Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä superauton ostaisit jos olisit rikas ja miksi?

Vierailija
11.11.2018 |

Laita merkki sekä malli ja perustele miksi juuri se.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo rikas, ainakin noin laskettuna että voisin ostaa kalliin auton jos haluaisin. Mutta ajan kymppitonnin autolla joka minulla on ollut jo monta vuotta, toimii hyvin ja en ikinä laittaisi rahaa niin huonoon sijoitukseen kuin auto. 

Niin että Seat Ibiza :D

Siis menetkö asiakastapaamisiinkin jollain savuttavalla Seatilla?? No, ainahan voi sanoa että Mercedekseen tuli yllättävä vika eikä korjaamolla ollut sen kummempaa sijaisuatoa.

Mihin ihmeen asiakastapaamisiin? Luuletko muo joksikin kiinteistönvälittäjäksi? Jos on rikas, ei tarvitse enää tavata asiakkaita, ihan vinkiksi.

Vierailija
22/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla Model S tai Model X lisävarusteltuina. Täyssähköautoja. Olen kerran ajanut kaverin Tesla Model S:llä on oli tosi miellyttävä autoa ajaa ja fiilikset auton sisällä muutenkin hyvät, hyvännäköinenkin auto on ja nopea. Lisäksi auton äänettömyys ja saasteettomuus viehättävät. 

Tesla on minusta kaikkea muuta kuin hiljainen. Kun moottorin (miellyttävä) ääni puuttuu, korostuvat kaikki häiriöäänet, kuten tuulen ujellus moottoritiellä ja kaikki ohjaamon muoviosien nitinät ja kitinät. Ja sitä muoviahan siellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chitty Chitty Bang Bangin.

Vierailija
24/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ferrari Testarossa tai 250GTO

Nostan. Kolme noita ja sukellusvenee töölönlahdelle.

Vierailija
25/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin unelmieni auton (pari vuotta vanha ökyauto), kun siihen tarjoutui perintöjeni vuoksi tilaisuus. Aluksi tunsin olevani onnellinen. Sitten aloin huomaamaan, ettei auto ollutkaan hintansa veroinen. Siihen tuli kallis vika, joka onneksi meni takuuseen. Auto oli epäkäytännöllisen suuri ja ahdistuin parkkipaikoilla. Bensaa meni paljon enemmän kuin aiemmissa autoissani. Luulin, että olisin saanut olla ylpeä komeasta autostani, mutta monissa tilanteissa minua enemmänkin hävetti. Joitakin miehiä ärsytti, että naisella oli kallis auto ja sain piruiluja osakseni. Tajusin myös, että en halua tuhlata rahojani autoon, jonka arvo laskee vauhdilla. Myin auton pois ja ostin viisi kertaa halvemman, tavallisen auton.

Vierailija
26/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään minkäänlaista. En tekisi sellaisella yhtään mitään, en pääsisi edes kotiin huonoa hiekkatietä.

Niin suomalaista... Vaikka rahaa olisi satoja miljoonia, niin silti siellä ränsistyneessä hometalossa hiekkatien perällä vaan kärvistellään.

Mistä päättelet että vastaaja on rikas? Tässähän kysyttiin että jos OLISIT rikas. 

Vierailija
27/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajaa, mutta ehkä joku Bentley olisi tyylikäs.

Vierailija
28/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään minkäänlaista. En tekisi sellaisella yhtään mitään, en pääsisi edes kotiin huonoa hiekkatietä.

Niin suomalaista... Vaikka rahaa olisi satoja miljoonia, niin silti siellä ränsistyneessä hometalossa hiekkatien perällä vaan kärvistellään.

Mistä päättelet että vastaaja on rikas? Tässähän kysyttiin että jos OLISIT rikas. 

Siksi kun implikoi asuvansa myös rikkaana jossain korpimaassa minne ei normaalilla autolla pääse. Jos ei olisi rahasta kiinni niin sitten varmaan asfaltoisi edes kototien.

Vierailija
29/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallin täyteen museoautoja. Ladaa Talpottia ja 99 Saapia jne.

Vierailija
30/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla Model S tai Model X lisävarusteltuina. Täyssähköautoja. Olen kerran ajanut kaverin Tesla Model S:llä on oli tosi miellyttävä autoa ajaa ja fiilikset auton sisällä muutenkin hyvät, hyvännäköinenkin auto on ja nopea. Lisäksi auton äänettömyys ja saasteettomuus viehättävät. 

Tesla S tai X ei ole superautoja.

Mutta itse asiaan. En mitään. En tunne mitään syytä ostaa moista turhaketta. käyttäisin sen rahan ennemmin veneeseen.

Vierailija
31/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuon kuskista tulee mieleen, että testosteronin kanssa ongelmaa, ei ns oikein ota eteen. Ongelmaan on oikeasti ihan toimivakin ratkaisu, lääkäriltä saa reseptin.

Vierailija
32/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuon kuskista tulee mieleen, että testosteronin kanssa ongelmaa, ei ns oikein ota eteen. Ongelmaan on oikeasti ihan toimivakin ratkaisu, lääkäriltä saa reseptin.

Vaan jos tommoisen haluaakin nainen? Mikäs mielikuva sitten tulee?

Vierailija
33/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroneista en tiedä,mutta vanha ja hiukan väsyneen näköinen Mustang,sohc moottorilla.Siinä olisi aika vekkuli paketti.

Vierailija
34/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo 960, autossa on kaikki tarvittavat ominaisuudet.

Jos jotain ei ole, niitä turhakkeita ei tarvitse.

Vierailija
35/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen Lexus maasturin, naapurin auto näyttää hyvältä. 

Vierailija
36/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dodge Viper SRT-10 jostain 2000-luvun alusta. Ihan vain sen takia, koska se näyttää ja kuulostaa hyvältä. Varmaan aika vaarallista ajaa noin tehokasta ja takavetoista autoa ilman nykyaikaisia ajonvakautus- ja luistonestojärjestelmiä, kun kuitenkin tekisi mieli välillä revitellä. Olisin varmaan sen auton kanssa jonkun puun ympärille kietoutuneena jo ensimmäisen viikon aikana.

Minä olisin puun ympärillä jo varmaan ensimmäisen tunnin aikana

Vierailija
37/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Porsche Cayennen tai Range Roverin.

Vierailija
38/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Porsche Cayennen tai Range Roverin.

On nuo sitten superia tai ei, niin sen superimpaa en pidä järkevänä hankkia.

Vierailija
39/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexus LF

Vierailija
40/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En edes normiautoa. Ei kiinnosta autot. Vihaan ajamista. Mitä sitä talliin pölyttymään, tai no ei ole talliakaan, jotta bussilla pääsee jatkossakin.

Antaisin rahat mielummin vaikka sademetsien suojeluun ja kehitysmaiden naisten koulutukseen.