Love islan Suomi - uusi keskusteluketju
Kommentit (504)
Tunti enää! Kaipaan vanhan ketjun kommentteja tänne 😥
Musta tää ohjelma menettää merkityksensä jos oikeesti Aura ja Jeff on äänestetty voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Moni Auraa ja Jeffiä äänestänyt perustelee valintaansa sillä, että Aura sanoi ostavansa voittorahoilla pesukoneen. Siis kuinka yksinkertaisia voi ihmiset olla?
En uskonu silmiäni ku luin noita kommentteja facesta. Meni lopullisesti usko ihmisiin.
Kuinka monta kertaa äänestitte suosikki parianne?
Appiin on tullut kaikista finaalipareista tollanen lyhyt klippi parin matkasta.
Patin ja Ankun klipin lopussa on kohta mitä ei oo mun mielestä aikasemmin nähty ja näyttäs et se on just siitä "riitatilanteesta".... miksi me ei nähty tuota keskustelua enempää ohjelmassa D:
Meinasin tilata itelleni sen näiden käyttämän tuttipullon omalla nimellä mut meni maku koko formaattiin, kun kerta ne pahimmat imeskelijät on äänestetty voittoon.
Vierailija kirjoitti:
1, yhdestä laitteesta rekisteröityy vain yksi ääni vaikka kuinka poistelisi ja asentaisi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tää ohjelma menettää merkityksensä jos oikeesti Aura ja Jeff on äänestetty voittoon.
Äänestäjät on tainnu sekoittaa tän liikaa BB:seen missä on ollu yleensä tapana äänestää voittoon se eniten wt tai juntti tyyppi :D
Vierailija kirjoitti:
Patin ja Ankun klipin lopussa on kohta mitä ei oo mun mielestä aikasemmin nähty ja näyttäs et se on just siitä "riitatilanteesta".... miksi me ei nähty tuota keskustelua enempää ohjelmassa D:
Siksi kun Anku nyyhkyttää ja Patrick lohduttaa sanomalla, että haluaa oppia tuntemaan Ankun ja tietämään hänestä kaiken.
Liian romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Arviolta 400-500
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun Anku nyyhkyttää ja Patrick lohduttaa sanomalla, että haluaa oppia tuntemaan Ankun ja tietämään hänestä kaiken.
Liian romanttista.
Niimpä, sittehän ei ois jääny riittävästi roikkuun tuo niiden suhde ristiriitaisissa tunnelmissa, kuten jaksossa annettiin ymmärtää
Mun mielestä tossa pääketjussa ei oo ollut tänään mitään asiatonta/normaalista poikkeavaa. Joten miksi se on pitänyt just nyt tänään sulkea? Aaaarrggh
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tossa pääketjussa ei oo ollut tänään mitään asiatonta/normaalista poikkeavaa. Joten miksi se on pitänyt just nyt tänään sulkea? Aaaarrggh
Valitettavasti asiaton oli sen ketjun normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian romanttista.
Jep liian siirappista, sopivasti ristiriitainen fiilis herättää enemmän keskustelua
Patin ja Ankun kommunikointi on musta todella vaivaannuttavaa, aivan kuin heillä ei olisi lopulta mitään puhuttavaa toisilleen eivätkä tuntisi toisiaan juuri ollenkaan. Ihan kuin jotain Tinder-deittiä seuraisi, sellaista noloa.
Vierailija kirjoitti:
Patin ja Ankun kommunikointi on musta todella vaivaannuttavaa, aivan kuin heillä ei olisi lopulta mitään puhuttavaa toisilleen eivätkä tuntisi toisiaan juuri ollenkaan. Ihan kuin jotain Tinder-deittiä seuraisi, sellaista noloa.
Hyvä yritys 👍
Keskustellaan kait sit jaksostaki tässä ketjussa ku ei tuo näytä aukeevan....
Kyselyspämmääjältä terkkuja, bännit tuli :D Ei auennut ketju ei
Näillä näkymin pysyvä