Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se on muuten kumma, että jotkut naiset luulevat oikeaesti olevansa tosi suosittuja/ kauniita,

Vierailija
09.05.2006 |

kun ja jos ravintolassa on joku vähän perään vilkuilemassa. Joku 30-50-v naisetkin ovat ihan ihkuna, jos joku luuseri vähän perään viheltää ja sitten ollaan naamat nyrtyssä " tääl on kauheita miehiä" . Monilla naisilla on junttimainen, provosoiva asu päällä ja naama on kuin petolinnun perse, siis siinä mielessä että tyylitajua ei oo ollenkaan yms. Kun 25 marokkolaista hakee tanssimaan, ni sitten ollaan niin helvetin kauniita ja haluttuja.

Luuletteko oikeasti, että liki joka naisella ei käy flaksi, jos vähänkään siihen on halua ja taso on se, mikä useimmille kelpaa?

Nim. ärsyttää taas erään työkaverin mieletön " flaksi"

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" kyllä löytyy tältä mammalta vientiä" " kyllä miehet tykkää lihavista, painan 120 kiloa ja eilenkin tuli ainakin viisi miestä ehdottelamaan"

JA OIKEASTI, näitä on!

Vierailija
2/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis en ite sitä halua. Kai mä sit oon niin ruma, lihava nyt ainakin. Ja jos joku känniääliö käy jotain mussuttamaan, niin voihan sitä vaan sanoo et lähe menee siitä. Kyllä mulla tehoo toi. Ei oo ikinä tarvinnu valittaa että ei sais baarissa olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toisaalta yleensä käynkin sen tyyppisissä paikoissa, ettei sinne vasitella tulla pokaamaan

Vierailija
4/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta saan olla aina seinäruusuna. Koko pöytäseurue saatetaan hakea tanssimaan ja minä jään siihen yksinään tököttämään. Hauskaa! Minua ei myöskään likistellä tai puristella, ei ehdotella törkeyksiä tsm (jota en kyllä yhtään kaipaile, olen vaan pistänyt merkille). Ihan asiallisesti kyllä kanssani keskustellaan - se se vielä puuttuisi, kun kukaan ei edes sanoisi mitään. Olen pohtinut olenko niin hirveä sitten, mutta en voi uskoa sitäkään. Olen ihan sievä joskus jopa kauniskin, sopusuhtainen, pukeudun siististi, olen iloinen ja puhelias. Ravintoloissa en kyllä pukeudu mitenkään tyrkysti, meikaan jonkinverran mutta olen aika tumma en tarvitse hirveästi meikkiä, mutta en hae katsekontaktia vieraisiin miehiin. Että kyllä se flaksi vaan joillakin käy ja joillakin ei. Itseasiassa, jos olen ravintolassa myöhään niin loppuillasta minua haetaan - ilmeisesti miehillä taso laskee, eikä ole enää niin väliä ketä hakee, kun humala syvenee.... voi itsesääli sentään!!

Vierailija
5/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi mies vaan sattui mulle kommentoimaan että tää akka näyttää tosi helpolta panolta. Se oli kyllä totta.

Mä olen saanut olla melko rauhassa, kun viestin olemuksellanikin etten halua seuraa. Varmasti näkyy ulospäin että en lähde mihinkään yhden illan varveihin.

Ehkäpä tuo asia vaikuttaa enemmän kuin kauneus, vaikken kuvittelekaan olevani tavallista viehättävämpi. Ei ollut kyllä se kaverinikaan (paitsi itse usein ylisti kännissä kauneuttaan).

Vierailija
6/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes joku luuseri, vaikka onnellisessa parisuhteessa olenkin. Sama

homma miehen kanssa, että musta on kiva jos joku vislailee mun mie-

hen perään. Kiva tuntea, että muillekin kelpais:)

Vierailija
7/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosissaan ruma, mutta kyllä ravintolassa aina joku ilmaantuu hiplaamaan. Lähinnä kyllä ällöttää, tietää että ne miehet siellä nussisi vaikka kuollutta pulua, kunha saisivat:D

Ravintolassa käyn lähinnä kavereiden kanssa tanssimassa, elän uskollisena parisuhteessa. Ja vaikka olisin sinkku, en kenenkään matkaan sieltä lähtisi. En haluaisi olla se " kuollut pulu" ;)

Vierailija
8/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kyllä löytyy tältä mammalta vientiä" " kyllä miehet tykkää lihavista, painan 120 kiloa ja eilenkin tuli ainakin viisi miestä ehdottelamaan"

Siis haloo! Kännisten ukkojen iskuyrityksiä juottoloissa ei kannata pitää oman viehätysvoiman mittarina. KUKA TAHANSA saa baarista jonkun pokan itselleen jos niin haluaa.

Sitäpaitsi näin varattuna kaikki hiplailijat tai muka-niin-fiksun-avausrepliikin-keksineet äijät vaan ärsyttää. Jos menen baariin ilman miestäni, tarkoitus on vaan tanssia ja jutella mukavia tyttöjen kesken.

Vierailija
9/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

.

Minua taas ihmetyttää sirojen blondien pohjaton usko omaan ihanuuteensa.

Vierailija
10/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuripöytien miehet vilkuilivat vähän väliä blondiensa takaa meitä hyväntuulisia nelikymppisiä Eikä oltu miehiä iskemässä, vaan keskenämme iltaa istumassa. Ja tavallisen näköisiä ollaan.

:O

Vierailija
11/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteita oli toinen toisensa perään, useimmiten miehet olivat naimisissa tai seurustelivat muuten. Aina tämä neito jaksoi tilittää kovaan ääneen, kuinka nämä miehet ovat hänestä LUMOUTUNEITA ja kuinka he ihailevat häntä niin paljon...

Se oli todella järkyttävää seurattavaa, ei niiiden äijien lukumäärän takia vaan siksi, että ne vedättivät kaveriparkaa surutta mennen tullen. Hänen mielestään suhteet olivat ihania ja vakavia... Aina oli sama virsi: " mä oon tavannu tosi ihanan miähen mut siin o vaan yx vika ku sil on niin hullu vaimo ettei se voi jättää sitä, se tekee itsarin jos se miäs jättää se, mut mä jaksan kyl oottaa sitä et se jättää sen..."

Vierailija
12/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ongelma voi olla myös kauniilla, hoikalla ja " fiksulla" naisella, joka ei erota todellista mielenkiintoa pelaamisesta

Vierailija
13/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis baarissa saa minkälainen/näköinen nainen vaan miehet peräänsä kun vähän vinkkaa.

Yksi tuttu laihdutti itsensä laihaksi ja sai itsevarmuutta. Iski sitten miehiä pari illassa. Siis sänkyyn saakka meni=/

Varmasti olisi samat ukot saanu 20 kiloa lihavampana jos olisi uskaltanut yrittää.

Nyt luulee olevansa todella kaunis yms.

Hyvä maine on tällä tutulla nykyään...

Vierailija
14/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin yleensä baarissa ne lähestymisyritykset on jokseenkin kömpelöitä ja kiusaannuttavia. en ole ikinä osannut ajatella mitään " vieläpä olis mammalla vientiä" vaan lähinnä että " kääk, onneks tajus lähtee" .

hmm.. toisaalta tapasin kyllä mieheni baarissa.. mut se onkin ihan toinen asia.

Vierailija
15/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa saada jonkun kiinnostavan tyypin, niin yleensä joutuu itse tehdä työt.

Vierailija
16/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukka viheltelee. Käyn kuitenkin niin tasokkaissa paikoissa, että tälläisiä vislailevia ällötyksiä harvemmin siellä on. Hieman voi itsetuntoa hivellä, jos joku todella tasokas ilmestys osoittaa kiinnostusta. Olenkin ihan kivannäköinen ja ennen kaikkea tyylitajuinen ja älykäs nainen.

On täysin totta, että ihan jokainen naispuolinen saa kyllä miehen, jos haluaa. Säälittävimpiä ovat kyllä läskit, joiden h-kupin rinnat tursuavat pikkutopista ja he luulevat olevansa niin haluttavia... jösses sentään. No varmaan ovatkin joidenkin mielestä, mutta tasokkaammat naiset eivät ottaisi näitä otuksia edes orjikseen.