Olin TAAS yksi parhaiten pukeutuneista naisista ruokakaupassa tänään.
Eikä minulla ollut edes päälläni mitään kovin erityistä - ihan tavalliset siistit vaatteet vain. Paljon kertoo, paljon kertoo...
Kommentit (24)
No minulle unohtui siivouspaita päälle, kun kävin kaupassa.
Vierailija:
Eikä minulla ollut edes päälläni mitään kovin erityistä - ihan tavalliset siistit vaatteet vain. Paljon kertoo, paljon kertoo...
No, kiva et jotkut viittii :)
Mä kun tuun töistä, ni heti ekaks heitän työvaatteet nurkkaan (talvella) ja kiskon verkkarit jalkaan. Kesällä onkin jo valmiiksi aika rennot kuteet yleensä, jotku sporttisandaalit ja urheilulliset caprit + t-paita. Ahistaa kaikki " siistit" vaatteet ja kengät, korot erityisesti. Tykkään olla rennosti, enkä kattele mitä muilla on päällään muuten kuin siinä mielessä että vaikka sittarissa katson että jos jollakin on esmes. korkeet kapeet kengät tms, niin ajattelen että miten jotku pystyy olemaan tuommosissa vaatteissa... Mä en pysty, todellakaan, mukavuus menee edelle :))). Mut kukin tyylillään, ei se tee meistä kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä ;)
Mut en mennyt kauppaan. Kamalat naruhousut oli jalassa ja hirveä paita.. ainaki mun mielestä... Vaikka tukka on ihana ja kaunis naama ja rinnatki hyvät.
täällä on paljon sellaisia mammoja, jotka eivät viitsi paljon peiliin katsoa kun lähtevät kotoa.
terv. siististi ja kivasti pukeutuva nuorekas perheenäiti