Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys pippelikuvista miehille ja naisille!

Vierailija
13.11.2018 |

Olen tutustunut Alaston Suomeen ja muutenkin nämä miesten sukupuolielinten kuvat ovat tulleet tutuiksi, kun niitä miehet saattavat esim Tinder-chattailyn lomaan laittaa. Olen ihmetellyt tätä tosi paljon. Voitteko selittää! Miehet, mitä te siitä saatte irti? Mitä reaktioita toivotte/kuvittelette saavanne aikaan? Naiset, onko joku joskus saanut tällaisesta kikkelikuvasta jotain positiivisia reaktioita? Onko ne Alaston Suomen kuvat tarkoitettu miehiltä miehille ja ovatko suoraan naisille suunnatut kikkelikuvat aina enemmän tai vähemmän loukkaamistarkoituksessa lähetettyjä? Vai onko niin että joku nainen niistä oikeasti kiihottuu tai katselee kokoa ja tekee sen suhteen valintoja? Minulle tuo lähinnä mieleen sen kun takavuosina metsissä oli itsensäpaljastajia ja toisten lasten kanssa pohdittiin, että jotkut sedät vaan jotenkin saa iloa siitä että esittelevät pippeliään. Ei sitä silloinkaan tajunnut.

Kommentit (29)

21/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö joku tuon yhden kommentteja "savuverhoista" ja "seksin hinnasta"?

Multa menee ohi.

Dickpicit kiinnostavalta mieheltä / chattikumppanilta kun niin on sovittu / omalta rakastetulta, KYLLÄ KIITOS.

Dickpicit pyytämättä random mieheltä, urgh ei!

22/29 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Videot on kivempia kuin kuvat. Siis toivotut videot, ei pyytämättä lähetetyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelen, että mitä miehet saa siitä, että ne lähettää peniskuviaan randomisti tuntemattomalle? Etenkin kun suurimmassa osassa tapauksia se ei edes toimi jos on tarkoitus iskeä, vaan nainen kaikkoaa aika nopeasti.

Mielestäni se on hyvä, että ääliöt erottuu nopeasti. Samoja kuin peniskyselijät täällä. Epätoivoinen mies on kamalinta mitä tiedän. Onneksi etsivä löytää kun vaan osaa valita.

Vierailija
24/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet olemme niin yksinkertaisia, että suurimmalle osalle meistä tuottaisi iloa, jos naiset harrastaisivat vastaavaa toimintaa. Ja yksinkertaisimmat meistä luulevat naisten ajattelevan samoin, joten kuvia lähetellään. Suhtautuminen ko. asiaan lienee yksi suurimmista miesten ja naisten välisistä seksuaalisuuden eroista.

25/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50japäälle kirjoitti:

Ymmärtääkö joku tuon yhden kommentteja "savuverhoista" ja "seksin hinnasta"?

Multa menee ohi.

Dickpicit kiinnostavalta mieheltä / chattikumppanilta kun niin on sovittu / omalta rakastetulta, KYLLÄ KIITOS.

Dickpicit pyytämättä random mieheltä, urgh ei!

Juurikin näin. Yhteisesti sovittuna kuvia on kiva vaihdella... ja vaikka videoitakin. Tosiaan vain ns. tutun kanssa. Olkoon se sitten live- tai chattituttu. Titpickejä ja pimppicejä on kyllä kiihottava katsella :))

Ps. Mikäs muuten on nykyään toimivin chatti?

26/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kik

Vierailija
27/29 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mä en kanssa tajua. Penis ei ole mitenkään kaunis katsella, joskin ympärileikattu versio kyllä peittoaa shar-pei -version sata-nolla. Silti, mun mielestä noiden kuvien lähettely ilman luvan kysymistä ensin on verrattavissa seksuaaliseen ahdisteluun ja tosiaan itsensäpaljasteluun. 

Kun olin vielä deittisovelluksissa, noi dick pickit oli kyllä varma keino saada itsensä blokattua saman tien. Hyi saatana. Kiva kun lävähtää jonkun ruma elin ruudulle ihan puskista, kun olet vaikka bussissa ym.

Oon nähnyt varmaan lähemmäs 100 penistä elämäni aikana, ei sen koolla tai muodolla enää tehdä vaikutusta ilman kontekstia. 

Jännintä tässä on tietysti se, että jokainen mies luulee oman peniksensä olevan se maailman suurin ja kaunein :D Ja ihan hirveitä kurttumunia lähettelevät :D 

Kuvan lähettäminen voi olla tökeröä, mutta sama on kyllä näiden ympärileikkausjuttujen kanssa; ne ovat vallankäyttöä, joka oikeutetaan vetoamalla uskontoihin, jotka on keksitty tuhansia vuosia ennen nykyisiä ihmisoikeuskäsityksiä.

Ympärileikattu penis näyttää siltä miltä näyttää, koska sille on tuotettu vamma. 

Naiset eivät ole sinut miehuuden kanssa samalla tavalla kuin miehet naiseuden ja naisten kehon kanssa, vaan naisilla on hyvin usein kova ylikompensoimisen ja vallankäytön tarve näissä keskusteluissa, joissa vakuutellaan oikein kovaan ääneen miten minua ei kyllä säväytä se ja se ja muuta julkikuvan ylläpitämistä ja savuverhoamista. Voidaan miettiä mitä tämän pullistelun taustalla oikein on; onko siinä tarkoitus vain pitää miehet etäämmällä ja epävarmoina, jotta seksin hinta nousisi ylöspäin ja miehet yrittäisivät lähestyä naisia raha ja status edellä vai onko peniskateusteorioissa sittenkin jotain totta ja ihmiset tässä mielessä erilaisia kuin muut eläimet?

Olen kanssasi täysin samaa mieltä tuosta ympärileikkausasiasta, enkä ole ikinä tajunnut, että mikä siinä esinahassa on niin kamalaa. Sen lisäksi että sukupuolielinten silpominen ilman lääketieteellistä syytä on vastenmielistä, sillä on ihan käytännössä hyviä ominaisuuksia. Se esimerkiksi tekee miehen käsin tyydyttämisestä helpompaa sekä vähentää ikävää hankausta seksin aikana. Lisäksi pidän (yleensä) peniksen ulkonäöstä. Toiset on toki kauniimpia kuin toiset. Kaikki naiset ei pidä niiden katselusta, mutta ei kaikki miehetkään pidä vulvan ulkonäöstä myöskään. Toiset ihmiset siis pitää genitaaleja hieman ällöttävinä.

Mitä mä en yhtään jaksa on se, että sä aina jaksat jankata naisista homogeenisenä massana tai yhtenä entiteettinä. Yhden naisen sanoma asia on mielestäsi jokaisen naisen huulilta kuultua. Tämä ei pidä paikkaansa, vaan ihan niin kuin miehet, myös naiset ovat yksilöitä omine mielipiteineen ja ajatuksineen. Koittaisi yrittää muistaa tämän.

Itse aiheesta, dickpickit on mielestäni ok jos sitä pyydetään seksiviestittelyn yhteydessä, etenkin jos nainen on nähnyt kyseisen elimen jo livenä. Tai jos lähettelette eroottisia kuvia puolin ja toisin. Muuten ei. Etenkään jos ette tapaile tai seurustele.

28/29 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50japäälle kirjoitti:

Kik

Sitähän täytyykin kokeilla... :))

Vierailija
29/29 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mutta utelias seuraaja kyselee, että mistä ja miten Kikiin löytää seuraa???