Kuinka monta senttiä suutari pystyy venyttämään nahkasaappaiden varsia?
Siinähän se kysymys jo tulikin. Mulla on aika paksut pohkeet, mutta haluan talvisaappaat. Monta senttiä suutari saa venyttämällä lisää aitoihin nahkasaappaisiin, joissa on vetoketju?
Kommentit (7)
Minulle sanoi suutari että riippuu saappaista. Joissainhan on venykkeet jo valmiiksi. Minulla on kanssa paksut pohkeet ja kaupan päälle lyhyet jalat. Hankala löytää sopivia saappaita.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanoi suutari että riippuu saappaista. Joissainhan on venykkeet jo valmiiksi. Minulla on kanssa paksut pohkeet ja kaupan päälle lyhyet jalat. Hankala löytää sopivia saappaita.
Ongelma on juuri se, ettei kaupasta saa suoraan sellaisia nahkasaappaita, jotka menisi pohkeeni ympäri kiinni.
Ap
Tarkoitus oli lainata ja vastata kommenttiin 2.
Ap
Laihduta niin mahtuu kengätki jalkaan.
Minulla on paksut pohkeet lähinnä lihasten takia. Pienenisivät kyllä sohvalla makaamalla ja itsasiassa myös kesällä ovat vähän pienemmät, talvella paksunevat jääurheilun vuoksi ehkä sentillä.
Ap
Googlaa duoboots. Hakusanalla löytyy brittifirma, joka tekee saappaita halutulla pohkeen leveydellä. Ovat kunnollisia nahkakenkiä. Firman nimi on nykyään eri, mutta löytyy vielä tuollakin nimellä.
Osta lski tarpeeks isot saappaat? :D