Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua kuvattu salaa?

Vierailija
12.11.2018 |

Miten ja kuka?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken aikaa. Ja niitä filmejä sitten yleisesti seurataan ja jaetaan ja naureskellaan.

Vierailija
2/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutaman kerran. Kyseessä olivat nuoret naiset jotka muka ovelasti älyluurillaan vaivihkaa yrittivät kuvata. Onneksi huomasin mitä tapahtuu, ja tuhahdin närkästyneesti. Ei siinä, saahan julkisella paikalla kuvata, mutta hieman kyllä hämmentää ne motiivit, vaikka olenkin ihan mukiinmenevä hopeaketun alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kun on kuvattu salaa.

Vierailija
4/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eräs nimikirjaimiltaan A. S. Etunimessä on myös x ja l, mutta en kerro missä järjestyksessä. Oli piilottanut kameran kirjan väliin.

Vierailija
5/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutaman kerran. Kyseessä olivat nuoret naiset jotka muka ovelasti älyluurillaan vaivihkaa yrittivät kuvata. Onneksi huomasin mitä tapahtuu, ja tuhahdin närkästyneesti. Ei siinä, saahan julkisella paikalla kuvata, mutta hieman kyllä hämmentää ne motiivit, vaikka olenkin ihan mukiinmenevä hopeaketun alku.

Ja voi harmi, sitten sä heräsit.

Vierailija
6/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa kuvaaminenhan ei ole kiellettyä julkisilla paikoilla. Kuvien levittäminen onkin sitten jo toinen juttu.

Vierailija
7/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voi harmi, sitten sä heräsit.

Hohhoijaa noita av:n vakioläppiä.

Vierailija
8/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri riistakameralla

Vierailija
9/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset