Ikävöitkö kesän 2018 hellehel*ttiä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Planeetan puolesta en, omasta puolesta kyllä viihdyin kun viikkokaupalla sain asua keveissä hellemekoissa ja sandaaleissa. En yhtään tykkää paksuista talvivaatteista, ja pimeys väsyttää. Saan auringonpaisteesta todella paljon energiaa, talvikuukausina tuntuu ettei mikään määrä unta riitä.
Onneksi saan asua talossa enkä missään sandaalissa
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin. Se lämmön ja valon määrä, kaipaan...
Lämmöllä ei mitään tekemistä helteen kanssa, kaksi eri asiaa.
Pienen tuulettimen varassa sinnittelin, ei voinut kunnolla hengittää sitä kauheaa sauna-helleilmaa...yöllä vieressä kylmäkallet, jotka sulivat heti...pelottaa, jos sama toistuu.
No todellakin ikävöin. Muistan miten kaikkialla näkyi niin paljon iloisia ihmisiä ja elämää.. se oli aivan ihanaa aikaa. Toisaalta olin myös maaseudulla ja mökillä omassa rauhassa ja niin ihanaa oli....
Kaipaan sitä aivan järkyttävän paljon! Ja se valon määrä!!!!
Voi luoja minä kaipaan sitä niin paljon! Olin kesällä todella onnellinen.
Ikävöin, kovasti. Kesä 2018 oli paras kesä ikinä, toivottavasti ensi kesä on vähintään samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele.. en todellakaan ikävöi. Kauhulla odotan jo ensi kesää. Toivon pelkkää sadetta ja kylmää tuulta. Näillä hellehulluilla on lähes kaikilla säädettävä ilmastointi kotona, töissä ja autoissa.
Mulla oli ilmastointi autossa rikki koko kesän ja kaipaan silti hellettä. Mitäs siihen sanot? 😂
Kotona mulla on olkkarissa ilmastointi, mutta nukuin aina siinä huoneessa missä EI OLLUT ilmastointia. Ja hyvin nukuin!
Kaipaan, koska se tuntui pitkästä aikaa kesältä muutaman vuoden kehnon kesän jälkeen. Ihoni ei tykkää kylmästä säästä lainkaan.
Kyllä kaipaan, mutta kyitä ja punkkeja en kaipaa. Punkit ja kyyt oli aivan uskomaton riesa minulle viime kesänä.. huhhuh.
Mutta sitä valoa ja lämpöä toki muuten kyllä kaipaan kaikista eniten kaipaan kyllä VALOA! Omasta mielestäni ei kovin kylmää ole edes ollut nyt syksylläkään. Ihan ok. Mutta tulis nyt se AURINKO!!!! Sitä mä kaipaan!
Kannattaa mennä ulos juoksulenkille. Tulee ihan hitsin kuuma vaikka olis -20 pihalla 😂
Sitä valoa kyllä kaipaan ja kesää toki muutenkin, kesä on lempi vuodenaikani.
En. Naama kukkii vieläkin (ruusufinni). Rakastan pimeyttä ja viileyttä. Loskakin on ihan jees. Kesä 2017 on suosikkikesäni, joka ilta pystyi kävelemään ja uimaan, syyskuulle asti.
Kyllähän sitä käristyskupolia on ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele.. en todellakaan ikävöi. Kauhulla odotan jo ensi kesää. Toivon pelkkää sadetta ja kylmää tuulta. Näillä hellehulluilla on lähes kaikilla säädettävä ilmastointi kotona, töissä ja autoissa.
Mulla oli ilmastointi autossa rikki koko kesän ja kaipaan silti hellettä. Mitäs siihen sanot? 😂
Kotona mulla on olkkarissa ilmastointi, mutta nukuin aina siinä huoneessa missä EI OLLUT ilmastointia. Ja hyvin nukuin!
Opettele lukemaan 😂😂 siinä luki LÄHES kaikilla, että mitäs sä siihen sanot?
Kaipaan erityisesti toukokuuta. Helsingissä oli koko toukokuun todella valoisaa, aurinkoista joka päivä ja lämpöä jotain 18-25 ehkä (?).
Olin sairaalassa harjoittelussa ja se harjoittelu oli aivan uskomaton. Muistan miten heräsin aikaisin aamulla klo 5 ja ulkona oli tosi valoisaa ja mä vaan hymyilin kun pääsen taas auttamaan niitä ihania ihmisiä. Ja kun lähdin sairaalalta, ulkona oli mieletön aurinkoinen sää ja lähdin hymyssä suin kun taas oli ollut niin hyvä päivä ja potilaat oli saanut mulle niin hyvän mielen ja työkaveritkin.
Tota toistui koko toukokuun joka päivä. Joka aamu mä heräsin tolla hyvällä fiiliksellä ja aurinko paistoi, kello oli 5 eikä väsyttänyt ollenkaan. Ja joka päivä mä lähdin sairaalalta auringon paisteeseen kohti vapaa-aikaa hymyssä suin. Se oli ihan uskomatonta aikaa! Ei sitä oikeastaan edes tajua kun vasta nyt jälkeenpäin.
Kesällä on aina 100 kertaa kauniimpi kuin talvella. Huomaa, miten keho ja mieli voi hyvin kesällä. Tälleen talvella vaan ahdistaa ja itkettää koko ajan.
En tosiaan, mutta välillä oikein yritän palauttaa mieleen sen tunteen kun oli 30 astetta kotona, niin tämä hetki nyt tuntuu entistäkin ihanammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan 😂😂 siinä luki LÄHES kaikilla, että mitäs sä siihen sanot?
En mä siihen muuta sano kuin että kesää on ikävä 😥
Huomaa, että sinuakin talvi ahdistaa kun pahalla päällä olet. :)
Juu ja onneksi uuteen ei oo enää ku puol vuotta!! Jeejee:)
Joo, siitä lähtien kun helteet loppuivat.