Phuuh, masentuneelle tuli kiire siivota, kun huoltomiehet ilmoitti viemärien painehuuhtelusta lyhyellä varoitusajalla.
Pitäs aina muistaa kerrostalossa asuessa, ennenku päästää kämpän ihan rämettyneeseen kuntoon. Oma kämppä, ei huolta vuokranantajat.
Kommentit (14)
Hyvä
Kannattaa kutsua säännöllisin väliajoin joku jollain verukkeella käymään - tulee siivottua
Niin minäkin teen
Kauheinta on vielä jos tulee syyllistetyksi siitä sotkusta. Itse en edes ymmärtänyt olleeni masentunut jos joku vielä sanoi että 'et taida olla kovin ahkera'.
Löysin setvimättä olleesta pakettinurkkauksesta Anttilan avaamattoman paketin. Hyvää Joulua minulle!
Ap
Miksi? Huoltomiehet tulee yksityiseltä firmalta, ei ne tee kenellekään mitään selvitystä asunnon siisteydestä.
Jos laittaa oman turvalukon ja pitää sen lukossa niin huoltomiehet ei pääse yleisavaimella sisään.
Vierailija kirjoitti:
Löysin setvimättä olleesta pakettinurkkauksesta Anttilan avaamattoman paketin. Hyvää Joulua minulle!
Ap
Ihanaa! Onnea! Mitä sait..lahjaksi?
Minullakin on tuolla jossain avaamaton, ilmaiseksi kaupanpäällisenä saatu Rimakauhua ja rakkautta-dvd.
Kohta ei ole enää laitetta jolla sen voisi katsoa. Siis jos löydän sen
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pakettinurkkaus. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa oman turvalukon ja pitää sen lukossa niin huoltomiehet ei pääse yleisavaimella sisään.
Vuokranantajalla on oikeus tulla asuntoon, ei omia lukkoja saa toisten kämppiin viritellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokranantajalla on oikeus tulla asuntoon, ei omia lukkoja saa toisten kämppiin viritellä
Tämä tais olla oma osake, mutta huoltomiehellä on sinnekin oikeus tulla
Jättää jotain seksileluja pöydälle näkyville yms niin eivät halua edes mihinkään koskea
Itselläkin kävi joku täällä koputtamassa ovea, mutta en avannut. En olisi edes voinut. Keittiö jotenkin kuosissa, mutta olohuone ei, makkarista nyt puhumattakaan. Pelkään, että tämä henkilö tulee takaisin. Ja on pakko avata ovi. Älä tule takaisin kuka oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin kävi joku täällä koputtamassa ovea, mutta en avannut. En olisi edes voinut. Keittiö jotenkin kuosissa, mutta olohuone ei, makkarista nyt puhumattakaan. Pelkään, että tämä henkilö tulee takaisin. Ja on pakko avata ovi. Älä tule takaisin kuka oletkin.
Tosi veteliää porukkaa. Mulle voi tulla kuka vaan ja koska vaan,ei tarvii sotkun ja saamattomuuden takia hävetä ja olla lukkojen takana.
Vierailija kirjoitti:
XD
Kyllä meillä on näitä yleisavainjuttuja melkein vuosittain. En ymmärrä, miten jotkut voi muumioitua 5 vuotta kerrostaloasunnossa