Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla näin vaikeeta selvittää onko paksuna?

Vierailija
13.11.2018 |

En tajua olenko raskaana vai en kun testit näyttåää negaa, mutta KAIKKI oireet on. Raudanmaku suussa, huippaa, oksettaa, närästää menkat jääneet... tai no menkat kesti 1,5 päivää ja loppui kuin seinään vaikka yleensä vuoto mulla todella runsasta ja pitkäkestoista.

Maha pömpöttää ja sitä nipistelee/vihloo.

Viikoista taasen ei mitään hajua. Kumppaneita ollut melkein kymmenen lyhyehkön ajan sisään. Kaikkien kanssa kyllä ehkäisyä käytetty, mutta tavallaan voi olla sitten kuka vaan kai? 4-10 vkolla siis voin olla.

Että mitäpä nytten. Terveyskeskuksesta sanottiin, että odottele plussaa mutta hirveän kauan uskalla odotella koska lasta en missään tapauksessa pitäisi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa aika lääkäriin ja pyydä, että raskaustesti tehdään verikokeella. Silloin tulos on aivan varma.

Vierailija
2/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sellaista oikein herkkää raskaustestiä? Kaipa sitä voi sitten pyytää terveyskeskuksesta raskaustestiä, jos et muuten saa varmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa aika lääkäriin ja pyydä, että raskaustesti tehdään verikokeella. Silloin tulos on aivan varma.

tätä yritin mutta täti puhelimen päässä oli aika hanakkana, että jonot pitkiä ja tarpeeni tod.näk turha...

Vierailija
4/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut sellaista oikein herkkää raskaustestiä? Kaipa sitä voi sitten pyytää terveyskeskuksesta raskaustestiä, jos et muuten saa varmuutta.

perusmarketin testit koittanut, kuulemma pitäisi toimia ihan yhtälailla?

Vierailija
5/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein itse 3 positiivista ja kolme negatiivista testiä parissa päivässä, kunnes pää hajosi niin että menin lääkärille ja labraan.

Kuukautiset olivat tuhottoman myöhässä, muita oireita ei ollut. Väsymystä ehkä, mutta se nyt voi olla mistä vaan.

Positiivinen tuli. Olin eronnut poikaystävästä 2 kk aiemmin, sen jälkeen eksynyt kämppiksen kanssa sänkyyn ja lopulta lääkäri oli sitä mieltä, että mulla oli viikkoja n 5. 

Kummankin kanssa "ehkäisynä" oli keskeytetty yhdyntä, että se siitä sitten. Miesystävän kanssa käytettiin kondomia, mutta yleensä vain lopuksi. Päädyin raskaudenkeskeytykseen ja käyn kouluni loppuun. 

Vierailija
6/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perusmarketin testit koittanut, kuulemma pitäisi toimia ihan yhtälailla?

En ole mikään raskaustestien asiantuntija, mutta luulisi, että herkempi testi tosiaan on herkempi. Kannattaa varmasti nyt ottaa selvää.

Vierailija
7/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene verikokeisiin

Vierailija
8/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein itse 3 positiivista ja kolme negatiivista testiä parissa päivässä, kunnes pää hajosi niin että menin lääkärille ja labraan.

Kuukautiset olivat tuhottoman myöhässä, muita oireita ei ollut. Väsymystä ehkä, mutta se nyt voi olla mistä vaan.

Positiivinen tuli. Olin eronnut poikaystävästä 2 kk aiemmin, sen jälkeen eksynyt kämppiksen kanssa sänkyyn ja lopulta lääkäri oli sitä mieltä, että mulla oli viikkoja n 5. 

Kummankin kanssa "ehkäisynä" oli keskeytetty yhdyntä, että se siitä sitten. Miesystävän kanssa käytettiin kondomia, mutta yleensä vain lopuksi. Päädyin raskaudenkeskeytykseen ja käyn kouluni loppuun. 

Tarkoitat varmaan peruskoulua. Kun jo siellä opetetaan, että keskeytetty yhdyntä ei toimi ehkäisykeinona ei sitten yhtään. 

Vierailija
9/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätä yritin mutta täti puhelimen päässä oli aika hanakkana, että jonot pitkiä ja tarpeeni tod.näk turha...

Joskus joutuu vaatimaan hoitoa, soita uudestaan ja sano että on päästävä.

Vierailija
10/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein 10 kumppania kuuden viikon sisällä????

Vierailija
11/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melkein 10 kumppania kuuden viikon sisällä????

no hupsista. sattui olemaan tarpeita

Vierailija
12/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teit kotona jopa 3 positiivista testiä, niin tulos on selvä--> lääkäriin jos mitään ei pitäis olla meneillään! Se positiivinen tulos ei tule itsestään tai vahingossa.

Ehkäisy kannattaa ottaa käyttöön, kunnes on lapsitoive. Ilman ehkäisyä tulee helpostikin raskaaksi. Nyt sinulla ei ollut ehkäisyä käytössä. Erikoisen lapsitoiveikkaita miehiä näköjään olet kohdannu mutta kyllä se on sinun asia huolehtia jos itse et halua vaikka mies haluaisikin.

Vierailija
13/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin, jos tossa kohtaa maha pömpöttää, niin ei se ainakaan raskaus ole

Vierailija
14/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota noin, jos tossa kohtaa maha pömpöttää, niin ei se ainakaan raskaus ole

Se on kyllä ihan tavallista, että alkuraskaudessa on turvotusta vatsassa. Kyse ei siis ole raskausvatsasta.

Vierailija
15/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maha jo pömpöttää niin luulisi raskaustestien näyttävän plussaa ja myöhäistä olevan abortille. Yleensä raskaus alkaa näkymään neljännellä kuulla, joillain ehkä jo kolmannella jos on sellainen kropan rakenne.

Vierailija
16/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....

Tarkoitat varmaan peruskoulua. Kun jo siellä opetetaan, että keskeytetty yhdyntä ei toimi ehkäisykeinona ei sitten yhtään. 

Toimii se nyt yhtään. Ei tietenkään suositeltava tai järkevä ehkäisy, mutta kyllä se toimii. Se on vaan aika kaukana sataprosenttisen varmasta. Jos ei haittaa mahdollisuus tulla raskaaksi niin siitä vaan rohkeasti kokeilemaan. Noin joka viides pari tulee raskaaksi vuoden aikana.

Failure rates (first year)

Perfect use 4%

Typical use 22%

Vierailija
17/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maha jo pömpöttää niin luulisi raskaustestien näyttävän plussaa ja myöhäistä olevan abortille. Yleensä raskaus alkaa näkymään neljännellä kuulla, joillain ehkä jo kolmannella jos on sellainen kropan rakenne.

hmm niin, olen n 165cm & 56kg, joten turvotus näkyy aika nopeasti

Vierailija
18/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin testit on herkempiä kuin marketin testit

Vierailija
19/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin testit on herkempiä kuin marketin testit

Mistä se testi sen tietää onko se myyty apteekissa vai marketissa?

Vierailija
20/21 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko raskausoire kun sydän hakkaa selkeämmin ja välillä hankala hengittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän