Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikissa joulupipareissa palmuöljyä,yök!

Vierailija
12.11.2018 |

Jokaikisessä merkissä palmuöljyä. Meni kaikki boikottiin Fazerin tuotteiden lisäksi. Tulee kohta halvaksi kauppareissut, kun ei osta mitään missä sitä litkua on. Tosin kestää kauemmin kun syynää tuotelistat läpi, mutta se onkin tullut jo hobbyksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa joulupipareissa palmuöljyä,yök!

Ei mun omatekoisissa ainakaan oo.

Vierailija
22/31 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomasin. Minulla ei jää aikaa leipomiseen ja olisin ostanut valmiita, mutta ei voinut kun kaikissa oli palmuöljyä.

Onko palmuöljytöntä millään merkillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Joidenkin elämä osaa olla rankkaa.

Tällaisia Prototyypin kommentin tyylisiä elämästä vieraantuneita vähätteleviä kommentteja näkee useissa ketjuissa, joissa puhutaan ns, pikkuasioista. Arvon Prototyyppi kertoo nyt, mistä keskustelupalstalla saa keskustella ilman hänen moitteitaan. 

Kai ymmärrät sen, että jopa syöpäsairas, insestin uhri tai hakattu äiti voi valittaa arkisia asioita, koska eläa arjessa ja haluaa muutakin mietittävää? Et tiedä mitään niiden ihmisten elämästä, jotka palstalle kirjoittelevat, pyytävät ruokaohjeita tai muuten vain jutustelevat seuraa saadakseen.

Ja mitä tapahtuisi, jos vain suurista maailmaa mullistavista asioista saisi keskustella? Mieti tykönäsi sitä.

😂😂😂

Vierailija
24/31 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuhoutuu paljon muutakin kuin suomen kieli tällä maailman menolla. Yleensä, kun vasta argumentit loppuvat, aletaan saivartelemaan epäolennaisuuksilla, sekä asiasta täysin ulkopuolisilla seikoilla. Kehottaisin pysymään asiassa, ja se on palmuöljyn vahingollisuus, joka nyt tiedoksi kielipoliisille.

Vierailija
25/31 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama muuten torttutaikinoissa. Tosi ärsyttävää ettei mitään voi ostaa enää tutkimatta tuoteselostetta. Vauvojen korvikkeissa ja valmisruokapurkeissakin sitä on! Onneksi olen pystynyt imettämään, ettei tarvi miettiä mistä vauvalle korviketta.

Boikotissa. Pitäisikö vain ahkerasti laittaa palautetta aina kun tuota jostain tuotteesta löytyy? Mies oli ostanut pippurikastiketta pussissa (:D) ja palmurasva sen pääraaka-aine. Joojoo voi tehdä itse ja tehdäänkin, mutta pointti on just tämä mitä ap hakee myös: joskus olisi kiva oikaista ilman että tarvii viettää hyllyvälissä laatuaikaa lasten kanssa etsimässä aitoa tavaraa.

Vierailija
26/31 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Annas piparkakkujen valmistajalle palautetta. Harmi että luomuversio ei poikkea öljyjen osalta yhtään.

Vierailija
27/31 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voidaan lisätä palmuöljykammo fobioiden listaan.

Vierailija
29/31 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ainakin pari:

Vanajan Perinteiset piparkakut 400g : 

Ainekset

Vehnäjauho, siirappi, sokeri, rypsiöljy, kananmuna, nostatusaine (natriumbikarbonaatti), mausteet (kaneli, neilikka, inkivääri).

Vanajan Sydänpipari 200g

Ainekset

Vehnäjauho, sokeri, rypsiöljy, siirappi, vesi, mausteet (kaneli, inkivääri, neilikka, kardemumma), kananmuna, nostatusaineet (E500,E503), suola, emulgointiaine (rypsilesitiini).

Vierailija
30/31 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinainen leipoo itse piparinsa.

Oikeasti älyttömän helppotekoisia ja itse tekemällä tulee taatusti hyviä

Vierailija
31/31 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta toi kitinä ja leivo itse.