Kertooko välittäjä pyydettäessä millainen perhe on asuntotarjouksen tekijöinä?
Myyjänä se saattaa vaikuttaa siihen, että millaisen tarjouksen hyväksyn niin mietin että saavatkohan välittäjät kertoa?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se vaikuttaisi sun päätlökseen? KUuhan sovittu raha on sun tilillä sovittuna ajankohtana...
Se nyt vaan vaikuttaa, oon silleen outo :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se vaikuttaisi sun päätlökseen? KUuhan sovittu raha on sun tilillä sovittuna ajankohtana...
Se nyt vaan vaikuttaa, oon silleen outo :D
-ap
Oletko varma, että on myös välittäjälle ok alkaa valkkaamaan ostajia. Ei he etsi sinulle perhettä, jossa on kaksi tyttöä ja yksi poika, Audi ja kultainen noutaja.
Tietysti välittäjä kertoo, jos häneltä kysyt. Välittäjähän on sinun palveluksessasi, eikä ostajien, sinä maksat ja sinä saat tietää halutessasi.
MUTTA jos joku tekee tarjouksen täydestä pyyntihinnasta, niin hänelle on myytävä, lukee niissä välityspapereissa, mitkä olet allekirjoittanut. Välittäjä ei halua olla tilanteessa, että sinä perut kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti välittäjä kertoo, jos häneltä kysyt. Välittäjähän on sinun palveluksessasi, eikä ostajien, sinä maksat ja sinä saat tietää halutessasi.
MUTTA jos joku tekee tarjouksen täydestä pyyntihinnasta, niin hänelle on myytävä, lukee niissä välityspapereissa, mitkä olet allekirjoittanut. Välittäjä ei halua olla tilanteessa, että sinä perut kauppoja.
Tiedän tämän että täydestä tarjouksesta en voi kieltäytyä. En usko että täyttä tarjousta on tulossakaan. Ei todellakaan aina tunnu että välittäjä olis mun palveluksessa vaan päinvastoin. No, sen siitä saa kun otin halvimman välittäjän...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ryhmää meinasit syrjiä?
Vittumaisia keski-ikäisiä naisia, suosisin nuorta perhettä. Itse kuulun tuohon ensiksi mainittuun ryhmään niin kuin aloituksestakin varmaan jo kävi ilmi :)
-ap