Kuka nainen OIKEASTI haluaa harrastaa seksiä miehensä kanssa?
Kommentit (18)
Et sitten oikeaan osioon tätäkään aloitusta osannut laittaa...
MINÄ!!yhdessä yli 10 vuotta ja päivittäin haluan häntä.muita en huolisi!harmi vain että hän ei halua minua kuin pari kertaa viikossa.😔
Ei halunnut ei ja muutti pois, nyt tarvitsisin jonkun panopuun.
Olipa mielisairas aloitus. Eiköhän suurin osa halua.
Kannattaa erota jos ei halua. OIKEASTI.
En ymmärrä miksi olisin parisuhteessa ellen haluaisi harrastaa seksiä mieheni kanssa.
Sellainen, joka tarvitsee syrjähypyssä siitettävälle lapselleen elättäjää. Maksajan pitää luulla lasta omakseen. Täytyy vain varoa, ettei maksaja pääse pukille ovulaation aikana, ettei tule huonomman uroon geenit.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi olisin parisuhteessa ellen haluaisi harrastaa seksiä mieheni kanssa.
mies käy töissä jne.. Mutta intohimoa ei ole..
Minä ainakin haluan edelleen, samoin mieheni. Lapset, vuorotyö, väsymys rajoittaa tosin jonkin verran. Tässä elämäntilanteessa siis toteutuu harvemmin, kuin mitä haluaisimme.
Pari kertaa viikossa vain? Voi kuin kauheaa! Teillä on varmasti tosi huono seksielämä. Menisin jollekin pariterapeutille ennen kuin ero tulee.
Eiköhän useimmat.
Ihan halukkaalta tuo rouva vaikuttaa.
Joka päivä ja joka ikinen yö. Yhdessä 15 vuotta ja seksi aina vain paranee.
Mitä kummaa??? Siis tottakai haluan. Hemmetti kohta 15 vuotta sitä kouluttanut ja se on hyvä oppilas :D
Varmaan useimmat niistä naisista, jotka ei menneet järkiliittoon pelkistä taloudellisista syistä, vaan valitsivat kumppanin jota rakastavat..?
Minä!!
Halusin eksän kanssa, hän ei.
Haluan nyksän kanssa, hän myös.
Mä olen niitä ihmisiä joilla akut latautuu toisen läheisyydestä, joilla orgasmi rentouttaa, jotka haluavat tehdä toiselle hyvää ja käyttää siihen reilusti aikaa. Jne.
Onneksi saan elää suhteessa jossa halut kohtaavat ja molempien on hyvä olla!
Outo kysymys. Kyllä minä haluan.
N50
En tiedä, itse en ole halunnut 15 vuoteen.