Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko tätä harmaata, märkää ja pimeää on jatkunut?

Vierailija
12.11.2018 |

Tuntuu että iäisyyden mutta koska viimeksi oikeasti paistoi aurinko?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on marraskuu, marraskuussa useimmiten sataa,  vettä, lunta tai räntää - itse pidän eniten vesisateesta, ei ole erityisen liukasta, hiekoitushiekkaa ei mene kenkiin jne., toiset puolestaan esimerkiksi arvostavat lunta sen tuoman valolisän vuoksi - mielipiteet vaihtelevat.

Jos odottaa aurinkoa, sitä on yleensä enemmän (ei tietenkään aina) tammi- ja helmikuussa, maaliskuussa onkin sitten jo oikeastikin selvästi valoisampaa, kun päivät ovat pidentymässä nopeasti. Marraskuun pimeyteen auttaa se, että vääntä valojen nupit kaakkoon, ei huokailu auringon perään.

Vierailija
2/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen jo kadottanut ajantajuni😫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole vasta kuin 2 viikkoa, jos sitäkään.

Vierailija
4/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain masokisti nauttii tästä vuodenajasta. Tää on aivan sairasta.

Vierailija
5/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa yhtään. Vallitseva säätila vastaa täysin oloani ja mielentilaani.

Vierailija
6/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on jo sysipimeää vaikka on vasta iltapäivä. Hassua ajatella, että vain 2-3 kuukautta sitten oli normaalin valoisaa tähän aikaan ja jopa, herra varjele, auringonpaistetta. Marraskuu on niin surkuhupaisaa aikaa että alkaa jo naurattaa tämä kurjuuden maksimointi :D Harmaata, pimeää, märkää, kuraista, kosteaa, you name it, we got it.

Vierailija
7/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on marraskuu, marraskuussa useimmiten sataa,  vettä, lunta tai räntää - itse pidän eniten vesisateesta, ei ole erityisen liukasta, hiekoitushiekkaa ei mene kenkiin jne., toiset puolestaan esimerkiksi arvostavat lunta sen tuoman valolisän vuoksi - mielipiteet vaihtelevat.

Jos odottaa aurinkoa, sitä on yleensä enemmän (ei tietenkään aina) tammi- ja helmikuussa, maaliskuussa onkin sitten jo oikeastikin selvästi valoisampaa, kun päivät ovat pidentymässä nopeasti. Marraskuun pimeyteen auttaa se, että vääntä valojen nupit kaakkoon, ei huokailu auringon perään.

Älä? Palstan asperger iski taas.

En odota aurinkoa mutta tää märkä, harmaa jatkuva tihkusade alkaa harmittaa.

Marraskuun pimeyteeen ei auta nupit yhtään, ellei sitten vielä koko aikaansa sisällä. Silloinhan märkyyskään ei ole ongelma.

Vierailija
8/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa yhtään. Vallitseva säätila vastaa täysin oloani ja mielentilaani.

Mikä on hätänä?

Vierailija
9/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltäähän sitä tulee yllinkyllin.

Vierailija
10/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tänä vuonna ekaa kertaa ikinä tuntuu siltä että tämä harmaus ja pimeys käy oikeasti voimille.

N41

Vierailija
11/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 2 viikkoa, ainakin Turussa. Aurinkoa - tai edes häivähdystä sinisestä taivaasta ei ole näkynyt. On vain yhtä isoa harmaata mössöä. Kuljen 4km työmatkan pyörällä joten sade vituttaa, mutta ei voi mitään.

Vierailija
12/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä ole jatkunut kovinkaan kauan (alle 2 viikkoa?), syksyhän oli ennen tätä poikkeuksellisen aurinkoinen ja leuto. Tämä on normisää tähän aikaan vuodesta ja ei voi mitään, hirveää. Sitten kun on mahdollista, tulen asumaan marras - maaliskuun jossain aurinkoisemmilla ja lämpimimmillä seuduilla.

Vierailija
13/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltäähän sitä tulee yllinkyllin.

Sissiinpissin sieltä alka liruttemaan. Kuin sotataantereeela ohjuksiia satelee niskaaan niin ei enää kuseminen jänntäkään enäää niin paljoaa kun onn jo tottunu.

Vierailija
14/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hätänä?

Kiitos kun kysyit. Elämä vain on vain välillä tällaista, ja kun en oikein ole elämänsyrjässä edes kiinni. Ja kun joku painaa alanuolta, kun minulta kysytään mikä hätänä.

Vierailija
15/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omalla kohdallani todennut, ettei harmaus, pimeys ja vesisade tunnu marraskuussa ollenkaan niin pahalta, jos käyn säästä huolimatta ulkoilemassa. Sisätiloista katsottuna sää näyttää huomattavasti pahemmalta kuin mitä sen on. Jollain kierolla tavalla jopa nautin tästäkin. Ei ehkä toimi kaikille, mutta sopii minulle.

T. Pyörällä töihin ympäri vuoden säällä kuin säällä

Vierailija
16/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää siihen saakka kun tulee lumi ja pakkanen,ehkä tammikuussa ?

Vierailija
17/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä marraskuun säässä on se hyvä puoli, että ilma ulkona on hapekasta ja helppoa hengittää.

Ulkotöissä ei ole liian kuuma, eikä liian kylmäkään.

Illalla sitten voi kynttilöitä poltellen nauttia kodin lämpimästä.

Vierailija
18/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka päivä oon pystynyt lenkkeilemään, onneks sade ollut niin pientä joka ei hirveesti kastele.

Vierailija
19/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on että loppua ei näy... ei nää leveysasteet vaan sovellu ihmisasumukselle...

Vierailija
20/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on että loppua ei näy... ei nää leveysasteet vaan sovellu ihmisasumukselle...

Juu kannattaa muuttaa sinne jossa on sadekausi, tai saharaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän