Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin muuttaa suhtautumista?

kassa
13.11.2018 |

Millaisia ajatuksia herättää tai kuinka toimisitte itse? Minua on liehitellyt viiskymppinen mies ja itse olen kolmikymppinen. Ollaan oltu pidempään harrastuspiireistä tuttuja, mutta muutama kuukausi sitten hän iski minuun silmänsä. Tosi mukava kaveri, juttua riittää, kohtelias ja meillä synkkaa hyvin. Periaatteessa varsin mainiota aviomisainesta, mutta tuo ikä….

Hän käyttäytyy tyylikkäästi minua kohtaan, avaa ovet, kohteliaita sanoja, kehuu mukavuuttani, kauneuttani, liikkuessamme tarjoaa kahvit ja ruoat. Hän on tuonut selkeästi esille ihastuksensa minuun, mutta ei ole liian tungetteleva, että kokisin sen negatiivisena. Pidän hänen seurastaan, mutta olen varonut, etten lankea hänen pauloin.

Stalkatessa hänen taustojaan kävi ilmi, ettei hän olekaan mikään tavis-duunari, vaan minun mittapuussani miljonääri. Sen jälkeen olen huomannut, että suhtautumiseni alkaa muuttamaan…. Mitä mieltä olette, annanko mennä vai onko väärin alkaa muuttamaan suhtautumista tuolla perusteella?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin.

Vierailija
2/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin.

Onko sinulla jo lapsia? Älä ota heikompitasoisempia geenejä lapsillesi. Tutkimusten mukaan isän ikä vaikuttaa syntyvän lapsen terveyteen siinä missä äidinkin ikä.  Esim. tuttuni sai yhden lapsen noin 50-vuotiaan miehen kanssa, mutta koska lapsella oli autistisia piirteitä, ei uskaltanut yrittää toista. 

Nuorempi mies on viriilimpi, kykenevä, pysyy vireessä ja vähemmän ärtyisä. Miehet väittävät, että nainen ei halua, ärtyvät silloin itse, mutta kyse onkin silloin usein siitä, että mies ei suoriudu niin kuin nainen toivoisi. Määrä ei voi korvata laatua!  Aivan nuorilla miehillä voi olla ongelmana itsehillintä, mutta koska nainen aktivoituu seksuaalisesti iän myötä, tahtoo tiettyä laatua, niin miehen on sopivaa olla joko saman ikäinen tai jonkin verran sinua nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassa kirjoitti:

Millaisia ajatuksia herättää tai kuinka toimisitte itse? Minua on liehitellyt viiskymppinen mies ja itse olen kolmikymppinen. Ollaan oltu pidempään harrastuspiireistä tuttuja, mutta muutama kuukausi sitten hän iski minuun silmänsä. Tosi mukava kaveri, juttua riittää, kohtelias ja meillä synkkaa hyvin. Periaatteessa varsin mainiota aviomisainesta, mutta tuo ikä….

Hän käyttäytyy tyylikkäästi minua kohtaan, avaa ovet, kohteliaita sanoja, kehuu mukavuuttani, kauneuttani, liikkuessamme tarjoaa kahvit ja ruoat. Hän on tuonut selkeästi esille ihastuksensa minuun, mutta ei ole liian tungetteleva, että kokisin sen negatiivisena. Pidän hänen seurastaan, mutta olen varonut, etten lankea hänen pauloin.

Stalkatessa hänen taustojaan kävi ilmi, ettei hän olekaan mikään tavis-duunari, vaan minun mittapuussani miljonääri. Sen jälkeen olen huomannut, että suhtautumiseni alkaa muuttamaan…. Mitä mieltä olette, annanko mennä vai onko väärin alkaa muuttamaan suhtautumista tuolla perusteella?

Miksi olisi väärin muuttaa suhtautumista tuolla perusteella?

Vierailija
4/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahako sun suhtautumista muuttaa. Niimpä tietysti. Mutta muista että hän voisi olla isäsi.

Vierailija
5/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole kunhan muistat sopia viikkorahasta.

Vierailija
6/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatat naisen luontaista biologista käyttäytymismallia, kun korkean statuksen uros kiinnostaa enemmän kuin matalan.

Eli et tee mitään väärää, päinvastoin, käyttäydyt luonnollisesti.

Vierailija
7/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin.

Onko sinulla jo lapsia? Älä ota heikompitasoisempia geenejä lapsillesi. Tutkimusten mukaan isän ikä vaikuttaa syntyvän lapsen terveyteen siinä missä äidinkin ikä.  Esim. tuttuni sai yhden lapsen noin 50-vuotiaan miehen kanssa, mutta koska lapsella oli autistisia piirteitä, ei uskaltanut yrittää toista. 

Nuorempi mies on viriilimpi, kykenevä, pysyy vireessä ja vähemmän ärtyisä. Miehet väittävät, että nainen ei halua, ärtyvät silloin itse, mutta kyse onkin silloin usein siitä, että mies ei suoriudu niin kuin nainen toivoisi. Määrä ei voi korvata laatua!  Aivan nuorilla miehillä voi olla ongelmana itsehillintä, mutta koska nainen aktivoituu seksuaalisesti iän myötä, tahtoo tiettyä laatua, niin miehen on sopivaa olla joko saman ikäinen tai jonkin verran sinua nuorempi.

Jos katsoo miten tuossa geenihaarassa on pärjätty elämässä, niin lienevät kunnossa. Kakskymppinen hunks voiskin olla jotain muuta, vaikka onkin teoriassa ketterämpi.

Vierailija
8/8 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinään ei ole tarvetta muuttaa suhtautumista mieheen. Hän on ihana tyyppi. Suhtautuminen omiin asenteisiin on työn alla.

Tuntuu, että mahdollisuus taloudellisesti riippumattomana olevan ihmisen kanssa harrastamisesta ja matkustamisesta olisi houkuttelevampi, kuin omiin asenteihin lukkiutuminen.

Lapsia en muutenkaan tähän maailmaan kovin innoisani olisi tekemässä, se ei tunnu oikealta.  Se on varmaa, ettei tämä herrasmies enää toista kertaa ole valmis aloittamaan "alusta", vaan nauttii vapaudesta ja riippumattomuudesta.