Kuinka yleistä on, että nainen tykkää peppuseksistä?
Miehet, joilla on ollut monta/monta kymmentä kumppania, moniko antaa peppua mielellään?
Kommentit (15)
Enpä tiedä, kun en ole naisten kanssa asiasta puhunut. Minun anukseeni ei kuitenkaan ole todellakaan asiaa!
N51
Ehkä 50% ei anna edes koskea takapuoleen, 40% voi suostua satunnaiseen pyllypanoon ja 10% haluaa sitä.
Oman noin sadan naisen kokemuksen perusteella voin sanoa, että läheskään kaikki eivät anna. Noin 30 % haluaa tai suorastaan himoitsee peppuseksiä itse ja noin 50 % saa taivuteltua siihen. Nämä luvut koskevat siis yhden illan juttuja! Parisuhteessa on helpompi ajan kanssa taivutella mutta silloinkaan kaikki eivät suostu. Arvioisin että joka kymmenes on tällainen jota ei saa edes suostuteltua sitten millään. Ja hyvin on kaikkiin uponnut kun lämmittelyt ja liukuvoide on kunnossa vaikka penikseni on kookas (24/16.5 cm).
Minä tykkään antaa ja saada silloin tällöin. Joko mieheni ns kalulla tai sitten sauvalla tai plugilla. Riittävästi liukuvoidetta ja kalu kumilla päällystettynä.
Vierailija kirjoitti:
Oman noin sadan naisen kokemuksen perusteella voin sanoa, että läheskään kaikki eivät anna. Noin 30 % haluaa tai suorastaan himoitsee peppuseksiä itse ja noin 50 % saa taivuteltua siihen. Nämä luvut koskevat siis yhden illan juttuja! Parisuhteessa on helpompi ajan kanssa taivutella mutta silloinkaan kaikki eivät suostu. Arvioisin että joka kymmenes on tällainen jota ei saa edes suostuteltua sitten millään. Ja hyvin on kaikkiin uponnut kun lämmittelyt ja liukuvoide on kunnossa vaikka penikseni on kookas (24/16.5 cm).
Tietenkin pitää aina mainita munan koko😂😂 voi että. Terveisiä (kookas muna 26/8)
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen nauttii anaaliseksistä, yleensä se joka panee.
Ihan hauska, mutta jenkkilän kyselyjen tilastot kertovat että 1/4 naisesta ja 9/10 miehestä, tykkää kun mies panee naista pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, joilla on ollut monta/monta kymmentä kumppania, moniko antaa peppua mielellään?
Miehistä en osaa sanoa haluavatko vai eivät, koska olen terve hetero, mutta naisia on takana noin 40 ja ihan selkeä otos on se, ettei siitä kukaan erityisesti pidä, osa jopa kieltäytyy. Sen sijaan suuseksiä saisi olla lähes jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä en osaa sanoa haluavatko vai eivät, koska olen terve hetero, mutta naisia on takana noin 40 ja ihan selkeä otos on se, ettei siitä kukaan erityisesti pidä, osa jopa kieltäytyy. Sen sijaan suuseksiä saisi olla lähes jokaiselle.
Jotenkin tästä loppukommentista saa sellaisen käsityksen, että rinnastat peppuseksin ja suuseksin antamisen naiselle. Käsitinkö oikein? Eli jos nainen haluaa suuseksiä, hän on käytännössä yhtä vaativa kuin sinä halutessasi anaaliseksiä? Etkö sinä ole ikinä vastaanottavana osapuolena suuseksissä? Vai koetko, että yhdyntä ja suuseksi miehelle on ns. peruspaketti ja kaikki muu on ekstraa?
Kannattaisiko kysyä meiltä naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tästä loppukommentista saa sellaisen käsityksen, että rinnastat peppuseksin ja suuseksin antamisen naiselle. Käsitinkö oikein? Eli jos nainen haluaa suuseksiä, hän on käytännössä yhtä vaativa kuin sinä halutessasi anaaliseksiä? Etkö sinä ole ikinä vastaanottavana osapuolena suuseksissä? Vai koetko, että yhdyntä ja suuseksi miehelle on ns. peruspaketti ja kaikki muu on ekstraa?
Rinnastan? Sun täytyy korjata lääkitys, sillä en ymmärtänyt ollenkaan mitä käsitit. Siinä se lukee suomeksi.
Harvinaisempi nykynaisista (18-35v) on se, joka täysin ehdottomasti kieltäytyy, kuin se joka rakastaa sitä ja saa erityistä nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko kysyä meiltä naisilta?
Kyllä minä niiltä aina kysynkin. Yli viidenkymmenen täysin tavallisen naisen seksielämän (ml. anaaliseksi, parinvaihdot, pettämishistorian jne) tiedänkin varmasti tarkemmin kuin heidän kaverinsa tietävät. Ei ne saunailloissa kerro kuinka Seppo alistaa ihanasti ja Keijon pippelistä taas saa joka kerta mahtavat anaaliorkut.
M39
Lisätään tuohon seksielämälistaan "toiselta puolelta" vaikkapa aseksuaalisuus, orgasmivaikeudet ja epävarmuus, ettei kukaan saa kuvaa, että tapailisin vain seksuaalisesti aktiivisia. Ei noistakaan varmaan kovin julkisesti avauduta, mutta ehkä helpommin.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnastan? Sun täytyy korjata lääkitys, sillä en ymmärtänyt ollenkaan mitä käsitit. Siinä se lukee suomeksi.
Juu, lukee. Että peppua ei kyllä anneta, mutta silti suuseksiä vaaditaan. Niin kuin pillun lipittäminen nyt olisi niin ekstremeä ja spessua sinulta, että pitäisi ihan saada annelia palkinnoksi. Kyllä ihan se, että tykkäät itse saada suuseksiä on hyvä syy antaa sitä myös toiselle. Jos et tätä tarkoittanut, niin miksi tuot asian esille ja vielä kyseisellä tavalla ("sen sijaan suuseksiä saisi olla lähes jokaiselle") ?
Joka toinen nauttii anaaliseksistä, yleensä se joka panee.