Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt kodin remonttia kommentoiviin ihmisiin

Vierailija
13.11.2018 |

Ostimme asunnon ja ryhdyimme aika vaativaan remonttiin - niin laajaan, että nyt paremmalla tietämyksellä en sellaiseen ikinä enää ryhtyisi. On ollut odottamattomia vastoinkäymisiä, rahaa on palanut, parisuhde on ollut koetuksella, on ketuttanut ja vatuttanut.

Mutta! Ehkä kaikista eniten minua kuitenkin rasittaa tietyntyyliset ihmiset (tuttavat ja sukulaiset), jotka haluavat tulla KATSOMAAN remonttia. Siis niin kuin remontteja ei saisi katsoa tarpeeksi television miljoonasta eri remonttiohjelmasta.

Sitten tällainen ihminen väenvängällä änkeää luoksemme, vaikka sanon, että niin, se remontti on sitten edelleen kesken. Ihminen saapuu: "Ai tuossa ei ole seinää. Kai te siihen kuitenkin aiotte laittaa seinän?" (no ei kuule aiota) "Miksi olette tehneet tuohon tuollaisen? Minä olisin kyllä laittanut sitä ja sitä materiaalia" (no eiköhän me omassa kodissamme laiteta just sellaiset pintamateriaalit kuin itse haluamme) "Ei muuten sitten kannata tehdä sitä ja tätä ja tuota (sanoo ihminen, joka ei ole eläessään remontoinut mitään, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä jakelee neuvoja).

AARGH! Että tiedoksi vaan, jos joku joskus aikoo alkaa rempata vaikka vanhaa rintamamiestaloa, niin tällaisia ihmisiä vaikuttaa valitettavasti olevan aika paljon. Mikä siinä keskeneräisessä remontissa edes kiinnostaa niin paljon? Itselleni ei tulisi edes mieleen pakkoängetä toisten koteihin niitä kommentoimaan - ei remonttia tai sisustusta tai muutenkaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi