Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tatuoitu kokki kaikkien naisten unelma?

Vierailija
11.11.2018 |

Mikä siinä leimatussa keittäjämiehessä kiehtoo?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahahahaha... ei.

Vierailija
22/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ainakaan minun unelma. Ei kokissa ammattina mitään vikaa ole mutta jos ap nyt tarkoittaa näitä tatuoituja julkkiskokkeja, niin ei kiinnosta yhtään. En pystyisi syömään heidän tekemäänsä ruokaa koska mielikuva tatuoiduista käsistä olisi niin kuvottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni on kokki, mutta hänellä ei kyllä ole yhtään tatuointia. Monella tavalla on kyllä unelmamies ja olen onnellinen, kun hänet löysin. 

Vierailija
24/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien kokeista on ylipäätään tullu tommoisia leuhkoja staroja, kuin jtn rocktähtiä ..perkele, nehän tekee vain ruokaa muille. Versus: esim. suurtalouskeittäjä vaikkapa koulussa.

Moni kokki on ollut itsestään tärkeä diiva, mutta Suomessa ilmiö on saanut buustia mediasta.

Vierailija
25/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien kokeista on ylipäätään tullu tommoisia leuhkoja staroja, kuin jtn rocktähtiä ..perkele, nehän tekee vain ruokaa muille. Versus: esim. suurtalouskeittäjä vaikkapa koulussa.

Niinpä, kun nainen tekee ruokaa, se on vain ruuanlaittoa, kun mies tekee ruokaa, se on nero ja iso stara.

VMP.

Naiset huolehtii enemmän siitä, että jokainen saa vatsansa täyteen.

Miehet kilpailee keskenään nirppanokkien viihdyttämisestä.

Tämä näin karkeana yleistyksenä. Rentoja ja toiset huomioon ottavia kokkimiehiä on myös, samoin täysin sietämättömiä naisia.

Vierailija
26/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki tietää miten naista vatkataan.