Naisena hieman ymmärrän miehiä jotka ovat kyllästyneet tinderiin
Itse löysin mieheni tinderistä, pikkuveljeni 24v löysi naisensa kans samasta apista. Yhtenä kertana Selailtiin veljeni kanssa matchit ja joudun kyl toteamaan et monet naiset antavat itestää aika kylmän kuvan. Instan ankkahuulet on kovassa suosiossa tinderissa ja luulevat että se riittää, matchit kyselivät veljeni pituutta joka on 178cm (koin myötähäpeä) vaikka moni heistä oli hieman pyöreitä, miksei ne ite laita vaakanumeronsa tekstikenttään tai miltä tuntuisi jos joku kysyy sun painoa. Suurin osa naisista pitää tätä logiikkaa hyväksyttävänä, no minä en vaikka olen nainen. Ei ihme että suominainen ole enää kovassa huudossa. Miessukupolvi ( osa miehistäkin löytyy paskiaisia ) paranee koko ajan hitaasti mut varmasti sitten naissukupolvi menee ihan vastakkaiseen suuntaan jos naiset ei tätä huomaa niin kuka sitten.
N29v
Kommentit (75)
Eikö pituuden kysyminen ollut joku ysärijuttu vai kysyykö joku sitä vieläkin tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10pros tinder miehistä saa sen huomion käytännössä kokonaan.
Niille tulvii viestejä.
Jos et kuulu tohon 10pros niin voi voi.
Naiset saa lähinnä urpoilta viestejä, joskus harvoin noi 10pros edustajat saattaa vastata.
Se on lähempänä top 2%, kuin kymmentä.
juu niin on. itse kuulun tohon 2%.
jos laittaa tinderin päälle ja hyväksyy vaan miellyttäviä naisia. niin kyllä siellä kuukaudessa 200 mätsiä on.
ja ainakin 50 naisten aloittamaa keskustelua.
itse en juurikaan vastaile. en edes välillä tiedä miksi olen siellä, en ole itsetuntoa buustaamassa tms.
välillä laitankin sen viikoksi pariksi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin mieheni tinderistä, pikkuveljeni 24v löysi naisensa kans samasta apista. Yhtenä kertana Selailtiin veljeni kanssa matchit ja joudun kyl toteamaan et monet naiset antavat itestää aika kylmän kuvan. Instan ankkahuulet on kovassa suosiossa tinderissa ja luulevat että se riittää, matchit kyselivät veljeni pituutta joka on 178cm (koin myötähäpeä) vaikka moni heistä oli hieman pyöreitä, miksei ne ite laita vaakanumeronsa tekstikenttään tai miltä tuntuisi jos joku kysyy sun painoa. Suurin osa naisista pitää tätä logiikkaa hyväksyttävänä, no minä en vaikka olen nainen. Ei ihme että suominainen ole enää kovassa huudossa. Miessukupolvi ( osa miehistäkin löytyy paskiaisia ) paranee koko ajan hitaasti mut varmasti sitten naissukupolvi menee ihan vastakkaiseen suuntaan jos naiset ei tätä huomaa niin kuka sitten.
N29vNo, minä kysyn pituuden kyllä jossain kohtaa. Tosin monesti en ole ehtinyt, kun mies kysyy minun pituuttani ensin. Kerron myös painoni kysyttäessä. Belfieitäkin on pyydetty (en lähetä) enkä itse ole niitä kysynyt. Ankkahuulia ei ole.
Että sellaiset yleistykset taas sieltä.
Miksi miehet kysyy naisen pituutta? Mulle ainakin yhdentekevää.
M36
no jos mies on yli 183 cm..niin sillo se on on aika yhdentekevää.
mutta jos mies on tyyliin alle 175cm.... niin ei heillä ole itsetuntoa liikkua missipitusen naisen kanssa.
missien pituus on siis 170-180cm
tossa pituudessa nainen on kauneimmillaan. sääret ja mittasuhteet.
lyhyet on perjalkasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10pros tinder miehistä saa sen huomion käytännössä kokonaan.
Niille tulvii viestejä.
Jos et kuulu tohon 10pros niin voi voi.
Naiset saa lähinnä urpoilta viestejä, joskus harvoin noi 10pros edustajat saattaa vastata.
Se on lähempänä top 2%, kuin kymmentä.
juu niin on. itse kuulun tohon 2%.
jos laittaa tinderin päälle ja hyväksyy vaan miellyttäviä naisia. niin kyllä siellä kuukaudessa 200 mätsiä on.
ja ainakin 50 naisten aloittamaa keskustelua.
itse en juurikaan vastaile. en edes välillä tiedä miksi olen siellä, en ole itsetuntoa buustaamassa tms.
välillä laitankin sen viikoksi pariksi kiinni.
nyt mua vituttaa!!!!!
t:m37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29vNo, minä kysyn pituuden kyllä jossain kohtaa. Tosin monesti en ole ehtinyt, kun mies kysyy minun pituuttani ensin. Kerron myös painoni kysyttäessä. Belfieitäkin on pyydetty (en lähetä) enkä itse ole niitä kysynyt. Ankkahuulia ei ole.
M36
mutta jos mies on tyyliin alle 175cm.... niin ei heillä ole itsetuntoa liikkua missipitusen naisen kanssa.
lyhyet on perjalkasia.
Pöh, hyvin piisaa itsetuntoa. Heiloja on ollut 150-190cm, ei ole ollut ongelmaa kumminkaan päin.
t: 170cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
lyhyet on perjalkasia.
Olen itse 180cm, muttei minulla silti kiinnosta.
M36
M42 kirjoitti:
Olisi mukavampaa tavata joku naisenpuoli vaikka harrastusten merkeissä, mutta ainakaan Helsingissä naiset eivät tunnu harrastavan mitään järkevää. Kiinnostuksen aiheet ovat luokkaa kaikki Afrikkaan liittyvä, huumeet, tai jooga ja parantavat kristallit. Perusnaista ei täältä löydä. Pintaliitäjiä ja kapakkiruusuja vain.
Ai jaa? Viimeinen lauseesi oli tosin taas sitä tasoa että mietin alennunko vastaamaan. Tulee mieleeni eräs kuolematon lausahdus jonka pohjoisen maalaismies sanoi: "Kyllä nykyajan kaupunkilaisnainen on paatunut ja paha":D. Että pitäisiköhän sitä omaa asennetta vähän tarkistaa tai nähdä se ihminen harrastuksen takana? Mitä vikaa on vaikka kerran viikossa joogaavassa naisessa, jos elämänarvot muuten natsaavat? Mitäs ne hyvät harrastukset ovat jotka kelpaisivat? Itse harrastin afrotanssia, miten se vaikuttaa persoonaani negatiivisesti? Haetko jotain 50-luvun eloveenaa joka ei ole ikinä astunut jalallaan siistin baariin juomaan lattea?
Sitten itse asiaan. Moni nainen taas valittaa että mitä ihmettä ne miehet oikein harrastavat kun niitä ei tapaa missään. Katsovat urheilua? Naiset ovat kansoittaneet monet kansalaisjärjestöt, ryhmäliikunnan ja mm. kuoroissa on oikein pula miehistä. Löytyisikö noista jotain jossa voisi tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ap on poikkeuksellinen helmi ja lumihiutale ja parempi kuin 99,9% kaikista naisista.
No jos pelkällä käytöstavalla erotun joukosta niin shame on you. Jos kysyt pinnallista kysymystä niin miksi sua haittaa jos joku mies kysyy sun painoa sitte. Ja jos oot lihava nii voit laihtua. Eli et kestä että joku antaa vastapalloon.
N29
Aloittaja kirjoittaa kyllä täsmälleen samalla tavalla kuin palstan ulimiehet, joten hieman vaikea uskoa, että kirjoittaja olisi oikesti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla.
Naisilla on valtaa tasan sen verran kuin te miehet naisille annatte. Niin kauan kuin naiset saavat aloitteita ja ehdotuksia vaikka profiilissa ei olisi kuin ankkahuulikuva ja "kysy lisää", naisten ei ole mitään tarvetta muuttaa omaa käytöstään. Olen monta kertaa ehdottanut, että olisitte miehet vaativampia, älkää tyytykö ihan mihin tahansa, mutta jostain syystä se ei sovi teille. Swaippaatte vuodesta toiseen oikealle niitä samoja ankkahuulia ja kun ne ankkahuulet eivät teille vastaa, niin parutte että vain jykeväkalsarisetleukapilotit saavat naisia. Sama jankutus vuodesta toiseen. Elämä kulkee ohi ja te vain valitatte ankkahuulen puutettanne.
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Olisi mukavampaa tavata joku naisenpuoli vaikka harrastusten merkeissä, mutta ainakaan Helsingissä naiset eivät tunnu harrastavan mitään järkevää. Kiinnostuksen aiheet ovat luokkaa kaikki Afrikkaan liittyvä, huumeet, tai jooga ja parantavat kristallit. Perusnaista ei täältä löydä. Pintaliitäjiä ja kapakkiruusuja vain.
Ai jaa? Viimeinen lauseesi oli tosin taas sitä tasoa että mietin alennunko vastaamaan. Tulee mieleeni eräs kuolematon lausahdus jonka pohjoisen maalaismies sanoi: "Kyllä nykyajan kaupunkilaisnainen on paatunut ja paha":D. Että pitäisiköhän sitä omaa asennetta vähän tarkistaa tai nähdä se ihminen harrastuksen takana? Mitä vikaa on vaikka kerran viikossa joogaavassa naisessa, jos elämänarvot muuten natsaavat? Mitäs ne hyvät harrastukset ovat jotka kelpaisivat? Itse harrastin afrotanssia, miten se vaikuttaa persoonaani negatiivisesti? Haetko jotain 50-luvun eloveenaa joka ei ole ikinä astunut jalallaan siistin baariin juomaan lattea?
Sitten itse asiaan. Moni nainen taas valittaa että mitä ihmettä ne miehet oikein harrastavat kun niitä ei tapaa missään. Katsovat urheilua? Naiset ovat kansoittaneet monet kansalaisjärjestöt, ryhmäliikunnan ja mm. kuoroissa on oikein pula miehistä. Löytyisikö noista jotain jossa voisi tavata?
Ongelma varmaan onkin, että miehet ja naiset harrastaa eri juttuja. Itse esim. harrastan maastopyöräilyä niin eipä tuolla pahemmin naisia tule vastaan. Miehiä suurinosa. Salilla taas jokainen keskittyy treenaamiseen, ei siellä ole mahdollisuutta tutustua.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla.
Naisilla on valtaa tasan sen verran kuin te miehet naisille annatte. Niin kauan kuin naiset saavat aloitteita ja ehdotuksia vaikka profiilissa ei olisi kuin ankkahuulikuva ja "kysy lisää", naisten ei ole mitään tarvetta muuttaa omaa käytöstään. Olen monta kertaa ehdottanut, että olisitte miehet vaativampia, älkää tyytykö ihan mihin tahansa, mutta jostain syystä se ei sovi teille. Swaippaatte vuodesta toiseen oikealle niitä samoja ankkahuulia ja kun ne ankkahuulet eivät teille vastaa, niin parutte että vain jykeväkalsarisetleukapilotit saavat naisia. Sama jankutus vuodesta toiseen. Elämä kulkee ohi ja te vain valitatte ankkahuulen puutettanne.
Yleistät aika vahvasti. Varmasti moni tekeekin noin muttei varmasti läheskään kaikki. Itsekin tykkäillyt ihan tavallisista 30-40v naisista joihin ajattelin olevan mukava tutustua ja voisi olla mahdollista, että ajattelisivat minusta samoin. No ei se kuitenkaan ole mennyt niin. En tiedä onko vika sitten omassa ulkonäössä vai missä.
M36
Paljon samaa myös naisten puolella. Jos tosiaan ainoa asia, mitä osaat itsestäsi kertoa, niin vähiin jää myös jutut jatkossa. Useasti naiset lisäävät pituuteensa myös korot ja se, jos jokin kertoo ihmisestä paljon. Ei todellakaan jatkoon! :D
Itse en ole koskaan kysynyt miehen pituutta, sen sijaan kovin monen ainoa profiiliteksti on senttimäärä. Nämä ohitan aina, en usko että minulla on paljoa yhteistä miehen kanssa joka kokee ainoaksi mainitsemisen arvoiseksi ominaisuudekseen pituuden...[/quote]
Vanhan vitsin mukaan poliisikoulun pääsyvaatimuksena oli ennen vanhaan "Pituus 175 cm tai vastaavat tiedot".
Ap löysi miehensä tinderistä.
Apn veli löysi naisensa tinderistä.
Okei.
Kysymys A,
Miksi AP ja hänen VELI oli tinderissä, jos kerta ovat varattuja?
Kysymys B,
Oliko tämä heille ihan Ok, että puolisotkin olivat tinderissä, vaikka olivat varattuja?
Mielestäni tinder on suorastaan saatanasta. Iso osa ihmisistä on siellä ja etsivät kumppania, joko seksi- tai elämänkumppania. Ongelmaksi muodostuu liian kova kilpailu. Ei esimerkiksi meikäläinen tällä naamalla tule saamaan tinderistä yhden yhtä naista. Niin surullista kuin se onkin. Vielä surullisemmaksi tilanteen tekee se, että olen 100x parempi kirjoittamaan kuin puhumaan, joten en kasvotustenkaan saa mitään naissutinoita aikaan. En oikein välitä tästä nykyajasta...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tinder on suorastaan saatanasta. Iso osa ihmisistä on siellä ja etsivät kumppania, joko seksi- tai elämänkumppania. Ongelmaksi muodostuu liian kova kilpailu. Ei esimerkiksi meikäläinen tällä naamalla tule saamaan tinderistä yhden yhtä naista. Niin surullista kuin se onkin. Vielä surullisemmaksi tilanteen tekee se, että olen 100x parempi kirjoittamaan kuin puhumaan, joten en kasvotustenkaan saa mitään naissutinoita aikaan. En oikein välitä tästä nykyajasta...
Oletko sä sitten hyvä tanssimaan? Meinaan vaan, kun omassa nuoruudessani tanssilavat ja tanssiravintolat olivat paikkoja, joissa tutustuttiin vastakkaiseen sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä sitten hyvä tanssimaan? Meinaan vaan, kun omassa nuoruudessani tanssilavat ja tanssiravintolat olivat paikkoja, joissa tutustuttiin vastakkaiseen sukupuoleen.
Niin, ja niissä tanssipaikoissa on yhä ne sun ikäiset, eli 60+ vuotiaat. Tuskin sieltä paljoa alle 50v seuraa löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Sama ihmetys, en käsitä. Miksi ei vaan voi treffata jos vaikuttaa kivalta ja tehdä päätös sen perusteella sitten.
Tosin olen itse 159 cm pitkä, vaikuttaako se tähän. Kaikki on kuitenkin mua pidempiä aina. Mulla on 180 cm pitkä kaveri ja hälle on tosi tärkeää ettei mies ole lyhyempi (ettei tunnne itseään amatsoniksi). Hyviäkin miehiä on hylätty tän takia. Pidän pinnallisena tuota piirrettä. Rakkaus ei katso toisen pituutta.
Kaverisi nyt ei vain kiinnostu itseään lyhyemmistä miehistä ja se on okei. Kaikki saa olla just niin pinnallisia kuin haluaa eikä tarvitse väkisin yrittää pitää jostain.
Olen itse 160cm ja kyllä mäkin hylkäsin heti mielessäni itsestäni kiinnostuneen mua lyhyemmän miehen. Joo, on eri asia olla alle 180cm kuin alle 160cm, mutta tavallaan pystyn ymmärtämään kaveriasi.
Ne meni ammattikouluun ne meikkaavat tytöt.