Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei haluja
Vaimo
12.11.2018 |
Olen 47vuotias nainen avioliitossa. Miksi en halua enää seksiä? olen yrittänyt haluta, mutta ei haluni kohtaa millään tavalla. Ennen halusin sentään hiprakassa mutta enää en. Mieheni kärsii todella paljon asiasta eikä ymmärrä vaan syyttää itseään siitä että hänessä olisi jokin vika. Ei vaan ole, voisin olla loppunikää ilman seksiä
Kommentit (2)
Minä teen niin, että ryhdyn vain harrastamaan seksiä, vaikka ei varsinaisesti tee mieli. Pystyn kyllä nauttimaan siitä ihan normaaliin tapaan, kun vain pääsen alkuun. Eri asia tietysti olisi, jos seksin harrastaminen tuntuisi niin vastenmieliseltä etten missään tapauksessa haluaisi sitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on aika yleinen ongelma. Asiasta varmaan löytyy luettavaa jos haluat perehtyä tarkemmin.
Oletko harkinnut miehesi tyydyttämistä, siitä huolimatta että sinua ei niinkään haluttaisi? Rakkauden teko se on sekin, ja kyllähän suhteessa tehdään toisten eteen vaikka minkälaisia muitakin asioita joita muuten ei tekisi.
Jos taas nimenomaan haluat tuntea seksuaalista halua, lue paljon aiheesta ja etsi ahkerasti tietoa, kehitä hakusanojen käyttöäsi. Varmasti löytyy ihmisten kokemuksia ja onnistuneita järjestelyitä.