Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nuo kermaomenat annoonat hyviä?

Vierailija
11.11.2018 |

Mitä siitä hedelmästä syödään, mitkä osat? Tekis mieli ostaa, kun nyt sesonkikausikin on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

´

Vierailija
2/4 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mönjä osa syödään, ei mustia siemeniä, eikä kuorta. Ostettiin tyttären kanssa, kun halvalla saatiin.

Annettiin muutama päivä kypsyä kotona, kun kaikki hedelmät myydään Suomessa raakoina. Sitten katteltiin googlesta ohjeita. Annoona puoliksi ja sitten lusikoitiin kaikki smushy ulos. Ne mustia kovia siemeniä ei syödä.

Sellaiseen maistettuna oli vesimelonimainen suu tuntuma, mutta muuten se maistui eksoottiselta hedelmältä. Jälkimaku jäi pitkäksi aikaa viipymään suuhun, että mua alkoi ällöttömään. Saatiin me ne hedelmät salaattien joukossa menemään. Semmoisen jossa oli jotain lihaa joukossa. esim kinkkua. Makean ja suolaisen liitto toimi hyvin.

En heti ole hinkumassa lisää. Ehkä joskus myöhemmin, kun osataan käyttää fiksummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mönjä osa syödään, ei mustia siemeniä, eikä kuorta. Ostettiin tyttären kanssa, kun halvalla saatiin.

Annettiin muutama päivä kypsyä kotona, kun kaikki hedelmät myydään Suomessa raakoina. Sitten katteltiin googlesta ohjeita. Annoona puoliksi ja sitten lusikoitiin kaikki smushy ulos. Ne mustia kovia siemeniä ei syödä.

Sellaiseen maistettuna oli vesimelonimainen suu tuntuma, mutta muuten se maistui eksoottiselta hedelmältä. Jälkimaku jäi pitkäksi aikaa viipymään suuhun, että mua alkoi ällöttömään. Saatiin me ne hedelmät salaattien joukossa menemään. Semmoisen jossa oli jotain lihaa joukossa. esim kinkkua. Makean ja suolaisen liitto toimi hyvin.

En heti ole hinkumassa lisää. Ehkä joskus myöhemmin, kun osataan käyttää fiksummin.

Kiitos sinulle kun vaivaudut vastaamaan. ap

Vierailija
4/4 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla olen syönyt niitä ja olivat fantastisen hyviä, siis kirkkaasti herkullisin hedelmä mitä olen koskaan maistanut. Maistui kermajäätelön ja eksoottisen hedelmän välimuodolta. Suomessa sitten löysin niitä jostain sittarista mutta makuelämys ei valitettavasti ollut ollenkaan sama. Liian pitkä kuljetus tänne Pohjolan perukoille :(