Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tietoisia paljonko Kelaan soittaminen maksaa?

Vierailija
09.05.2006 |

Matkapuhelimesta soitettuna 22,9 senttiä minuutilta + 8,21 senttiä/ puhelu!

Onpa hyvää asiakaspalvelua. Puhelimelle asioiminen maksaa omaisuuden ja jos haluaa hoitaa asian toimistossa, joutuu jonottamaan puoli tuntia.

Prkl!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan sivuilta:

Puhelun hinta
Puhelu Kelan palvelunumeroon maksaa:

kiinteästä verkosta soitettaessa paikallisverkkomaksu (pvm)
matkapuhelimesta soitettaessa matkapuhelinmaksu (mpm)
ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaanpuhelumaksu.

Maksut määräytyvät soittajan operaattorin hinnaston mukaan. Kela maksaa 020-numerosta aiheutuvan ylimääräisen kustannuksen. Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 020-alkuiset puhelut siihen.

Vierailija
2/21 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kelaan ja jätin soittopyynnön, hetken kuluttua minulle tuli viesti että emme saaneet sinua kiinni soita numeroon ja numero oli sama mihi aikaisemmin soitin.. sitten jonotin noin 15 minuuttia jonotuspalvelussa.. kotiin räpsähti 6 euron lasku tästäkin jonottamisesta ja puheluista. Onhan se kelan hyvä ryövätä opiskelijoilta viimeisetkin sentit..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikenlisäksi työntekijät meidän toimistossa on aivan ihania. oikein hämmästyin muutaman asiointikerran jälkeen, että kuinka on mahdollista...

Vierailija
4/21 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen sähköpostilla jotain kysynyt ja vastaus on tullut suht nopeesti. Esim. jos illalla olen laittanut kyssärin, niin vastaus on tullut seuraavaana päivänä ennen puoltapäivää.

Vierailija
5/21 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee hermo. Soitin kelaan, jonotin yli 6 minuuttia ja sitten tuli tiedoite, että puhelinkeskuksessa on vikaa ja puhelu katkesi!

Vierailija
6/21 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Kelaan asumistukipuolelle ja jonotin 17 minuuttia, kun puhelu yllättäen katkesi. 

Nyt olen tutkinut, että soittamalla 020692201 numeroon rävähtää iso lasku puhepaketin päälle.

Eräässä ketjussa joku kertoi, että tälle oli tullut noin 20 minuutin jonottamisesta yli 20 euron lasku.

Toisessa ketjussa kerrottiin, ettei kaikki Kelan numerot ole maksullisia viihdenumeroita [sic]. 

Nyt jännittyneenä odotan kuinka iso lasku tulee.

Voisivat pitää ilmaisena sen, niinkuin sossu ja työkkäri - ketkä saivat joskus palautetta maksullisista numeroista ja muuttivat ne pelkkään paikallisverkkomaksuun.

Vierailija
7/21 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohammed Kastaja kirjoitti:

Soitin Kelaan asumistukipuolelle ja jonotin 17 minuuttia, kun puhelu yllättäen katkesi. 

Nyt olen tutkinut, että soittamalla 020692201 numeroon rävähtää iso lasku puhepaketin päälle.

Eräässä ketjussa joku kertoi, että tälle oli tullut noin 20 minuutin jonottamisesta yli 20 euron lasku.

Toisessa ketjussa kerrottiin, ettei kaikki Kelan numerot ole maksullisia viihdenumeroita [sic]. 

Nyt jännittyneenä odotan kuinka iso lasku tulee.

Voisivat pitää ilmaisena sen, niinkuin sossu ja työkkäri - ketkä saivat joskus palautetta maksullisista numeroista ja muuttivat ne pelkkään paikallisverkkomaksuun.

Työkkäriin soittamisestakin kyllä useamman euron lasku pätkähtää ja jonotusaika on yleensä vähintään vartin.

Vierailija
8/21 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista fiksuinta on mennä Kelan verkkopalveluun, lähettää sieltä viesti että soitatteko minulle. Ei tarvi jonotella. Parissa päivässä on puhelu tullut. Tietty siihen viestiin voi sen kysymyksenkin kirjoittaa.

Vierailija
9/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana mä laitan kelalle laskun mun ajasta ja puhelinlaskun siihen päälle!!! olen nyt TUNNIN jonottanut opiskeluasioissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
10/21 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 min, 1,52e laskua Kelan numeroon. 

Vierailija
11/21 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin kelaan ja jätin soittopyynnön, hetken kuluttua minulle tuli viesti että emme saaneet sinua kiinni soita numeroon ja numero oli sama mihi aikaisemmin soitin.. sitten jonotin noin 15 minuuttia jonotuspalvelussa.. kotiin räpsähti 6 euron lasku tästäkin jonottamisesta ja puheluista. Onhan se kelan hyvä ryövätä opiskelijoilta viimeisetkin sentit..

Hommaa Kela Gold - soittaminen on ilmaista

Vierailija
12/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan sivuilta:

Puhelun hinta

Puhelu Kelan palvelunumeroon maksaa:

kiinteästä verkosta soitettaessa paikallisverkkomaksu (pvm) matkapuhelimesta soitettaessa matkapuhelinmaksu (mpm) ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaanpuhelumaksu.

Maksut määräytyvät soittajan operaattorin hinnaston mukaan. Kela maksaa 020-numerosta aiheutuvan ylimääräisen kustannuksen. Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 020-alkuiset puhelut siihen.

Hinnat ovat virheellistä tietoa puhelumaksuista. Kela ottaa osansa.

Operaattorille menee heidän oman hinnaston mukainen korvaus. Sitä tarkoittaa tuo pvm/mpm.

Olisi reilua kaikin puolin että saisi soittaa normaaliin numeroon ja tietäisi näin puhelun hinnan. 

Vierailija
13/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa se paljon. Useita euroja kun jonottaa. 

Vaikka ei jää jonoon vaan jättää takaisinsoittopyynnön niin tulee ylimääräistä laskua puhepaketin hinnan lisäksi.

Vierailija
14/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi, että Kelassa on liian vähän työntekijöitä puhelinpalvelussa ja varmasti säästötalkoissa vielä vähennetään näitä "loisia". Siinähän jonotatte.

Vierailija
15/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten 30 euron lasku tulossa.

T.köyhä

Vierailija
16/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi, että Kelassa on liian vähän työntekijöitä puhelinpalvelussa ja varmasti säästötalkoissa vielä vähennetään näitä "loisia". Siinähän jonotatte.

Minä en saa mitään loisten tukia Joskus on asioita jotka pitää selvittää tuolta. 

Vierailija
17/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa puhelinlaskun toimeentulotuessa.

Vierailija
18/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa se paljon. Useita euroja kun jonottaa. 

Vaikka ei jää jonoon vaan jättää takaisinsoittopyynnön niin tulee ylimääräistä laskua puhepaketin hinnan lisäksi.

Tarkennan. Kun soittavat takaisin niin se on maksuton. Se maksaa kun jonotat saadaksesi jättää soittopyynnön. 

Vierailija
19/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei maksa erikseen. Se menee samoista ruokarahoista, kuten muutkin kulut.

Vierailija
20/21 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavatko kaikki tänne kirjoittavat toimeentulotukea? Tuskin.