Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli tehnyt itselleen lasagnea. Onko tuo reilua?

Vierailija
13.11.2018 |

Onko teidän mielestänne ok, että mies tekee itselleen pienen määrän lasagnea ja minulle ja taaperolle on eilisiä pinaattilättyjä ja perunoita ilman MITÄÄN kastiketta edes. Ja kyllä, teen itse myös ruokaa, mutta nyt oli miehen vuoro. Mielestäni tuo on todella epäreilua.

Kommentit (67)

21/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on nimenomaan epäreilua. Ainoa ymmärrettävä puolustus olisi, että aineksia ei ollut tarpeeksi isompaan määrään.

Vierailija
22/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reilua.. onko kaiken oltava reilua? Joskus on epäreilua sinulle ja joskus muille. Yleensä tuo jälkimmäinen tuppaa unohtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ottaa lasagnea, mutta mies sanoi, ettei mulla ole oikeutta syödä sitä. Taapero söi vähän ruokaa, mutta itselläni on kova nälkä. Mies myös sanoi, että jos syön hänen ruokaansa, niin hän heittää minun viikonlopun herkut pois. En siis voi syödä sitä!

Ap.

Vierailija
24/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan liitot : jokainen laskee kaikki kulut tasan puoliksi, ruuatkin tehdään erikseen, huolehditaan kumpikin omista autoistaan. Varmaankin myös pesevät pyykit erikseen, vaihdetaan vain omat vuodevaatteet, siivotaan vain oma puoli. Ihmettelen kuinka pystyvät lapsia saamaan, mutta toki sekin hoituu erikseen Ivf hoidoilla.

Vierailija
25/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I smell a provo.

Vierailija
26/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis kaksi taloutta saman ulko-oven takana. Perinteisesti sitä on kutsuttu kimppakämpäksi. Miehesi ja toisena osapuolena sinä lapsesi kanssa.

Vierailija
27/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin ottaa lasagnea, mutta mies sanoi, ettei mulla ole oikeutta syödä sitä. Taapero söi vähän ruokaa, mutta itselläni on kova nälkä. Mies myös sanoi, että jos syön hänen ruokaansa, niin hän heittää minun viikonlopun herkut pois. En siis voi syödä sitä!

Ap.

Vittuillakses syöt eka ne herkut ja sit vielä päälle aimo annoksen lasagnea.

Vierailija
28/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aikuinen ihminen saa tehdä itselleen pienen annoksen lasagnea. Miksi ei saisi?

Onhan se ystävällistä tehdä sinulle myös, mutta pakollista?

Vierailija
29/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan liitot : jokainen laskee kaikki kulut tasan puoliksi, ruuatkin tehdään erikseen, huolehditaan kumpikin omista autoistaan. Varmaankin myös pesevät pyykit erikseen, vaihdetaan vain omat vuodevaatteet, siivotaan vain oma puoli. Ihmettelen kuinka pystyvät lapsia saamaan, mutta toki sekin hoituu erikseen Ivf hoidoilla.

Kyllä näin meni minunkin, kunnes sain tarpeekseni kaikesta. Nyt ihmetellään kun niin paljon tekemistä. Mikä ihmeen järki siinä on kytätä toisen tekemisiä? Tämä on nykymaailmaa kun on tämä tasa-arvohössötys mennyt vähän yli. Tällä kertaa se osui omaan nilkkaan. Ja kyllä pesin omat pyykkini ja puolet lasten pyykeistä.

Vierailija
30/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on siis kaksi taloutta saman ulko-oven takana. Perinteisesti sitä on kutsuttu kimppakämpäksi. Miehesi ja toisena osapuolena sinä lapsesi kanssa.

Ei parisuhde sitä tarkoita, ettei ihmisellä saa enää ikinä olla mitään omaa. Ei se niin mene, että kaikki omaisuus on automaattisesti yhteistä ja toisen itselleen vapaasti otettavissa.

Vierailija
31/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas törkeää. Varsinkin mulle ois vika tikki kun lasagne lemppari :D

En ymmärrä tollasta. Hirveän itsekästä...

Vierailija
32/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt rouva hyvä tehnyt itsellesi ja kersalle oikeaa ruokaa ihan itse. Mitä ihmettä tuo valitus oikein on?

Meillä sitä paitsi on aina kaapissa ruoka-aineita, joista voi tehdä sapuskaa, vähintään tonnikalaa ja makaronia. Pakastimesta löytyy myös varmasti vaikka mitä ja kukaan ei jää nälkäiseksi, eivät edes lasten kaverit. Jos teillä on köyhää, niin miestäkö siitä pitää syyttää? Lapsikin oli ilmeisesti ihan tyytyväinen, mutta sinä et.

Vierailija
33/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma lasagne? Mikä tässä nyt on ongelma.

Vierailija
34/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä huvittavia jonneja kommentoimassa, että mikä vika? Jätä ap se oma jonnesi kiireen vilkkaa.

Vierailija
35/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, meillä on useinkin niin että toinen syö uutta ruokaa ja toinen vanhempia tähteitä ettei ruokaa mene roskiin. Toki lasagnea olisi reilua tehdä niin paljon kerralla että sitä riittäisi koko perheelle seuraavaksi päiväksi.

Vierailija
37/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Nuorena olette lisääntyneet, kun muksukin on jo taapero ja teillä vanhemmilla ikää juttujen perusteella nippanappa 11 vuotta. Jep jep.

Vierailija
38/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lisääntynyt tuollaisen typeryksen kanssa?

Vierailija
39/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kostoksi lasten vanukkaat?

Vierailija
40/67 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde sitä tarkoita, ettei ihmisellä saa enää ikinä olla mitään omaa. Ei se niin mene, että kaikki omaisuus on automaattisesti yhteistä ja toisen itselleen vapaasti otettavissa.

On kyllä mustavalkoisen ajattelun huippu, että jos oletettavasti yhteisessä keittiössä, yhteisisesti hankituin välinein ja yhteisestä kaapista / jääkaapista otetuista raaka - aineista valmistettu ruoka olisi i esimerkki siitä, ettei ihmisellä saa olla mitään OMAA parisuhteessa.

Meillä on kyllä esim omat pankkitilit, omat puhelimet, omat autot, omat vaatteet, omia harrastuksia, omia ystäviä ja jopa omia ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän