Mies tuli yöllä pikkujouluista. Mitä te miettisitte hänen sanomisestaan ja saunareissustaan?
Ylipäätään se, että hän on saunonut toisten naisten kanssa. Tai no siis on siellä miehiä ollut suurin osa. Mutta kotiutuessaan sanoi mulle kännissä "ei ne nykyajan nuoret naiset enää onneksi vetele posliiniksi. Karvat on itseasiassa aika seksikkäitä"
Mitään pettämisiä tai sen suuntaista ei ole tapahtunut ja tiedän sen. On ollut baarissa ja tullut sieltä kotiin.
Että mua tuttaa...
Kommentit (49)
Ei tuo mikään avioeron paikka ole, mutta kriisin paikka kylläkin.
Saisi lähteä saman tien takaisin sinne mistä tulikin ja huomenissa heti ero vireille. Juopon valheita ei kannata kuunnella.
On siis ollut ihan vain saunassa ja siellä ollut paljon muitakin ja sen jälkeen varmasti baarissa. Eikä ole mikään juoppo. Kännissä sen tasan kerran vuodessa.
Ihmettelisin puheita koska miestäni ei seksi kiinnosta eikä varmasti saunoisi naisten kanssa.
Eihän sauna ole seksuaalinen paikka vaan suomalaisille täysin luonnollinen rentoutumisen tapa, eikä siellä kukaan toisen vehkeitä katsele ja eihän ne siitä kulu vaikka katseleekin jne jne. Näin tuosta monen mielestä kuuluu ajatella....
Kyllä siellä saunassa on vedetty peppuun kaikkia. Juopon tarinoita ei pidä uskoa.
Näin miehenä sanoisin, että ei ole ihan kivaa, että saunoo vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mä en tykkäisi. Toisaalta en haluaisi myöskään naisia samaan aikaan saunaan, koska se olisi vaan epämukavaa.
Karvat ovat seksikkäitä. Siitä olen miehesi kanssa samaa mieltä. Posliinimuoti on toivottavasti menossa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä saunassa on vedetty peppuun kaikkia. Juopon tarinoita ei pidä uskoa.
Nimenomaan! vaan kannattaa kysyä av:lta miten asiat oikeesti meni! ei ne tilanteessa olleet tiedä niin hyvin kuin mitä täällä
No kysy mieheltäsi onko ok jos sinä joskus kännissä saunot nakuna sekasaunassa?
Jos kieltää niin se olisi vakava tilanne. Siis jos hänellä on mielestään enemmän oikeuksia tuossa asiassa.
Itse en ehkä hirveästi tykkäsi jos mies kävisi sekasaunomassa. Mutta en taitaisi kyllä edes suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisin, että ei ole ihan kivaa, että saunoo vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mä en tykkäisi. Toisaalta en haluaisi myöskään naisia samaan aikaan saunaan, koska se olisi vaan epämukavaa.
Karvat ovat seksikkäitä. Siitä olen miehesi kanssa samaa mieltä. Posliinimuoti on toivottavasti menossa ohi.
Porsliinimuoti on ja pysyy. Mahtavaa lipitellä ja nuoleskella putipuhtoista porsliinia. Kusenpolttamia karvoja en halua suuhuni.
Niin siis en ihan ymmärrä. Ollut saunassa porukalla,missä on ollut naisia myös ja kaikki ovat olleet alasta? Sinänsä siinä ei minusta ole mitään ihmeitä. Eihän se ole pettämistä, jos on saunassa porukalla alasti. Tokko siellä nyt mitään seksijuhlia ole siellä saunassa ollut?
Mutta itse tiedät parhaiten, mikä on totta ja mikä ei. Jos jo tietää, ettei mieheen ole luottamista, niin sittenhän tuon tarinan tulkitsee ihan eri tavalla.
Oma mieheni voisi mennä yhteissaunaan alasti, mutta ei sanoisi minulle kyllä mitään posliiniksi vetelemisestä, moukkamaista puhetta,
Tollanen mies joka ns. Kerskailee noin vaimolleen on beeta. Ei pelkoa, että kovin moni nainen oikeesti kiinnostuisi hänestä.
Onnea vaan teille.
Vaimoni käy harrasteporukan kanssa alasti sekasaunassa. Vaimo on porukan ainoa nainen, ja saunavuorot olisivat vain hankalia. Miehet ovat kuulemma mieluusti hyväksyneet hänet mukaan lauteille ja vaimokin on tyytyväinen järjestelyyn, kun on juttuseuraa.
Minä olen sujut asian kanssa, saunassahan ei ole mitään seksuaalista sinällään. Eilen juuri vaimo tokaisi minua tosin "pikku sauna-aisuriksi", tiedä sitten mitä hän sillä tarkoitti?
Sekasaunat on niin passé. Mun alaston keho on näytillä tasan yhdelle miehelle - mun seurustelukumppanille.
Herätkää, tämä on karvafetisistin tekemä aloitus, haluaa vaan toitottaa taas kerran karvaisuuden ilosanomaa. Huoh..
Itseä tuollainen käytös huolestuttaisi. Sanoisin että avioero on paikallaan. Mieshän oli herranjumala SAUNONUT ERI SUKUPUOLEN EDUSTAJIEN KANSSA. TÖRKEÄÄ! Oma mieheni ei koskaan saunoisi kenenkään muun kuin minun kanssa. Hän ei edes puhu naisille nykyään. Se on meidän oma pikku sääntö. Miehen paikka on keittiössä.
Ei kukaan äijä oikeasti ole noin tyhmä ellei sitten satu olemaan rankan tason masokisti. Ja tämä siis vaikka olisi 2,9 promillen kännissä.
Tai sitten sulla on Hessu Hopo aviomiehenä.
treffit kirjoitti:
Sekasaunat on niin passé. Mun alaston keho on näytillä tasan yhdelle miehelle - mun seurustelukumppanille.
Onneksi miehesi livestriimaa välillä kun se pamputtaa sua takaapäin.
0/5