Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin näistä matkustaisit yksin pariksi yöksi?

Vierailija
13.11.2018 |

Olen lähdössä keväällä muutamaksi yöksi reissuun, ihan yksinäni. Tahtoisin vähän shoppailla, syödä hyvin ja nukkua hyvin, sekä kiertää muutaman mielenkiintoisen museon. Ja sen täytyy olla paikka, jossa en ole vielä käynyt (ja niitä on paljon, tietty).

Vaihtoehtoina on nyt: Hampuri, Kööpenhamina, Bryssel, Barcelona, Valletta.
Mitä suosittelisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan noista on varmaan hyvä. Vallettassa en ole itse käynyt, mutta vaikuttaa kiinnostavalta. Matkustan paljon yksin ja kaikissa noissa muissa olen viettänyt yksin pitkän viikonlopun, niitä voin siis jokaista suositella.

Vierailija
2/5 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita Kööpenhaminasta! Mahtava kaupunki, hyvää ruokaa, jopa monta Michelin-ravintolaa, jos oikein hienosti haluat syödä. Hyvät shoppailumahdollisuudet ja paljon museoita. Kuuluisa Lousianan modernin taiteen museo lyhyen junamatkan päässä on todella hieno paikka, myös ympäristöltään. Muuten kaikki nähtävyydet jne. ovat kävelyetäisyydellä keksustassa. Ja jos myöhemmin keväällä matkustat, on Tivoli, Kööpenhaminalaisten ”olohuone” myös auki monine mahdollisuuksineen ja ravintoloineen.

Lentoja saa tosi halvalla ja perille pääsee nopeasti. Ainoa miinuspuoli on aika hintavat hotellit, mutta miksi et kokeilisi Airbnb:tä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin Köpiksestä ensin. Mielenkiintoisia kaikki. Ajan kanssa kävisin ne kaikki läpi.

Vierailija
4/5 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhamina

Vierailija
5/5 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallettassa en ole käynyt, joten sinne menisin ihan sen takia. Barcelonassa olisi sekä kulttuuria että shoppailumahdollisuuksia ja talvellakin siedettävä sää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän