Monta kertaa olet käyttänyt taksia tänä vuonna?
Kun tuosta taksista nyt puhutaan niin paljon, niin olisi kiva tietää kuinka yleistä taksin käyttö on.
Kommentit (30)
Lähes joka viikko. 1...5 kertaa viikossa. Työjuttuja...
Kaksi kertaa. Kun lähdin reissuun parin matkalaukun kanssa niin menin bussiasemalle taksilla ja samoin tullessa reissusta tulin kotiin bussiasemalta taksilla.
Helposti tuon yli 5. Melkein viikottain.
Vastasin että en kertaakaan, mutta sitten muistin että olenkin käyttänyt kerran. Olin vierailemassa toisessa kaupungissa ja en olisi ehtinyt kävellen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Helposti tuon yli 5. Melkein viikottain.
Oletko Jani Toivola?
Tarkoitatko ap montako kertaa? Opettele käyttämään suomen kieltä oikeinl
Varmaan joku 10-15 kertaa, ja 7-8 kertaa ulkomailla. Ja lisäksi tilataksikuljetuksia, mutta en laske niitä, kun ne on työn puolesta olleet.
Taksin käyttö on jotenkin noloa. Eikö niitä käytä vain juopot ja hullut?
En kertaakaan. Olisi kauheaa, jos pitäisi taksi tilata. Ei mitään hajua mitä tulisi maksamaan.
Aika oudot määrät. :D Viikonloppuina tulee jo käytettyä yli 5 kertaa.
Nykyään miettii kaksi kertaa ottaako taksin ja vain pakosta sen ottaa. Berner pitäis lähettää kantoraketilla kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miettii kaksi kertaa ottaako taksin ja vain pakosta sen ottaa. Berner pitäis lähettää kantoraketilla kuuhun.
Ai, nykyään mä otan useammin taksin kun se on halvempaa. Näin Helsingissä.
Yli viisi, joista yksi omakustanteinen.
Kerran Tallinnassa, kun piti ehtiä laivalta bussiasemalle.
Mahtaisko olla lisäksi kerta Suomessa, kun kotikaupunkini bussiasemalta piti päästä kotiin ja mies ei ollut kotona ja hakemassa. Vai oliko se viime vuonna?
Olen aina ajokunnossa joten menen omalla autolla.
Mitä tarkoittaa "Monta kertaa olet käyttänyt taksia Suomessa vuonna 2018"?
Vai onko lauseessasi näppäilyvirhe? Tarkoitatko "Monta kertaa olen käyttänyt taksia Suomessa vuonna 2018"?
No, jos niin on, niin hyvähän se sitten on, että monta kertaa olet käyttänyt ja elvyttänyt maan taloutta. Minä en ole montaa kertaa käyttänyt taksia.
Vierailija kirjoitti:
Yli viisi, joista yksi omakustanteinen.
Tää oli hyvä huomio, ois pitänyt jotenkin huomioida tossa kyselyssä. Puolet ei käytä taksia ollenkaan ja suurkuluttajat (joka viides?) ilmeisesti toisten piikkiin. ap.
No minä käytän taksia useamman kerran kuukaudessa ja ihan itse maksan matkani eivätkä ne ole edes työjuttuja.
Lasketaanko se kun ajoin töiden takia firman piikkiin 2 matkaa?