Onko tatuoitu kokki kaikkien naisten unelma?
Kommentit (26)
No o. Ja sit ku se on kaikis liemis jossai australias ja leikkaa niit biittei ihan kaikest nii ooh! Mä huudan sun nimee!
En pidä tatuoinneista, ruuanlaittotaito toki on ihan mukava juttu.
Ei kyllä yksikään liikaa tatuointia laittanut ukonpuoli kiinnosta.
Pilanneet nahkansa ikävä kyllä.
Ei ole. Yksikään kokki ei kiinnosta. Yleensä polttavat tupakkaa ja ovat juntteja suustaan.
On. Kuin myös miesten.
T. Tatuoitu naiskokki
Kauha-apinat ovat aina haluttuja, hyvä ruoka parempi mieli :)
Ei ole mutta sovitaan että on, jolloin voit hyvällä omatunnolla ryypätä loppupäivän ja sitten itkeä itsesi uneen.
Riippuu luonteenlaadusta ja siviilisäädystä.
Pistä soppaan pippuri jne kirjoitti:
Kauha-apinat ovat aina haluttuja, hyvä ruoka parempi mieli :)
Pistäpppp-p-pä sopp-ppaan ppipp-ppuri ettei se sopppa happ-pane...juuh. Sulla on ollu menekkiä?
Mistä lähtien kokeista on ylipäätään tullu tommoisia leuhkoja staroja, kuin jtn rocktähtiä ..perkele, nehän tekee vain ruokaa muille. Versus: esim. suurtalouskeittäjä vaikkapa koulussa.
No hyi, ei todellakaan. Saavat paskaa palkkaakin vielä.
Kyllä, tykkään epähygieenisestä ruuasta, jossa lilluu mustetta. Se tuo makuun oman nyanssin, joka kiihottaa erogeenisia alueitani ja olen valmis kumartumaan cheffin eteen ja imemään häneltä sisäelimiä myöten munastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kokeista on ylipäätään tullu tommoisia leuhkoja staroja, kuin jtn rocktähtiä ..perkele, nehän tekee vain ruokaa muille. Versus: esim. suurtalouskeittäjä vaikkapa koulussa.
Niinpä, kun nainen tekee ruokaa, se on vain ruuanlaittoa, kun mies tekee ruokaa, se on nero ja iso stara.
VMP.
Sanasta "kokki" tulee mieleen mix amiksen kulmalla posket lommolla tupakkia imevistä kokkikoululaisista sekä Rivo-Riitasta ja Björckistä. Yökk.
Heittäydyn heti selälleni kun näen tatuoidun kokin. Ooooh aaaah oooh, tule ja kauho sinä uljas keittiön soturi, nuiji kuin raakaa lihaa, pyöritä pippurimyllyäs... ooooh..
No kyllä se on se taito! Kaikki naiset kaatuu kun dominopalikat kun minä, itse maestro tarjoan heille bravuuriani, nimittäin keitettyjä pottuja ja ruskeaa kastiketta!