Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, haluaako mies vain petihommia?

Vierailija
12.11.2018 |

Erosin loppukesästä 3v kestäneestä suhteesta. En eron jälkeen ole tapaillut muita, paitsi hieman alle kuukausi sitten löysin deittipalstalta mukavan ja kivanoloisen miehen. Olen nyt tapaillut häntä neljä kertaa. Ekoilla kerroilla suutelimme illan päätteeksi, viimeisimällä tapaamisella touhu oli jo todella intiimiä vaikka emme yhdyntään asti edenneet.
Juttelemme lähes päivittäin ja hänen seurassaan minulla on hyvä olo. Pelkään kuitenkin edellisten suhteiden takia, että hän haluaa vain seksiä, ja minun on todella vaikea uskoa, että hän haluaisi jatkaa tapaamista. Ero oli todella rankka, ja mietin, näkeekö hän minussa sitten vain hyvän mahdollisuuden saada seksiä.
Juttelinkin sitten tästä pelosta, ja hän vakuutti, ettei ole sellaisen perässä. En tiedä, miksi pelkään sitten hänen heti lopettavan tapailun? Olemme puhuneet avoimesti jo suhteesta "jos tapailu etenee vakavempaan" jne, mutta pelkään, että hän näkee vaivaa puhua vain sen takia, että saisikin sitten seksiä. Itse kuitenkin olen alkanut häneen ihastua, joten tuntuisi kurjalta, jos epävarmuuteni takia kaikki kariutuisi tai jos hän ei haluaisikaan vakavempaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suhteissa ikinä tiedä, miten ne etenee, eikä toisen motiiveista ikinä voi olla täysin varma, jokainen etsii jotain itselle tärkeää parisuhteesta: seksi, raha, läheisyys, perheen perustaminen yms. Toisaalta harva aikuinen mies jaksaa pitkään pelkkää himmailua ja seksitöntä tapailua.

Jos moni aikaisempi suhteesi on ollut miesten puolelta pelkkä seksisuhde, niin sitten kannattaa miettiä ehkä omaa miesmakua myös. Uskaltaisin väittää, että suurin osa miehistä kuitenkin haluaa suhteelta jotain muutakin, kuin pelkkää seksiä. Palstan miehet voivat oikaista tämän luulon, jos olen väärässä...  

Vierailija
2/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää tietää mihin suhde etenee? Jos haluat seksiä, menkää sänkyyn ja sitten tapahtuu mitä tapahtuu. Jos et halua seksiä, älä mene sänkyyn miehen kanssa. Et kai sinä harrasta seksiä saadaksesi sillä parisuhteen?

Joillakin naisilla on täysin kieroutunut tapa ajatella seksiä jonkilaisena huijauksena ja tappiona, jos siitä ei seuraa suhdetta. Ihan naurettavaa. Jotkut miehet ajattelevat myös onnistuneesti huijanneensa naista jos on harrastettu seksiä. En tajua mitä noiden ihmisten päässä liikkuu. Jos mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet pidä seksistä, etsi samanlainen mies. Ihme vedätystä. Lue 2 uudelleen ja yritä aikuistua.

Vierailija
4/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jaksaa odottaa jos on ihastunut. Ja seksiä kannattaa harrastaa kun itse haluat, ei koska asiat vaan etenee. Suojele itseäsi, seksi syventää ihastumista. Mies panostaa yhteiseen aikaanne ja sinun huomioimiseen jos on ihastunut.

Vierailija
5/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa ihan normaalilta. Harva mies jaksaa nähdä noin paljon vaivaa seksiä saadakseen, kyllä ne yleensä on ne tyypit, jotka haluaa heti petipuuhia, jotka on vain niistä kiinnostuneet.

Olet rikki edellisestä suhteesta ja suhteesi seksiin on jonkun verran rajoittunut, sinua on ehkö vahingoitettu sitä kautta, ålä anna sen vaikuttaa uuteen parisuhteeseen vaan käy rohkeasti pelkojasi päin. Edetkään seksiin vasta sitten kun se sinusta tuntuu hyvältä, ei yhtään aiemmin.

Kun vielä olette keskustelleetkin jo asiasta, niin nyt on aika relata asian suhteen, kyllä se mies ihan sinusta itsestäsi on kiinnotunut. Miten tulevaisuudessa käy, sitä ei voi kukaan tietää, mutta pitää löytää itsestään rohkeus katsoa asiat lävitse pelkäämättä.

Vierailija
6/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä edes seksiä sillä tavalla ihmeellisenä asiana, enkä tiedä mistä tämä kumpuaa.

Ja siis siitä ei ole kyse, ettenkö pitäisi seksistä, päinvastoin. Joku vaan takaraivossa huutaa.

Ap

Vierailija
7/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ahdistavaa, että puhut peloistasi yms tuossa vaiheessa, kun ette vielä sen syvällisemmin ole suhteessa edes.

Jos itse ajattelisin, että onpa kiva mies ja voisin vaikka tutustua ja sitten hän alkaisi kertoilla tuollaisia asioita, niin ottaisin hyvin nopeasti jalat alleni koska en haluaisi aiheuttaa toiselle mitään pahaa. En kuitenkaan voisi tuossa vaiheessa myöskään luvata mitään, jollei toinen olisi vienyt jalkoja aivan täysin pois alta.

Vierailija
8/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina kysyä kauanko hän meinaa pysyä kyydissä, jos et anna seksiä. Eiköhän sekin kannata kokeilla melko alkuvaiheessa ettri sitten tule pettymystä. Se suhde loppuu aivan varmasti jos seksi hommat ei toimi. Eiköhän se ole suurimman osan eron syy. Sille on vaan monta kiertoilmaisua kuten: Meistä tuli kämppiksiä, kasvoimme erilleen, Kemiamme eivät enää kohdanneet jne..jne

Vierailija
9/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 lisää, että

Olen aivan samaa mieltä, että seksi kannattaa kokeilla suhteen alkupuolella, koska se tuntuu erilaiselta eri ihmisten kanssa ja joskus ne hommat ei vaan jonkun kanssa toimi ja siitä tietää, että sitä suhdetta ei kannata jatkaa. Suhteen alkupuoli ei tarkoita ensimmäistä viikkoa vaan ensimmäistä paria kuukautta. Ja mies joka jaksaa pysyä mukana sen aikaa odottamassa niin on kyllä ihan sinusta itsestäsi kiinnostunut.

Vierailija
10/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa ihan normaalilta. Harva mies jaksaa nähdä noin paljon vaivaa seksiä saadakseen,

Ap on tavannut hänet neljä kertaa. Onko se tosiaan "noin paljon vaivaa"?

Vierailija
11/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä harrasta sen kanssa heti seksiä? Odota kuukausi ja katso onko mies vielä kiinnostunut.

Vierailija
12/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se suhde loppuu aivan varmasti jos seksi hommat ei toimi. Eiköhän se ole suurimman osan eron syy.

Jotkut eroavat 20 vuoden jälkeen, koska "ei toiminut", vaikka toimi alussa. Miksi siis pitäisi heti kokeilla, kun se ei kuitenkaan ole tae yhtään mistään?

Vierailija
13/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika ahdistavaa, että puhut peloistasi yms tuossa vaiheessa, kun ette vielä sen syvällisemmin ole suhteessa edes.

Jos itse ajattelisin, että onpa kiva mies ja voisin vaikka tutustua ja sitten hän alkaisi kertoilla tuollaisia asioita, niin ottaisin hyvin nopeasti jalat alleni koska en haluaisi aiheuttaa toiselle mitään pahaa. En kuitenkaan voisi tuossa vaiheessa myöskään luvata mitään, jollei toinen olisi vienyt jalkoja aivan täysin pois alta.

Ymmärrän erittäin hyvin kantasi kyllä. Olen vain luonteeltani sellainen, että kerron ennemmin, kuin jätän asian hautumaan sisälleni.

Ap

Vierailija
14/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä harrasta sen kanssa heti seksiä? Odota kuukausi ja katso onko mies vielä kiinnostunut.

Olisin naisena lähtenyt jo ajat sitten, mikäli mies pihtailisi seksiä monta kuukautta. Ajattelisin, että ihmisellä on ongelmia seksuaalisuuden kanssa (ja niinhän ap:lla onkin), eikä se olisi ainakaan mun juttu.

Vierailija
15/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun kysyt mieheltä millainen mies hän oikeasti on, 2 vaihtoehtoa kiltti tai jännä.

Silloin saat vastauksen.

Vierailija
16/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vesi tulee Päijänne-tunnelin kautta, voit olla onnellinen, jos löydät miehen, jota petihommat kiinnostavat.

Vierailija
17/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se suhde loppuu aivan varmasti jos seksi hommat ei toimi. Eiköhän se ole suurimman osan eron syy.

Jotkut eroavat 20 vuoden jälkeen, koska "ei toiminut", vaikka toimi alussa. Miksi siis pitäisi heti kokeilla, kun se ei kuitenkaan ole tae yhtään mistään?

Kyllä se on jonkinlainen tae. Jos ne hommat ovat taivaallisia heti alusta, niin toivoa on. Jos seksi taas on huonoa tai toinen pihtaa heti alussa, asetelma on toivoton.

Vierailija
18/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin naisena lähtenyt jo ajat sitten, mikäli mies pihtailisi seksiä monta kuukautta. Ajattelisin, että ihmisellä on ongelmia seksuaalisuuden kanssa (ja niinhän ap:lla onkin), eikä se olisi ainakaan mun juttu.

Edellisessä suhteessa aloitimme seksielämän kuukauden jälkeen, mutta olimme sitä ennen useammin tekemisissä, kun työ/elämäntilanteet olivat erit silloin.

Vierailija
19/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi ei saa haluta tutustua rauhassa ennenkun mennään iholle? Ja nyt oli kyse miehestä, ei sinusta.

Vierailija
20/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on jonkinlainen tae. Jos ne hommat ovat taivaallisia heti alusta, niin toivoa on. Jos seksi taas on huonoa tai toinen pihtaa heti alussa, asetelma on toivoton.

Olet aivan oikeassa. Lehdissä on usein juttuja kuinka ne sukupuolihommat alkoivat vihdoin taas onnistua niin monen vuoden jälkeen - ongelma on siinä, että kaikki nämä tapaukset on naistenlehdissä dokumentoitu, sen verran harvinaisia ne ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi