Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli tehnyt itselleen lasagnea. Onko tuo reilua?

Vierailija
13.11.2018 |

Onko teidän mielestänne ok, että mies tekee itselleen pienen määrän lasagnea ja minulle ja taaperolle on eilisiä pinaattilättyjä ja perunoita ilman MITÄÄN kastiketta edes. Ja kyllä, teen itse myös ruokaa, mutta nyt oli miehen vuoro. Mielestäni tuo on todella epäreilua.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten edes voi tehdä pienen määrän lasagnea? Tai miksi? Isoin työ on kastikkeiden tekemisessä, samalla vaivalla teen yleensä vähintään tupla-annoksen meidän perheelle. 

Vaikka itse asun  yhden hengen taloudessa,  niin saatan useasti tehdä kerralla isomman annoksen vaikkapa spaghetti bolognesea  todella hyvistä aineksista kuten vähärasvaisesta nautajauhelihasta ja Barilla täysjyväspaghettista. Samalla vaivallahan sitä ruokaa tekee isomman satsin, niin että seuraavana päivänä tarvitsee vain laittaa valmis annos lautaselle ja lämmittää se mikroaaltouunissa. Jos ostan esimerkiksi kerralla 6 broilerin koipireittä, niin siiinä on yhdelle hengelle 3 päivän ruuat kun keittää samalla lisäkeriisit, joiden joukkoon lisää vielä herne-maissi-paprika-sekoituksen (450 g). Ensimmäisellä kerralla niitä koipireisiä pitää kypsyttää tunnin verran 200 asteisessa uunissa, mutta seuraavana päivänä se onkin jo nopeasti lämmitettävä mikroateria 2 koipireidellä.

Vierailija
62/67 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen provo. Ehkä totta jollekin :(

Oon tässä tehnyt valmisteluja huomista lasagnea varten ja parastahan siinä pienessä vaivannäössä ja suunnittelussa on se että sitten huomenna istahdetaan pöydän ääreen yhteiselle aterialle (ja ehkä viinilasillisetkin ihan muuten vaan). Toista oli silloin kun vain itseään varten kokkailin, ei maistunut lempiruokakaan niin kuin nyt kun on ruokailukumppani jonka kanssa nauttia siitä itse ateriasta mutta myös yhteisestä ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suhteessa alistettuna pahemman luokan narsistin kanssa. Jos mies repii suklaapatukan lapsen kädestä ja ottaa väkisin lasagnet nenänne edestä riippumatta kuka ne on tehnyt ja kenelle, niin toivottavsti tajuat, ettei tuo ole normaalia parisuhdetta nähnytkään. Juokse ja lujaa. Soitapa turvakotiin asap ja lähde lapsen kanssa. 

Vierailija
64/67 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyyninen?

Vierailija
65/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sentään kasvissosekeittoa🍜

Vierailija
67/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas ongelmat. Jos taaperolle kelpasi, niin hyvä juttu. Mä olisin mennyt ravintolaan syömään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi