Kaverilla monta naista pyörityksessä
Asian ei pitäisi haitata mua, mutta tunnen välillä mustasukkaisuutta, vaikka haluankin olla hänen kanssaan vain kaveri. Toisaalta taas, kun olemme kahden kesken, emme pysty pitämään toisistamme näppejä erossa.
Aina vannomme, ettei ens kerralla enää suudella tai muutakaan, mutta vedämme toisiamme puoleemme jostain syystä. Kumpikaan ei myöskään halua tästä seksisuhdetta ja yritämme pitää toisemme ns. friendzonella.
Kommentit (31)
Pidä vähän taukoa suhteesta.
Miksi ette halua seurustella? Oletko varma?
Vierailija kirjoitti:
Pidä vähän taukoa suhteesta.
Miksi ette halua seurustella? Oletko varma?
No tää kaveri on sitoutumiskammoinen ja mä erosin hiljattain pitkästä suhteesta.
Pleijeri. Jos ootte frendei ni pystytte tekee julkisesti sen minkä muutenkin.
Esittääkö hoivattavaa? Kotiin mennessä soittaa ainakin Tiinalle, Jaanalle ja Rebekalle. Ja laif is guud.
Siinähänpyöritsinäkin...
Ps. Onks sil pieni?
Pidä taukoa kaverisuhteesta. Jos tykkää susta niin tulee kohta taas kinuamaan takaisin ja sitten voitte olla yhdessä jos olet valmis. Mikäs siinä monia naisia pyöritellessä, jos naiset antaa pyörittää.
Vierailija kirjoitti:
Esittääkö hoivattavaa? Kotiin mennessä soittaa ainakin Tiinalle, Jaanalle ja Rebekalle. Ja laif is guud.
Siinähänpyöritsinäkin...
Ps. Onks sil pieni?
Siis ollaan me julkisellakin paikalla suudeltu ja monesti meitä on luultu pariskunnaksi. Erona noihin muihin naisiin taitaa olla se, ettei muut tiedä toisista, kun taas mä tiedän ja vietetään muutenkin aikaa.
Niin, no kaverisi on ihan normaali jännä mies. Ei siinä sen kummempaa. Ja sinä olet retkahtanut jännä mieheen, kuten suurin osa muistakin naisista. Koska eihän teille naisille kiltti miehet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähänpyöritsinäkin...
Ps. Onks sil pieni?
Siis ollaan me julkisellakin paikalla suudeltu ja monesti meitä on luultu pariskunnaksi. Erona noihin muihin naisiin taitaa olla se, ettei muut tiedä toisista, kun taas mä tiedän ja vietetään muutenkin aikaa.
Kuulostaa hienolta mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Pidä taukoa kaverisuhteesta. Jos tykkää susta niin tulee kohta taas kinuamaan takaisin ja sitten voitte olla yhdessä jos olet valmis. Mikäs siinä monia naisia pyöritellessä, jos naiset antaa pyörittää.
No kokeiltu on tuotakin. Nyt oli kuukausi, ettei nähty kuin ohimennen ja tänään kävin hänen luonaan aamukahvilla, kun olin autolla liikenteessä. Ei ees kahvia ehditty juomaan, kun suutelimme toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Niin, no kaverisi on ihan normaali jännä mies. Ei siinä sen kummempaa. Ja sinä olet retkahtanut jännä mieheen, kuten suurin osa muistakin naisista. Koska eihän teille naisille kiltti miehet kelpaa.
No en nyt sanoisi j*nnämieheksi. Kultainen ja rehellinen mies, johon voin luottaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kokeiltu on tuotakin. Nyt oli kuukausi, ettei nähty kuin ohimennen ja tänään kävin hänen luonaan aamukahvilla, kun olin autolla liikenteessä. Ei ees kahvia ehditty juomaan, kun suutelimme toisiamme.
Et taida edes haluta ratkaista asiaa vaan kärsiä/nauttia jännityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähänpyöritsinäkin...
Ps. Onks sil pieni?
Hienoa. Kynnysmattokoulutus menossa. Mulle ois kyllä ihan fuck off. Ei perseilijöitä kiitos.
Ja kai sitten olet tietoinen että kun unelmien poikamies hellästi tunkee kieltään kitarisoihisi, on se kieli saattanut olla vähän aikaa sitten Eveliinan muumilaaksossa.
Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt sanoisi j*nnämieheksi. Kultainen ja rehellinen mies, johon voin luottaa aina.
Rehelinen mies joka pyörittää useampaa naista näiden toisistaan tietämättä?
Sluttyillä on sluttyjen ongelmat.
Jos olet mustasukkainen, et haluaisi olla frendi. Et vain tunnusta tätä itsellesi, jotta voisit uskotella olevasi niiden muiden naisten yläpuolella. Lopulta sinä olet kuitenkin se, joka tästä eniten turpiinsa saa, koska et ole edes petetty vaan kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin luotettavakin ettei ap tiedä yhtään missä hänen kanssaan mennään.
Todella hieno, luotettava herrasmies.
No, naiset nyt kiinnostuvat samoista miehistä, ja vieläpä niin, että naiset kiinnostuvat nimenomaan niistä miehistä, joista tietävät muidenkin naisten olevan kiinnostuneita. Muistan tämän omalta kohdaltani. Nuorena en seurustellut kenenkään kanssa. Kun sitten viimein, paljon yli 20-vuotiaana, sain ensimmäisen tyttöystäväni, niin jopa alkoi herua huomiota muiltakin nuoriltanaisilta.
Jos haluaa samaa miestä kuin muutkin naiset, pitää ymmärtää, että sillä miehellä on niitä muita naisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se mua kohtaan rehellinen.
Miten mä pääsisin mun mustasukkaisista tuntemuksistani eroon?