat pois jos olin tottelematon, vaadin vain samaa omiltani
Ei ole mielestäni kohtuutonta vaatia, että neljä ja kuusivuotiaat osaisi jo käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tosissani
Omat vanhempanikin ottivat aina lahjat pois jos olin tottelematon, vaadin vain samaa omiltani
Ei ole mielestäni kohtuutonta vaatia, että neljä ja kuusivuotiaat osaisi jo käyttäytyä.
Mäkin oon ihan tosissani tuosta kohtujutusta. Tulee muuten halvaksi, ja oppivatpahan olemaan.
Krampus tulee ja vie tuollaset kakarat
https://fi.wikipedia.org/wiki/Krampus#/media/File:Gruss_vom_Krampus.jpg
Mene pois.