Olin TAAS yksi parhaiten pukeutuneista naisista ruokakaupassa tänään.
Eikä minulla ollut edes päälläni mitään kovin erityistä - ihan tavalliset siistit vaatteet vain. Paljon kertoo, paljon kertoo...
Kommentit (24)
ihmiset kiinnittävät edes vähän huomiota ulkonäköönsä. Ykkösiä ei tarvitse olla päällä, mutta edes jotain muuta kuin kahteen kuukauteen pesemättömät, venähtäneet trikookuteet. Suomalaiset marketit eivät valitettavasti tämmöisiä edes-vähän-siistimmän-kansan paikkoja ole.
ap, jolla on muuten oikein rikas elämä kaikin puolin. :)
On hirveen hienoa että ihmisillä on tuollaista laadukasta sisältöä elämässään kuten ap:llä.
Olen ihan kade.
Ei siis mitään ihmeellistä, kuten kirjoitin.
ap
Ootkohan nähny mut sielä? Mä ku en viitti lenkille lähtee parhaat päällä.
Eikö elämässäsi todellakaan ole mitään muuta mietittävää kun se mitä laittaa kauppaan päälle että on parhaimman näköinen.
Ei voi kun nauraa kippurassa. Jestas!
Eli missäköhän peräkylän kaupassa oikein kävit ;)
näkee aika paljon tuulipukuisia naisia... =/ Miksiköhän ulkoiluvaatteita pidetään vähän joka paikassa? No jos joku lenkkeilee kauppaan niin ok, mutta ... Sitäpaitsi minusta on mukavaa laittautua edes hieman.
ruokakaupassa. Mitä paremman näkönen sitä vaan parempi.
Mokkatakki päällä tuonne ulos paistuu.
ihme käsitys sulla ap muodikkaasta pukeutumisesta... oli varmaan ne kengätkin jotkut platformit??? =DDDDDDDDDDDDDD
vai menitkö vain tsekkaamaan toisten vaatetuksen??
Vierailija:
Eikö elämässäsi todellakaan ole mitään muuta mietittävää kun se mitä laittaa kauppaan päälle että on parhaimman näköinen.
Niin ilmeisesti tekevät muutkin? ;)
ap
Vei seuraatko niitä ja katsot että menevätkö autoon jne.?? Aika hemmetin moni tosiaan lenkkeilee kauppaan ja sitäpaitsi MITÄ VÄLIÄ? Jos jotain vituttaa niin menkää kauppaan side silmillä tai olkaa menemättä.
T: ei yhtään tuulipukua, mutta ei ole iltapukukaan päällä kauppaan mennessä
tyypillinen suomalainen " muodikas" nainen kaupungilla... =DD
Enhän missään väittänyt, että luulisin sen olevan huippumuodikas tai huipputyylikäs. Sen sijaan sanoin, että minulla oli tavallisen siistit, ei mitenkään erityiset vaatteet. Kiistämätön pointti kuitenkin on, että mokkatakki ON tyylikkäämpi kuin kulahtaneet legginsit ja t-paita.
Harjoitelkaapas hieman tuota sisälukutaitoa...
ap
Vierailija:
tyypillinen suomalainen " muodikas" nainen kaupungilla... =DD
sulla on ihan paska maku, tasapaksu normaalius.
ja kehtaat sillä vielä röyhistellä. taidat olla just mulkku tyyppi
jos joku ajattelee, että on olemassa muunkinlaista kauneutta kuin sisäistä...