Ja taas jouduttiin tekemisiin arvonsa tiedostavan naisen kanssa
Ollaan molemmat samalla luokalla AMK:ssa ja liikutaan usein samaa reittiä toimipisteestä toiseen (jostain syystä luennoitsijat juoksuttaa koko luokkaa). Minulla on auto ja luonnollisesti käytän sitä kun kelit ovat huonot samalla kun useimmat muut liikkuu polkien tai kävellen. Tänään ennen lounasta tämä naikkonen näytti minulle pyörän selästä keskaria kun huomasi minun ajavan. Eikä mikään kavereilta salaa pikaisesti näytetty sormi vaan rohkeasti käsi ojennuksessa ja keskari pystyssä minua päin.
Kommentit (35)
Oot vissiin nainen, kun pahoitat mielen tuollaisesta. Tai sittten muuten vaan herkkis
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö hän siis että sinä olet auton ratissa, vai luuliko kyseessä olevan ihan satunnainen autoilija?
Hän on nähnyt minut kyseisen auton ratissa ennen ja aivan varmasti tunnisti minut myös sillä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Oot vissiin nainen, kun pahoitat mielen tuollaisesta. Tai sittten muuten vaan herkkis
AP on kyllä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä sun pointtis tässä oli?
Pointtini on se että joillakin on omasta mielestään varaa käyttäytyä vaikka miten huonosti vain koska sattuu olemaan nainen 4/5-tasoisella ulkonäöllä.
Tämä typykkä ei vain tiennyt että hänen tempauksensa tallentui ajokameraani niin että hän on tunnistettavissa. Mietin vain jos hänet voisi nolata jotenkin.
Millainen on 4/5 ulkonäkö?
Kuvaus kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtini on se että joillakin on omasta mielestään varaa käyttäytyä vaikka miten huonosti vain koska sattuu olemaan nainen 4/5-tasoisella ulkonäöllä.
Tämä typykkä ei vain tiennyt että hänen tempauksensa tallentui ajokameraani niin että hän on tunnistettavissa. Mietin vain jos hänet voisi nolata jotenkin.
Hän osui aivan selvästi näyttämään keskisormea aivan oikealle henkilölle, kommentointisi todistaa sen selvästi.
Voi hyvänen aika!
Voiko tämän typerämpää kirjoitusta kukaan vääntää, yrittäkää.
Olisit seurannut naista autollas ja kun sopiva kuralätäkkö olis ollu näköpiirissä olisit kaasuttanut siitä ja roiskassu ihan kunnolla sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muut luulee? Nuori, hyvännäköinen nainen on voinut oppia että voi käyttäytyä miten tahansa. Siitä ei puutu muu kun että yleisesti vtuttaa (ehkä menkkojen takia) ja että näkee ap:n ajavan (yksin?) autolla samalla kun joutuu itse pyöräilemään sateessa.
Onhan tuollaisia pissiksiä olemassa, se on totta. Kateus ja lapsellisuus. Naiseksi en tuota henkilöä kutsuisi...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin ärsyyntyisin noin tyhmästä käytöksestä.
Olin aiemmin työpaikalla mihin otettiin paljon nuoria. Noita tyyppejä tuli nähtyä. Jotkut aiheutti käytöksellään valituksen asiakkaan puolelta ja silloin annettiin kirjallinen varoitus tai koeaikapurku. Siinä vaiheessa oli yleensä toinen ääni kellossa ja usein nuoret itki viimeistään kun niille antoi paperin kouraan. Ensimmäiset kerran, kun olin mukana työnjohtajan ominaisuudessa, ajattelin että niillä on oikeasti joku kriisi päällä. En koskaan oikein ymmärtänyt miksi ne leikkii kovista kavereille ja vieraille ja luhistuu täysin kun joutuu vastaamaan käytöksestään.
Käyttäydytkö itse jotenkin lesosti ja kuvittelet, että autolla ajaminen toisi luokan rumalle pojalle statusta saaden tytöt kiinnostumaan?
Tämä tuli ensimmäisenä mieleen. Rumaa käytöstä joka tapauksessa mutta eniten ihmetyttää asialle antamasi painoarvo.
Miten tän keskaria näyttävän mielikuvitushenkilön ulkonäkö ja sukupuoli liittyy asiaan? Sitähän vain vitutti.
Ihmeellisiä provoja täällä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko asperger tai jotain vastaavaa? Tai ei, ei mun tuntemat aspergeritkaan luultavasti nillittäisi kuten sinä.
Samaa mieltä. Luulisi sitä tuossa iässä jo osaavat ottaa asioita huumorillakin.