Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytät rahaa joululahjoihin?

Vierailija
11.11.2018 |

Itseltäni meni viime jouluna noin 1200€ lahjoihin kun piti ostaa muutama puhelin ja lisäksi kaikkea muuta melko kallista. Tänä vuonna ei kyllä ole varaakaan yli 800€ käyttää lahjoihin. Tiedän että moni ei käytä lahjoihin läheskään näin paljon rahaa mutta minä tykkään ostella jouluna paljon kaikkea :). Entä teillä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.2500e

Vierailija
22/24 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoo, et tänä vuonna vähän karkas lapasesta, koska on tosi hyvä rahatilanne (eli oon ollu nyt koko vuoden töissä). Kerranki ku pystyy ostaa lapsille, mitä haluuvat, niin nyt on tainnu mennä 1000€ kaikkineen, mies toki näistä on noin puolet maksanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satanen meni kolmelle hengelle (vanhemmat ja miesystävä) plus koiralle. Koira saa puruluun (ullari), miesystävä boxereita kolmen pakkauksen. Vanhemmille ostin (edulliset) villapaidat. 

Lisäksi kudoin kaikille sukat. Paitsi tietysti koiralle. ;) (Lankojen hintaa en laskenut budjettiin, mulla oli vielä jämälankoja.) 

Ja ostin tarjouksesta 3 pakettia käärepaperillisia konvehteja, virkkasin näille pussit ja jaoin konvehdit kristillisesti kolmeen osaan. 

Kuulostaa ehkä siltä, että olen pihi. En ole. En vaan ymmärrä että varsinkaan aikuisille käytetään tuhottomasti rahaa lahjoihin, kun mulle/meille joulu on enemmän rauhoittumisen ja yhdessäolon juhla. Hyvät ruuat ja juomat, toistemme seura...siinä on paras joululahja. 

Vierailija
24/24 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

us kirjoitti:

Minulla meni joululahjoihin 215 euroa. Lähetin veljen (kuollut) pojan lapsille (4- ja 9-v pojat, toinen huostaanotettu)  kaksi kenkälaatikko "avustuslahjaa" hinnaltaan 40 eur/kpl sekä 10 v tytölle (huostaanotettu) rukkaset ja lapaset, lähetin paketin maalle. Siskolleni annoin seinäkalenterin ja 80 eur ruokarahaa, 4-henkinen perhe, aikuinen autistinen poika, 32 v ja omillaan asuva tytärkin käyvät syömässä jouluna. Enolle (90 v) ja sisaren pojalle (51 v) seinäkalenterit. Kortteja 11 kpl. Eräälle tutulle neuloin sukat ja lapaset, kun häntä paleli, se on sitä hyvää joulumieltä.  Lisäksi tulivat postimaksut, joten 215 euroa meni kaikkiaan. Olen köyhyysrajalla elävä yksinäinen eläkeläinen. Itse saan kymmenkunta korttia, en lahjoja (tosin tilaajalahja tuli Sanoma Oy:ltä). Niin että hyvää joulua.

Ihana sinä <3 Kyllä varmasti sinut palkitaan, tavalla tai toisella. Minä uskon karmaan. Olet hyvä ihminen!