Pitääkö miehen olla treenattu ja lihaksikas?
Kommentit (16)
Ei välttämättä mutta onhan se iso plussa jos mies miellyttää silmää.
Luonne on kuitenkin tärkein ja siihen omassa murussani rakastuin.
Ei, mutta pitää olla hyvässä kunnossa. Velttoja ja kumaraisia lösöttäjiä en siedä.
Ei tarvitse. Treenaaminen on ajan hukkaamista. Monipuolinen arkiliikunta riittää.
Itse tykkään eniten, jos miehessä on sekä lihasta että rasvaa (=kokoa). Rasvaton mies ei sytytä minua, oli sitten lihasta tai ei.
Missä mielessä "pitääkö"? Määrittele nyt edes se. Tosin epäilen, että olet palstauli ja pyörittelet näitä "pitääkö sitä ja tätä" -kysymyksiä täällä päivästä toiseen. Mitkään vastaukset eivät sinulle riitä, vaan aina pitää kysyä uudestaan ja uudestaan samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mutta onhan se iso plussa jos mies miellyttää silmää.
Luonne on kuitenkin tärkein ja siihen omassa murussani rakastuin.
Näin. Kyllähän sellaiset pienet lihakset sopivasti kiinnittää huomion, tykkään jos miehillä on miehekäs yläkroppa. Taas liikaa treenattu ei nappaa, tulee kuva että vaan ulkonäkö ja hauikset tärkeintä. Lähinnä parasta että huolehtii itsestään mutta ei vedä överiksi. Sama pätee naisiin, sellainen sopivan treenattu kroppa on kiva mutta ei mikään fitnessöveri. Eipä noilla oikeasti ole kyllä merkitystä kun se on vaan pintaa, kaikki muskelimasat häviää omalle kullalle vaikka siitä tulis tosi hintelä.
Vierailija kirjoitti:
Missä mielessä "pitääkö"? Määrittele nyt edes se. Tosin epäilen, että olet palstauli ja pyörittelet näitä "pitääkö sitä ja tätä" -kysymyksiä täällä päivästä toiseen. Mitkään vastaukset eivät sinulle riitä, vaan aina pitää kysyä uudestaan ja uudestaan samoja asioita.
Joo, kyse ei ole halusta tietää vaan kyseessä on oman elämäntavan (= lue syrjäytymisen) oikeuttaminen. Jollain pitää perustella miksi jantteri ei tänäänkään mene ulos vaan vetää kaljaa ja pelaa. Omalle valinnalle pitää löytyä joku muu syylliseksi --> naiset.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaa outo mutta itteäni miellyttää eniten lievästi n. 5kg-10kg ylipainoa omaavat miehet. Heillä miehistä tukevuutta ja samalla myös pehmeyttä.
Sama juttu. Siihen vielä hyvä ryhti, kaunis katse ja luonne, niin tykkään. Heidät huomaan, mutta heidän vastakohtia en.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaa outo mutta itteäni miellyttää eniten lievästi n. 5kg-10kg ylipainoa omaavat miehet. Heillä miehistä tukevuutta ja samalla myös pehmeyttä.
Sama juttu, paljon mielummin pyöreä mies kuin tikissä oleva.
Pitää. Elää pidempään ei sairastele ja on toimintakykyinen
Mä pidän eniten laihoista luikeroista. Erityisesti sellaisista pitkäjalkaisista ja varsamaisista miehistä.
Naiseni kanssa molemmat käydään yhdessä salilla. Itselläni melkein kymmenen vuotta salia takana ja naisystävä on syksystä lähtien ollut mukana ja olen opettanut siellä. Mukava treenata yhdessä ja saada siten yhteistä aikaa kun molemmilla on lapset entisistä suhteista.
Pitämällä lihakset kunnossa saa lisää virtaa ja mitä paremmassa kunnossa lihaksisto on sitä paremmin vanhanakin jaksaa eikä tule loukkaantumisisakaan niin helposti. Kyllä se itsestään huolehtiminen kannattaa. Molemmat tykätään kun voimat ja lihakset kasvaa enemmän kuin keskivartalo. Nykyinen pullamössökulttuuri ei edistä kenenkään terveyttä vaan päinvastoin sairauksia tulee herkemmin. Eikä tehdä tätä ulkonäön vaan hyvinvoinnin kannalta ja ulkonäkö on vaan plussaa.