Ikävöitkö kesän 2018 hellehel*ttiä?
Kommentit (66)
Kaipaan kyllä, mutta yritän nauttia tästä koska muuten ensi vuonna ulkomaille miehen työn perässä. Ja mulla ihan oikeasti tulee Suomea tosi ikävä kaikesta huolimatta. Tää pimeys ei oo yhtään mun juttu, mutta jää varmaan viimeiseksi syksyksi/talveksi Suomessa joten en oikeastaan jaksa valittaa. Onhan tämä toki ankeaa.
Ikävöin, mutta äkkiä se valo sieltä taas tulee! Tammikuu 2018 oli jo tosi aurinkoinen! Lähes joka päivä paistoi aurinko. Kunhan sen valon saa nyt ensimmäisenä, niin sitten jo helpottaa. Kesäkin on kohta taas täällä. 😍
Kesä muuttui talveksi tosi nopeasti ja yhtä nopeasti tämä talvikin kääntyy taas kevääseen ja sitten kesään. Miettikää, ne valoisat ajat on edessä päin kyllä koko ajan! Ne tulee sieltä kyllä! Jaksetaan sen voimalla eikö niin? 😊
Rakastan sitä aikaa ku on valoisaa 24/7. Silloin on ihan super pirteä ja jaksais vaikka kokonaan ilman yöunia 😂
No en mä nyt tiiä... En mä sitä hellettäkään sinänsä. Mä kaipaan valoa. Valoa ja aurinkoa! Pitäis varmaan hakea lentoemännäksi niin näkisi auringon päivittäin pilvien yllä... Mä saan älyttömästi voimaa auringosta.
Se oli ihanaa!
Ainut miinus puoli oli se, että kerrostalon yksiössäni oli varmaan 36 astetta lämmintä. Siis ei pystynyt nukkumaan juuri ollenkaan.
Mutta lämpö ja aurinko oli ihanaa. Ei haitannut yhtään, vaikka jouduinkin sen kuuman ajan olemaan töissä koko ajan.
Kaipaan mut onneks kohta on joulukuu! Joulukuu on kivaa aikaa... Yhtä juhlaa vaan koko kuukausi. Ja tammikuussa alkaa jo valoistumaan ja kevättä kohti mennään lujaa ja matkakin tiedossa silloin.
Helle oli aivan ihanaa, ottaisin mieluusti ympärivuotiseksi
En. Nosti sähkön hinnat pilviin, tai näin sähköyhtiöt hintojaan perustelee, kohta tulee nosto sateiden ja lämmön takia. Valoa voisin kyllä toivoa tähän synkkään marraskuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele.. en todellakaan ikävöi. Kauhulla odotan jo ensi kesää. Toivon pelkkää sadetta ja kylmää tuulta. Näillä hellehulluilla on lähes kaikilla säädettävä ilmastointi kotona, töissä ja autoissa.
Mulla oli ilmastointi autossa rikki koko kesän ja kaipaan silti hellettä. Mitäs siihen sanot? 😂
Kotona mulla on olkkarissa ilmastointi, mutta nukuin aina siinä huoneessa missä EI OLLUT ilmastointia. Ja hyvin nukuin!
Opettele lukemaan 😂😂 siinä luki LÄHES kaikilla, että mitäs sä siihen sanot?
En mä siihen muuta sano kuin että kesää on ikävä 😥
Huomaa, että sinuakin talvi ahdistaa kun pahalla päällä olet. :)
Pahalla päällä?? En suinkaan. Johan noi typerät hymiötkin sen kertoo... talvi on parasta, kunhan se vaan tulis. Mitä enemmän lunta ja pakkasta sen parempi on olla.
Kyllä! Hyvin viihtyi ulkona ja reissailemassa eikä ollut enimmän aikaa sidottuna betonikuutioonsa.
Vierailija kirjoitti:
Helle oli aivan ihanaa, ottaisin mieluusti ympärivuotiseksi
Toiveesi on toteutumassa. Ihania ruskeita ruohikkoja, metsän eläimet nääntymässä janoon, vanhukset kuolevat kuumuuteen ja luonto kärsii, mut hei, pääasia että sä saat nauttia kuumuudesta. 😊
Täysin per-seestä syksy ja talvi, nytkin voisi pojan kanssa pyöräillä iltauinnille kesäisillä helteillä.
Nyt nyhjätään sisällä, ulkona kylmää ja ihan vi-tun synkkää.
Ikävöin. Tämä pimeys tekee väsyneeksi ja tarvitsen nyt marraskuussa kesää noin 2 tuntia pidemmät yöunet. Marraskuussa olen mennyt yhdeksältä nukkumaan (herään seitsemältä).
Nyt on jo 9.päivä kun aurinko ei ole näyttäytynytkään ja olen ollut kiukkuisella tuulella ja kaikki on ketuttanut ilman syytä.
Kesä, lämpö, järvet, saaristo, mökkeily, oma puutarha ja kahvit/viinit pihalla... Nyyh.
Onneksi pian on joulukuu ja kylpylään, lisäkai sitten tammikuussa 2 vkoa Etelän lämmössä.
En todellakaan. Olin koko kesän ja ylikin sairaalassa, kun leikkaushaava infektoitui pahasti. Oli erittäin kuumaa ja tukalaa. Suorastaan helvetillinen kesä.
En todellakaan ikävöi. Oli aivan liian lämmintä enkä muutenkaan tykkää kesässä siitä että on valoisaa ihan koko ajan. Auringonpaiste on jees, mutta tykkään silti siitä että illalla ja yöllä on pimeää.
En. Päinvastoin. Olen kiitollinen tästä ihanan raikkaasta ilmasta. Viime kesä oli yhtä painajaista.
Kaipaan todella paljon. 30 astetta ulkona päivällä on aivan passeli lämpötila. Itselläni on kotona ilmastointi, joka pitää kodin sopivassa 21 asteen lämpötilassa myös hellepäivinä. Kiva olla pihalla ja kun tulee liian kuuma, niin mennä sisälle viileään.
Ikävöin. Astmaatikkona keuhkot kiitteli lämmöstä. Samoin iho. Tällä hetkellä joka paikka kutiaa ja hilseilee tämän kylmyyden ja muun takia. Kesällä iho on loistavassa kunnossa. Koiralla on myös iho-ongelmaa ja jatkuva koleus ja märkä asfalti aiheuttaa hiivaihottumaa joka paikkaan, etenkin tassuihin. Tulisi edes pakkaset, jolloin maa kuivuisi (tai jäätyisi) mutta tämä jatkuva märkyys saa koira-paran tassut mätänemään 😢. Kesällä oli hyvässä kunnossa.