Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö kotiäidin työtä työnä?

Vierailija
09.05.2006 |

Itse en pidä. Jos hoitaa omia lapsiaan, se ei ole työtä, vaan ole äitinä lapsillesi. Itse hoidin 3 vuotta lastani kotona, enkä ollut sitä mieltä, että teen töitä... Nyt palkkatyössä. Lapsi viihtyy päiväkodissa ja rahaa riittää matkusteluun. MUTTA, jokaisella on oikeus mielipiteeseen, joten vastatkaapa te muut: Pidätkö kotiäidin työtä työnä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämä on ihan oma lukunsa. Mielestäni kumam asenne, jos kaikki omien lssten kanssa tehtävät perushoidolliset työt katsotaan työksi. Takuulla esim. hoitoala sairaalassa on miljoona kertaa raskaampaa ja tympeämpää. T: sh

Vierailija
22/27 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on elämää ja äitiyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äitiysloman jälkeen vuoden töissä ja nyt jäin hoitovapaalle vielä vajaaksi vuodeksi kunnes lapsi täyttää kolme. Kyllä tämä on minulle ainakin kuin lomaa....

Vierailija
24/27 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla työlästä ja raskasta ja siinä on paljon tekemistä. Voi olla paljon stressaavampaa ja raskaampaa kuin jokin palkkatyö. Mutta käsite TYÖ sisältää niin paljon muutakin kuin pelkän tekemisen määrän ja laadun. Ihan naurettavaa edes keskustella moisesta.

Eihän puutarhanhoito tai vaikka metsästys ja kalastuskaan ole työtä, vaikka työlästä hommaa onkin ja monelle ihmiselle arjen täyttävä ajanviete.

Vierailija
25/27 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun nuorempikin on jo kohta 3 v, en pidä tätä enää työnä vaan lasten kanssa olemisena.

Työ muuttuu ei-työksi siinä vaiheessa kun huomaa, että se, mistä ennen halusi lomaa, onkin itsessään lomaa muista elämän velvotteista.

Vierailija
26/27 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei pikkurouvalla ole koulutusta eikä ammattia niin onhan se niitä lapsia väännettävä kahden vuoden välein, että voi kertoa olevansa töissä.

Vierailija
27/27 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden alle kouluikäisen kanssa! Ja tosiaan kotiäidit (ainakin kellä on useampia lapsia) saisivat ansaita hiukan enemmän kuin minimi-äprahan! Tosin minä olen ollut muualla töissä lasten ' välissä' joten saan työtulojen mukaan rahaa nyt äitiyslomalla. Hoitovapaalle voisin jäädä jos maksettaisi kunnolla tästä työstä.

Ymmärrän kyllä, että yhden tai kahden lapsen kanssa voi tuntuakin lomalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän