Minkä superauton ostaisit jos olisit rikas ja miksi?
Laita merkki sekä malli ja perustele miksi juuri se.
Kommentit (63)
En yhtään minkäänlaista. En tekisi sellaisella yhtään mitään, en pääsisi edes kotiin huonoa hiekkatietä.
Mihin superautoa Suomen urapaikkaus teillä ja hidastetöyssy tietää korjaamokeikkaa jollei ajoissa huomaa? Pätkä kivitaloa keskustassa mielummin.
Minä olen jo rikas, ainakin noin laskettuna että voisin ostaa kalliin auton jos haluaisin. Mutta ajan kymppitonnin autolla joka minulla on ollut jo monta vuotta, toimii hyvin ja en ikinä laittaisi rahaa niin huonoon sijoitukseen kuin auto.
Niin että Seat Ibiza :D
Vierailija kirjoitti:
En yhtään minkäänlaista. En tekisi sellaisella yhtään mitään, en pääsisi edes kotiin huonoa hiekkatietä.
Niin suomalaista... Vaikka rahaa olisi satoja miljoonia, niin silti siellä ränsistyneessä hometalossa hiekkatien perällä vaan kärvistellään.
Itse en ostaisi, mut mies vois ostaa, minkä mielii. Mieluusti istuisin vain kyydissä ja mies saisi viedä mua joka paikkaan :)
Koenigsegg CCXR Trevita.
Se on sopivan uniikki ja täytyyhän naapurimaata kannustaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo rikas, ainakin noin laskettuna että voisin ostaa kalliin auton jos haluaisin. Mutta ajan kymppitonnin autolla joka minulla on ollut jo monta vuotta, toimii hyvin ja en ikinä laittaisi rahaa niin huonoon sijoitukseen kuin auto.
Siis menetkö asiakastapaamisiinkin jollain savuttavalla Seatilla?? No, ainahan voi sanoa että Mercedekseen tuli yllättävä vika eikä korjaamolla ollut sen kummempaa sijaisuatoa.
Minkä tahansa millä pääsee paikasta a paikkaan b. Värilläkään ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa millä pääsee paikasta a paikkaan b. Värilläkään ei niin väliä.
Sitten valintanne on: Bugatti Veyron.
Dodge Viper SRT-10 jostain 2000-luvun alusta. Ihan vain sen takia, koska se näyttää ja kuulostaa hyvältä. Varmaan aika vaarallista ajaa noin tehokasta ja takavetoista autoa ilman nykyaikaisia ajonvakautus- ja luistonestojärjestelmiä, kun kuitenkin tekisi mieli välillä revitellä. Olisin varmaan sen auton kanssa jonkun puun ympärille kietoutuneena jo ensimmäisen viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis menetkö asiakastapaamisiinkin jollain savuttavalla Seatilla?? No, ainahan voi sanoa että Mercedekseen tuli yllättävä vika eikä korjaamolla ollut sen kummempaa sijaisuatoa.
Kaupparatsu tulinen :) https://www.youtube.com/watch?v=Ed-1-dwUkPg
Tylsiä ihmisiä palstalla kun ei ole mitään unelmia autojen suhteen.
Tesla Model S tai Model X lisävarusteltuina. Täyssähköautoja. Olen kerran ajanut kaverin Tesla Model S:llä on oli tosi miellyttävä autoa ajaa ja fiilikset auton sisällä muutenkin hyvät, hyvännäköinenkin auto on ja nopea. Lisäksi auton äänettömyys ja saasteettomuus viehättävät.
Vierailija kirjoitti:
Mihin superautoa Suomen urapaikkaus teillä ja hidastetöyssy tietää korjaamokeikkaa jollei ajoissa huomaa? Pätkä kivitaloa keskustassa mielummin.
Eiköhän superauton Suomen oloihin ostavilla ole jokunenkin kivitalo ja kaupunkiasunto jo hommattuna. Ja arkiajoja varten oma autonsa.
Jonkin joka lentää, ompelee palvelusväen univormut ja keittää kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suomalaista... Vaikka rahaa olisi satoja miljoonia, niin silti siellä ränsistyneessä hometalossa hiekkatien perällä vaan kärvistellään.
Taloni on viime vuonna valmistunut ja juuri sellainen kuin haluan. En tarvitse 1000 lisäneliötä Espanjasta vain siksi että on fyffee. Tykkään myös asuinalueestani keskellä metsää omassa rauhassa.
Mercedes Maybach