Oletteko tutustuneet varjobudjetteihin?
Itse luin esittelyt lehdistä ja aika selkeältä näyttää, että vain Vihreisiin ja Vasemmistoliittoon voi luottaa, kun haluan, että työttömyys, edes pitkittyessään, ei veisi enää täysin ihmisarvoa.
Palattaisiin edes siihen toimivaan tilanteeseen, joka meillä oli ennen nykyistä taulapäähallitusta. Ensisijaisten etuuksien tulisi olla sen suuruisia, että mahdollisimman harvalle syntyisi oikeutta toimeentulotukeen.
Se säästäisi veronmaksajien rahoja ehkä enemmän kuin ihan heti tajutaankan.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Itse luin esittelyt lehdistä ja aika selkeältä näyttää, että vain Vihreisiin ja Vasemmistoliittoon voi luottaa, kun haluan, että työttömyys, edes pitkittyessään, ei veisi enää täysin ihmisarvoa.
Palattaisiin edes siihen toimivaan tilanteeseen, joka meillä oli ennen nykyistä taulapäähallitusta. Ensisijaisten etuuksien tulisi olla sen suuruisia, että mahdollisimman harvalle syntyisi oikeutta toimeentulotukeen.
Se säästäisi veronmaksajien rahoja ehkä enemmän kuin ihan heti tajutaankan.
Totta tosiaan, vihreisiin ja vasemmistoon voi luottaa!
Ai että vasemmistoliiton ehdotus oli paluuta nykyhallitusta edeltäneeseen aikaan? Se oli paluuta 70-luvulle. Täysin sekopäisiä ehdotuksia, joilla ei ole mitään tekemistä ihmisarvon tai muunkaan kanssa.
Mikä on Vihreiden ja Vasemmistoliiton kanta rahan jakamiseen kehitysmaiden kankkulankaivoihin ja holtittomaan maa-han-muut-tooon?
Oppositiossa on niin niin helppoa rikkiviisaana vastustaa kaikkea mitä hallitus tekee.
En ole ehtinyt tutustua. Mutta tuosta olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että oli käsittämätön päätös hallitukselta tuo aktiivimallileikkaus, joka tosiaan on oikeuttanut monet hakemaan toimeentulotukea. Oliko se hallitus vai pari sitten, kun tehtiin nimenomaan päätös, että ensisijaiset etuudet, sääatöjen(kin) nimissä nostettiin sille tasolle, että toimeentulotuentarvetta ei useimmille syntyisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ehtinyt tutustua. Mutta tuosta olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että oli käsittämätön päätös hallitukselta tuo aktiivimallileikkaus, joka tosiaan on oikeuttanut monet hakemaan toimeentulotukea. Oliko se hallitus vai pari sitten, kun tehtiin nimenomaan päätös, että ensisijaiset etuudet, sääatöjen(kin) nimissä nostettiin sille tasolle, että toimeentulotuentarvetta ei useimmille syntyisi.
Olikohan v. 2012 kun työttömyysturvaa nostettiin 100e/kk.
Silloinkin oli hirveä valitus kuinka se on vain pelkkä leikkaus, koska moni menetti oikeutensa tttukeen ja näin ollen kaikki sähkö-, lääkäri yms. maksut jäivät itselle maksettavaksi, ennen ne sai viedä suoraan sossuun.
Pitää tutustua. Aion kyllä lukea ne puolueiden omilta sivuilta, kun ehdin, niin ei ole tulkittua tietoa.