Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten kokisit pidemmän päälle naisen, joka haluaa joka päivä? Kyllästyisit? Olisiko uhka?

Tällä_kertaa_ilman_nimimerkkiä
11.11.2018 |

Jos nainen on suhteessa erittäin halukas, tuleeko siitä väistämättä ongelmia?
Kyllästyttääkö, kun toinen on niin helppo?
Onko naisen halukkuus ja seksuaalisuus uhka?
Kuinka moni mies oikeasti jaksaisi joka päivä? Moni varmasti sanoo joo minä, mutta mietipä pidemmän päälle?
Mietin vain.
Olisi mukava, jos tulisi ihan kunnon keskustelua aiheesta.
Oletko kohdannut tuollaista naista? Määrittelitkö hänet esim. nymfomaaniksi tai kyltymättömäksi?
Jätitkö lopulta hänet?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä naisena kokemusta siitä että kun haluaisi joka päivä nykyään niin mies ei.töihin tuli uusi nainen jonka jälkeen mies on ruvennut mieluummin runkkaamaan ja seksi loppunut siihen.viikonloppuisin saatan saada kun mies on ottanut olutta ensin.muuten ennen niin halukas mies sanoo syyksi väsymyksen,kivut,ohjelma kesken,stressi...jokin syy löytyy aina.noinkohan mun omat halut ahdistaa miestä yhtäkkiä vai lieneekö ihastunut tähän uuteen naiseen.

Vierailija
22/36 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä_kertaa_ilman_nimimerkkiä kirjoitti:

Kuinka moni mies oikeasti jaksaisi joka päivä? Moni varmasti sanoo joo minä, mutta mietipä pidemmän päälle?

Mietin vain.

Oletko kohdannut tuollaista naista? Määrittelitkö hänet esim. nymfomaaniksi tai kyltymättömäksi?

Jätitkö lopulta hänet?

Minulla kotona on juuri tuonlainen seksuaalisesti aktiivinen vaimo. Saisin päivittäin mutta en pysty / jaksa aina. No siitä seuraa se että vaimo hoitaa itse itsensä eikä ujostele sitä että olen hänen vieressään. Yö pöydän laatikossa useita erillaisia dildoja. Minua ei häiritse koska tiedän saavani aina kun tekee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin joka päivä, mutta nainen annostelee sitä paljon vähemmän.

Olen miettinyt miten kävisi, jos joka päivä saisin. Minun näkökulmasta olet ihana nainen, jonka mielellään tyydyttäisin aina. Harmi ettei olla löydetty toisiamme.

Vierailija
24/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin on vielä suht ok, mutta kunto loppui pahasti kun nainen halusi kolme kertaa päivässä, aamulla ennen töihinlähtöä, töistä tullessa ja vielä kerran illalla. Ja tätä tahtia jatkui sitten jotain kolme vuotta. Ja töistä tuli melkein kenkää kun myöhästelin aamuisin.

Vierailija
25/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailin nuorempana, niin kuin kuka tahansa terve nuorukainen. Nykyisessä 3v suhteessa olen runkannut kahdesti. Olen säästelijä, ja saan seksistä, jota harrastamme n.3 kertaa/vko paljon enemmän, kun en ole koko ajan kaluni vietävissä, että välipäivinäkin pitäisi itse runkkailla. Kanki seisoo kovempana kuin koskaan, ja libido on ihan älytön. En silti halua laueta kuin vaimon kanssa, en yksin, ja pisin aika on ollut 10 päivää ilman laukeamista, kun olin reissun päällä pari vuotta sitten. Latautuminen saa aikaan kaikkea mukavaa, ajatukset alkaa pyörimään vaimon ympärillä, halu kasvaa pikkuhiljaa.

Mietin että millaisia joka päivä panevien päivät ovat? 365 päivää vuodesta ollaan sen oman kumppanin kanssa samassa paikassa että onnistuu? Kyllä meillä on välillä viikonloppuja muualla kuin kotona, ja jotain reissuja erikseen, olisi erikoista että silloin pitäisi lähteä hakemaan sitä seksiä jostain, vai mitä tarkoittaa tämä sekstailemme joka päivä? Myös silloin kun on norovirus? silloin kun lapsi makaa sairaalassa viikon? Silloin kun on työmatkalla 1000km päässä?

Vierailija
26/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakin toive olisi, että sitä päivittäin olisi ja että nainenkin ottaisi vastuuta aloitteista eikä vain odottaisi olevansa halun kohteena päivittäin.

Mutta, jos ei riitä 1 x päivässä, vaan pitäisi saada useammin ? Minun on saatava ja onneksi mies on vielä jaksanut.

Vierailija
27/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan olisi mikään uhka tai helppo tai muuta paskaa. Jos seksi olisi hyvää, kiihkeää, intohimoista ja vaihtelevaa ja niin, että kokeiltaisiin molempien fantasioista, niin kyllä sitä ainakin alkuun jaksaisi ihan hyvin vaikka joka päivä. Itsellä varmaan kestävyys tulisi jossain vaiheessa vastaan ja se 4-5 kertaa viikossa olisi ihan riittävä määrä, vaikka olisi kuinka upea nainen, joten jos tässä vaiheessa kyltymätön nainen ei saisi tarpeekseen, niin antaisin luvan välillä hakea seksiä muualta. 

Ei sitä yksi mies taida nymfoa pystyä tyydyttämään. 

Niinpä niin, eli nainen, joka haluaa usein, tai useammin kuin kumppaninsa, määritellään "kyltymättömäksi" tai "nymfomaaniksi".

Eikö nämä määritelmät, etenkin tuo "kyltymätön" ole kovin arvottavaa? Kuulostaa kauhean vanhanaikaiselta, negatiiviselta, juuri niin kuin naisen halu olisi paha asia.

Miten te, jotka ajattelette tällaista kuvaamaani naista kyltymättömänä, määrittelette kyltymättömän? Mistä sellaisen tunnistaa? Oletteko kohdanneet?

En itse koe olevani kyltymätön tai nymfomaani. Erittäin kiinnostunut seksistä kyllä. Ap

Sinun on turha lähteä defenssiin tässä, syytellä miehiä, ja tehdä tästä sukupuolikysymys. Seuraa vain riitaa.

Miehiä parjataan kyltymättömyydestä suhteessa sata, ellei jopa tuhat kertaa useammin kuin naisia. Yleisesti miesten haluja haukutaan jatkuvasti jokaisessa valtavirtamediassa, miehen halu on de facto paha asia meidän kulttuurissa, Joten pidä pääsi kiinni, kun meinaat valittaa sukupuolittuneista asenteista, ja seksuaalisuuden mustamaalaamisesta. Sinulla ei ole MITÄÄN valittamisen aihetta.

Tästä aiheesta OLISI voinut keskustella kunnolla ja rakentavasti, mutta ei enää.

Jossain ketjussa oli samantyylistä viestittelyä "olisi voinut keskustella kunnolla ja rakentavasti, mutta ei enää".

Miksi pitää vetää heti herneet ja päättää keskustelu siihen ? Teetkö todellisessakin elämässä näin ? Jos joku kyseenalaistaa tmv., niin heti sanot "tää on nyt keskusteltu" ? Miten tuosta tekstistä pääset muka heti kärryille, että toinen vaan syyttelee, eikä ollut vaan joku heitto ? Ja taisi nyt kummiskin osua jonkun nilkkaan ja pahasti... En oo enää sun kaveri... 🤪

Vierailija
28/36 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllästyttäisi, jos nainen haluaisi myös muutakin kuin omaa tyydytystään. Jos nainen saisi nautintoa myös minun tyydyttämisestäni eikä aina odottaisi vastapalveluksia, niin miksipä ei? Mutten todellakaan jaksa polkea jatkuvasti, satoi tai paistoi, meni hyvin tai huonosti, oli joulu tai juhannus.

Tänä on niin totta. Kavereille puhutaan ja vihjaillaan, kuinka ovat petoja sängyssä. En tiennyt sen todellisen luonteen olevan petokala. Maataan selällään ja vaaditaan suuseksiä, sirkushuveja ja jatkuvaa tyydyttämistä. Mutta mitään ei tehdä miehen eteen, korkeintaan joskus hätäisesti otetaan suihin ja välillä loppuun asti. Orgasmit jakautuvat meillä n. 10:1 naisen hyväksi. Ihan fyysinen jaksaminenkin tulee jossain kohtaa vastaan ja kyllä se tietenkin kyllästyttää myös pidemmän päälle olla se aktiivinen ja antava -osapuoli aina.

Vierailija
29/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on aamustondis ja käytännössä hän haluaa rakastella minua ihan joka aamu. Parisuhteessa olevana naisena olen täysin tottunut tähän, että meidän suhteessa jokainen päivä alkaa aina aamuseksillä. Haluan pitää mieheni tyytyväisenä ja huolellisesti tyydytettynä. Myös mieheni haluaa pitää minut tyydytettynä. Ei ole kertaakaan käynyt mielessä vieraissa käyminen, kun kotona mies hoitaa hommansa kunnolla.

Mieheni on erittäin tyytyväinen, kun hän saa päivittäin seksiä. Hän on rauhallinen, tyytyväinen ja onnellinen. Mielestäni päivittäinen seksi on parisuhteessa ok, kun kumpikin sitä haluaa ja saa nautintoa.

30/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain.

Jätitkö lopulta hänet?

Vaimoni on 38v ja aina valmis aina panemaan.

Seurustelumme alussa naimme vähintään kerran päivässä useasti enemmän.

Kysyin silloiselta morsiaimeltani jos hän alkaisi kimppa seksiin mukaan. Olimme tuolloin minä 24v ja tyttöystäväni 22v.

Hän suostui ja minä sain järjestää miehen meidän mukaan.

Vaimoni ei ollut tavannut kaveriani koskaan eikä nähnyt edes kuvaa hänestä mutta oli valmis panemaan hänen kanssa ainakin kerran.

Kaverini oli tulossa meille perjantaina suoraan töistä.

Odotellessa naimme kolmesti ennen kuin kaveri ajoi pihaan.

Olimme alasti ja vaimoni meinasi alkaa pukemaan mutta pyysin että otamme hänet alasti vastaan tyttöystävä suostui.

Kaverini oli hämmästynyt kun kaunis alaston nainen oli vastassa.

Kesti ehkä 5-10 min kun kaverini pääsi panemaan ensikertaa. Panimme koko viikonlopun ja kaveri lähti vasta maanantai aamuna töihin pantuaan vielä kerran ennen lähtöä. Me olemme panneet nykyistä vaimoani säännöllisesti ainakin 1-2 viikonloppua kuukaudessa. Olemme myös asuneet yhdessä kun kaverini oma suhde on kariutunut.

Pisin aika kun asuimme samassa asunnossaja samassa sängyssä on 7.5kk.

Olemme panneet myös joidenkin muidenkin kaverieni kanssa.

Olen iloinen että vaimoni on aktiivinen sängyssä koska kimppa halut ovat minusta lähtöisin ja rakas nykyinen vaimoni suostui pyyntööni 1N ja 2M.

Vierailija
31/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on ja parin vuoden jälkeen huomasin että omalta kohdalta mielenkiinto pelkästään panemisessa joten päätin sen suhteen. Mutta seksiä oli paljon eikä laadussakaan mitään moittimista.

M50+

32/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakin toive olisi, että sitä päivittäin olisi ja että nainenkin ottaisi vastuuta aloitteista eikä vain odottaisi olevansa halun kohteena päivittäin.

Mutta, jos ei riitä 1 x päivässä, vaan pitäisi saada useammin ? Minun on saatava ja onneksi mies on vielä jaksanut.

Jos ei jaksa voi aina ottaa lisäksi yksi mies lisää. 1N ja 2M on hienoa.

Vierailija
33/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ainakin ylpeä naisestani joka haluaa päivittäin..

Jos en itse kykenisi onhan mulla sormet huulet kieli ja leluja..

Kyllä haluaisin tyydyttää naistani päivittäin..

Sellainen nainen joka haluu ..se myös syttyy jo suudelmista..enkä enään sen jälkeen voisi olla haluamatta.

Väittäisin että suhde olisi kyllä aika iloinen kaikin puolin .

Hyvä seksi saa tummatkin pilvet vaalenemaan.

Vaikka olen jo monen mielestä vanha äijä joka aamu kalu on kohti kattoa

Unelma minun mielestä ois tuollanen nainen

En ymmärrä mitä siinä voi olla uhkaa niinkuin joku sanoo

Musta aktiivinen nainen seksissä korjaa monta muuta piirrettä ja antaa ymmärrystä kunnioittaa ja rakastaa aktiivista naista..

Aktiivinen nainen pitäisi ajatukset omassa kumppanissa ei tarttis haaveilla vieraista niinkuin nyt

Kaikki poitsi minusta aktiiviselle

Vierailija
34/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain.

Jätitkö lopulta hänet?

Ei todellakaan haittaa, minusta tuo on aivan mahtavaa jos nainen on halukas.

Meillä vaimo tekee useimmiten aloitteen seksin suhteen ja tuo sopii minulle enemmän kuin hyvin sillä hän on yksinkertaisesti niin seksikäs niin haluan häntä kovasti. Myönnän kyllä, että välillä en jaksaisi taas, mutta jos vaimo haluaa niin kyllä minä tyydytän hänet ihan mielelläni ja mikäs sen parempi kun vaimo on tyytyväisenä ;)

Vierailija
35/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mvu40v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei jaksa voi aina ottaa lisäksi yksi mies lisää. 1N ja 2M on hienoa.

Epäilenpä suuresti, että tuo haluaisi jakaa minua kenenkään kanssa.

Vierailija
36/36 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin naisen, joka haluaa joka päivä. Ei olisi uhka enkä kyllästyisi.