Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä on siro luusto niin auttavatko edes treenatut lihakset tuomaan leveyttä?

Vierailija
13.11.2018 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaa kummasti auttaa. Ite oon siroluinen ja lyhyt 168cm mies.

Oon ollu lihava, laiha ja nyt lihaksikas.

Lihavana hartiat pysyivät kapeina mutta vatsa pulloti ja lihaksikkaana taas vatsa on litteä mutta muu kroppa isompi ja paksumpi

Vierailija
2/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla leveyttä? Onko sevähän kuin sinun tiimalasivartalosi, vai?

Vierailija
4/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet hartioihin leveyttä. Kyllä se auttaa, kun saa lihaksia. Voin siroluisena miehenä vakuuttaa, että vaikeaa se on ja vaatii paljon työtä. Itselläni kaikista heikoin kohta on jalat. Ei kasva niin millään, vaikka yritän saada tikkujalat vähän miehekkäämmiksi.

Eräskin kaverini ei käy salilla ollenkaan ja valittaa lihomistaan. Kuitenkin vaatteet päällä hän näyttää vain raamikkaalta, eikä yhtään lihavalta. Itse puolestaan olen vuosikausia käynyt salilla kunnon treeniä tekemässä ja silti näytän heiveröisemmältä.

Vierailija
6/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas ja jäntevä "siro" mies on kuuma! Katso vaikka Peter Nothug ilman paitaa! 

Vierailija
7/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi liian siro ja pulloharteinen mies. Pitää olla skrode.

Vierailija
8/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirorakenteinen mutta hyvässä kunnossa oleva mies ON kuuma - mielestäni seksikkäin vartalotyyppi miehellä.

Vierailija
9/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksaa luuseri gei. Muun esi isä keksi lentokoneen mitä sun esi isä on tehnyt.

Vierailija
10/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirorakenteinen mutta hyvässä kunnossa oleva mies ON kuuma - mielestäni seksikkäin vartalotyyppi miehellä.

No miksi ei kuitenkaan kelpaa naisille livenä?

Vierailija
11/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet hartioihin leveyttä. Kyllä se auttaa, kun saa lihaksia. Voin siroluisena miehenä vakuuttaa, että vaikeaa se on ja vaatii paljon työtä. Itselläni kaikista heikoin kohta on jalat. Ei kasva niin millään, vaikka yritän saada tikkujalat vähän miehekkäämmiksi.

Eräskin kaverini ei käy salilla ollenkaan ja valittaa lihomistaan. Kuitenkin vaatteet päällä hän näyttää vain raamikkaalta, eikä yhtään lihavalta. Itse puolestaan olen vuosikausia käynyt salilla kunnon treeniä tekemässä ja silti näytän heiveröisemmältä.

Kaverisi osaa pukeutua. Olet varmaan aika matalissa rasvoissa? Silloin näyttää heiveröiseltä vaatteet päällä. Kai treenaat jalkoja useammin kuin kerran viikossa ja teet etukyykkyä?

Vierailija
12/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se hartianleveys (luiden sijainti) siitä mihinkään muutu vaikka kuinka treenaisi, niin kuin ei pituutesikaan. Toki olkapäiden lihasten koko hieman vaikuttaa, mutta jo sentinkin lisäys on valtavan työn takana. Tämä ei toki poista sitä että hoikkakin mies näyttää harteikkaammalta kun yläkropassa on enemmän tavaraa kuin keskivartalossa.

Vierailija
13/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeily tunnetusti leventää hartijoita ja kroppaa, mutta pitää ns ksrodena eli ksroiderina eli suomeksi broilerina.

Vierailija
14/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleen ihaaan tarpeeksi vahva. Teeen esim 60 kiloon paiinoiilla 90 toiistoja.

Vierailija
15/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot luut saa syömällä sipsejä

Vierailija
16/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joss joku pääälle tuliiisi niin olen itsepuoluustusta senn verraan että äääritapaaauksessa kykeneen vaikja katkaaisemaan niskat.

Vierailija
17/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei leveyttä, mutta kyllähän treenatut ja vahvat lihakset parantavat kenen tahansa ulkonäköä. Silloin ihminen näyttää funktionaaliselta, elinvoimaiselta ja suorituskykyiseltä olennolta, sellaiselta joka saa metsästettyä ruokaa ja tehtyä tulen. Hyödyllisiä taitoja ainakin silloin kun minä olin vielä nuori.

Vierailija
18/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitnessiä jo vuodesta 1732 eKr kirjoitti:

Ehkä ei leveyttä, mutta kyllähän treenatut ja vahvat lihakset parantavat kenen tahansa ulkonäköä. Silloin ihminen näyttää funktionaaliselta, elinvoimaiselta ja suorituskykyiseltä olennolta, sellaiselta joka saa metsästettyä ruokaa ja tehtyä tulen. Hyödyllisiä taitoja ainakin silloin kun minä olin vielä nuori.

Punnersin tuolle 36 kpl.

Vierailija
19/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joss joku pääälle tuliiisi niin olen itsepuoluustusta senn verraan että äääritapaaauksessa kykeneen vaikja katkaaisemaan niskat.

Tieedäääm miteen tyjmäää tämä onn jauhaa tällaista. Kaatseelin armeijassa kuun yksiii luuuntnantti joka opettti meillle itsepuolllustussdta ja seeenkäsitttelyä kuinka se piiti puuuolta isooompaa kaveriaa halliiinnassa. Kylllä se joteeenkin kuuluuu siiiheeen mieheen ja vaiikja isäään rooliin joteenkin.

Vierailija
20/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää jonnekin podaus-palstalle jauhamaan näistä mitoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä